Jaa ik vind het zelf dus ook lastig. Mijn gevoelige baarmoeder reageert natuurlijk op de beweging dus dat is niet zo spannend. Maar dan lees je weer dat een vrouwtje met ongeveer dezelfde klachten gister bevallen is dus dan ga ik wel weer nadenken Haha.
Ik snap je zorgen, hoor! Je hoort inderdaad vaker dat vrouwen pas vlak voor de bevallingen dat soort (pijn)klachten krijgen. Maar: het komt ook net zo vaak eerder voor, als een soort van voorbereiding van je lichaam op de bevalling Misschien stelt het wat gerust dat ik het dus bijv. al voor de derde keer heb en in elk geval zijn mijn twee oudste kleintjes keurig blijven zitten tot de geplande bevalling met 38 weken Maar als je het niet vertrouwt of je zorgen maakt: echt bellen hoor, niks geks aan.
ik doe ook mee met een bewegelijke baby. benauwd druk op de ribben kramp in liezen steken in vagina strakke harde buik heb vanmiddag een uur plat op de grond gelegen omdat meneer een uur de hik had. Ik kon niet meer elke hik was een klap op me blaas en ribben. Ben helemaal beurs nu
Getsie niet fijn dames. Het blijft zo makkelijk om voor een ander te zeggen maar liever een keertje extra overleggen. Daar zijn ze voor
Leuk! Waar heb je de gestippelde zakjes vandaan? Ziet er toch net weer wat feestelijker uit dan enkel het normale zakje.
Zo hier even een eng momentje net... Zat gewoon rustig op de bank tv te kijken en ineens een mega pijn in mijn rug, kotsmisselijk, ik naar de keuken gestrompeld, lopen wou haast niet, keiharde buik... spugen! Alles eruit gegooid van vanochtend. Daarna zakte de rugpijn af....toen ijskoud.... Net wel de kleine gevoeld, maar bah wat eng...
Oeh zo naar he! Ik heb dat dus dagelijks wel een aantal keer tegenwoordig Ik hoop voor je dat het bij 1 x blijft
Ik probeer optimistisch te blijven, maar mag ik even klagen en zeggen dat ik het op het moment even góed zat ben? Supermoe, flink chagrijnig en geïrriteerd om alles, die verrekte voorweeën elke avond, overdag gewone rugpijn, harde buiken, de baby probeert volgens mij via de uitgang eruit te gaan: flinke steken en druk om de haverklap, in het algemeen vaak echt super pijnlijke bewegingen van de baby. Mijn twee peuters die het aanvoelen en lekker klieren vandaag. Grrrrrrrr Nog 22 nachtjes slapen, ben even extra dankbaar voor mijn einddatum Zo, da’s eruit, nu ga ik weer vrolijk doen
Nou klagen mag altijd wel even! Soms fijn om het er even uit te gooien klinkt ook allemaal niet prettig.. Maar indd fijn dat je een einddatum weet Hier ook ff er helemaal doorheen. Slaap de hele week al slecht door die *** verkoudheid. Dat is goed te merken overdag.. Had zoveel andere dingen willen doen deze week maar helaas... achja gelukkig hebben we nog een paar weken (hoop ik)
Soms is klagen even fijn! ben het nu ook ineens zat. Lijkt dat het nu allemaal te zwaar wordt voor iedereen! maar wij kunnen dit! Nog even volhouden!
Hier dan maar even een positief bericht! Ik voel me fit! Heb geen harde buiken of voorweeen...heb eigenlijk nergens last van! Baby beweegt lekker. Heb alleen af en toe rugpijn dus doe het daarom rustiger aan.. maar ik geniet eigenlijk nog volop! =] En we doen vandaag een 35 weken dansje!