Boxzak heb ik vorige keer zelf gemaakt, kon steeds net niet vinden wat ik wilde Ik wilde er persé 1 met een soort klepje vanwege evt stof en van wafeldoek. Dus toen maar zelf gemaakt. Wij hebben dit keer wel een babynestje, vorige keer durfde we het niet aan ivm de gipsjes. Maar heb haar liever in een babynestje in de bix liggen zodat ik haar kan zien dan in de wandelwagenbak (maar dat lag ook nogal aan de kraamzorg) Hier zijn alle babywasjes klaar en de kasten ingeruimd. Straks even taart halen en eten voor vanavond samen met de oudste en dan gaan we een feestje vieren.
Ik kan ook niks vinden voor een leuke betaalbare boxzak. Allemaal best prijzig. Ik heb een babynestje gekregen. Vriendin heeft het zelf gemaakt! Echt super leuk!
Zeker fijn om een datum te weten, mochten ze nou extreem bedden moeten afschalen ivm corona dan wordt het nog iets eerder i.o.m de gynaecoloog.(ze moesten ook bij ons al afschalen deze week zei ze terwijl wij niet in extreem besmet gebied wonen) Het is voor nu de 10e november geworden. En als ik dan de besmettingen van vandaag weer lees qua aantal word ik daar toch niet vrolijk van. En mochten we hier Corona hebben dan mag ze van mij nog even blijven zitten. Manlief heeft nog geen uitslag, kijk elke keer even vid DigiD.
Hoezo dan in een kinderwagen bak of babynestje? is dat kwestie van je zelf fijn vind of is dat veiliger? Ik heb een dun matrasje met een dik boxkleed van babys only en een mobiel. Meer ook niet eigenlijk
Jawel, maar als ze bijvoorbeeld te licht zijn zoals bij H. Of onrustig zijn in die voor een pasgeborene toch enorm grote box kan het wel schelen.
Haha ik heb geen idee, die moet @Maev even uitleggen Een baby kan prima in de box op een boxkleed, geen zorgen, een babynestje is geen must of verplichting, is helemaal prima wat je in huis hebt Over de veiligheid van babynestjes is ook wat discussie.
Bij H. Was het omdat de kraamzorg vond dat ze niet genoeg op temperatuur kon blijven, terwijl ze hartstikke stabiel was, maar goed dat is een ander verhaal. Wij hebben de keuze nu ook meer gemaakt voor het geval deze dame ook weer te klein was in de hoop dat ik zo mijn angst en dwang onder controle kan houden zonder terugval zeg maar. Ik vond de wandelwagenbak namelijk verschrikkelijk omdat ik haar niet kon zien liggen en dat is van kwaad naar erger gegaan.
Ik heb normaal ook een S, nu een M/L valt perfect. Model heeft ook een M/L aan. Is ook behoorlijke rekstof, dus moet passen denk ik haha
@hibiscusje de oudste heeft hier zelfs enkel op een boxkleed gelegen en wij hebben geen matrasje in de box En als het niet nodig is gaan we hem waarschijnlijk ook niet gebruiken, ons kennende. Het is dus meer in huis voor het geval dat dan noodzakelijk.
Hahaha ojee koopdrang!! Het enige wat bij babynestjes als kanttekening wordt geplaatst is dat je moet opletten dat ze niet met hun gezichtje naar de opstaande rand kijken. Hierdoor zit er niet genoeg luchtstroom en krijgen ze hun uitgeademde adem gedeeltelijk weer terug. 'Soort van verstikkingsgevaar'. Dus als ze in een babynestje liggen -> blijf er bij en zorg dat ze niet met hun snoetje tegen of dichtbij de rand liggen.
ik kreeg al weer een paniekaanval. maar nu begrijp ik dat t bij jouw om een uitzondering ging @Maev. voor de rest heeft onze box een lade omdat ik geen dingen aan de box wil hebben hangen.