Wij zouden zaterdag uit eten gaan, de laatste keer voor de baby komt. Lijkt erop dat dat niet door kan gaan door nieuwe maatregelen, super balen
Ik kan niet helemaal plaatsen wat dit is? Lijkt een mix tussen zo’n wipstoelkussen en een babynestje? In elk geval geen ervaring mee, dus.
Op basis van eigen ervaring zou ik zeggen: wacht met zulke dingen kopen totdat het nodig lijkt te zijn Volgens mij is het zo dat de meeste kinderen zelf met hun hoofdje draaien en is een afgeplat hoofdje moeten voorkomen met zo’n hulpmiddel zegmaar, dus helemaal niet nodig Ik heb het iig niet gemist!
Balen he, wij zouden woensdag met vrienden maar dat is ook nog afwachten. Gister ook geweest, maar toch zou woensdag de kers op de taart zijn
Vanavond weer controle gehad + de bevalling besproken. Controle was helemaal goed, bloeddruk nog steeds netjes stabiel en de baby ligt zo goed als ingedaald Vind het best spannend nu de bevalling steeds dichterbij komt.. zie er eerlijk gezegd erg tegenop. Gelukkig hebben we het goed kunnen bespreken en moet het maar weer allemaal op me af laten komen.. over 2 weken weer terug.
Pff ja niet fijn en eigenlijk hoop ik dat het niet klopt, vind het ergens ook gemeen voor de horeca, ze doen al zo hun best om aan de maatregelen te houden en de meeste besmettingen vinden juist binnen huiselijke kring plaats..
Nou spannend he. Ik hoorde op de radio dat ze hun (corona) piek verwachten in november. Laat dat nou net de maand zijn waarin wij gaan bevallen. Baal er zo ontzettend van.
Pfff echt balen, he Het is zo’n gekke tijd waar we in leven... Zeker straks met een pasgeborene erbij rot deze hele situatie.
♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 28 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 37 jaar - 3e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ Gerdia - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 28 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Spring - 33 jaar - 3e kindje ♡ Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ ------------------------------------ Afspraken: Oktober 14 oktober - Puckebell - ligging echo 14 oktober - Maev - controle vk/gyn 15 oktober - Sado - controle medisch verloskundige 19 oktober - Labby - ligging echo 20 oktober - Maev - liggingsecho 23 oktober - hibiscusje - controle gyn 26 oktober - mum2be2 - controle gyn 27 oktober - Sado - controle gynaecoloog November 6 november - Hibiscusje - controle gyn 13 november - Hibiscusje - controle gyn **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes ------------------------------------ jongen (8) | meisje (9)
en ik wil ze maken met lekkere port en 43 maar ik las net dat er teveel alcohol achterblijft dus dat t word afgeraden
Oh heerlijk stoofpeertjes!!!! Ik maak ze nooit met alcohol, alleen suiker en kaneel en dan minstens 4 uur opzetten, yummie!