En bij de feestdagen weer kunnen genieten van een heerlijk wijntje! Heb ik deze zomer ook wel gemist.
Voordeeltje van de horeca-sluiting: Loetje is nu open voor afhalen! Ik weet wel waar ik mijn man heen ga sturen, ergens een van de eerste dagen
Haha mijn bestelling hangt al in de keuken van me favo restaurant. Moeders woont er naast dus kan het zo meenemen Kan niet wachten! Ooh bah zeg we zijn beide alles behalve fit vandaag manlief zelfs al een behoorlijke mannengriep. Wij blijven de aankomende dagen netjes binnen
Hier ook niet fit... Miss is dit gewoon een voorteken ofzo. geen idee. Baby wel heeel druk. En... Ik wil zo graaaag biefstuk!
Hier gelukkig weer fitter. Vanmiddag heerlijk een wandeling door het bos gemaakt met m'n zoontje, was ook zulk mooi weer
Beterschap @Puckebell Ik merk dat ik begin te hoesten, maar kan hier ook een reactie zijn op een geurtje ofzo want ligt eraan waar ik ben. Mijn moeder had ook de proef op de som genomen, begin van de week begon ik te snotteren zodra ze bij ons was (en nee dat was niet overdreven), toen ze weg was weer over. En zo ging het ook toen ze die avond iets af kwam geven. Gisteren had ze geen deo op gedaan en geen parfum en ik had nergens last van.