Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sado, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.063
    17.019
    113
    riga01, Maev en Labby vinden dit leuk.
  2. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    ik ga vrijdag denk ik horen hoe of wat.

Vriendin van me is 1 week terug bevallen van een zoon 4240 en 54 cm :eek: der eerste kindje... Ik hoop toch een iets bescheidener gewicht te baren.

Ik ben momenteel 1 kilo aangekomen.
    Begin natuurlijk afgevallen en ik heb gewoon reserves dus was aankomen ook niet nodig. ze hoopte dat ik het kon beperken tot max 10 kilo. Nu denk ik niet dat ik de komende 5 weken nog 10 kilo aankom dus komt vast goed :thumup:

Spectre, 86Hoop, Maev en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Vervelend dames van de slechte nacht. Ik kan me er alleen wel bij aansluiten :(
    Gisteravond weer de hele tijd weeën gehad tussen de 4 en 8 min. Uiteindelijk ben ik om half 1 op het logeerbed gaan liggen zodat mijn man wel een goede nacht kon maken.
    Voor mij was het een hele onrustige nacht met nog steeds veel gerommel.

kleine word hier geschat op 4000 gram net 40 weken.
    En ik ben in totaal vanaf het moment van hormonen spuiten 17 kilo aangekomen :eek:

Spectre en riga01 vinden dit leuk.
  4. Labby

Labby Actief lid

16 mrt 2020
    345
    742
    93
    Vrouw
    Oh wat klote zeg! Je krijgt het wel te verduren..

17 kilo, is netjes toch!

5. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Jaa ik hoop ook echt dat ie eerder komt want dit trek ik niet nog enkele weken :(

Ach ja die kilo’s gaan er wel weer af daar maak ik me niet zo druk om

6. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier 13 kilo aangekomen tot nu toe, minste van alle 3 de zwangerschappen. Ze wordt geschat op 3000 gram met 39 weken. Dan zou ze de zwaarste zijn van de 3.

Hier niet in slaap kunnen komen en vroeg eruit omdat de boys weer naar school moesten.
    Heerlijk dat ik het rijk weer alleen heb, dan gaan de dagen zoveel sneller ;).

Balen voor de slecht slapenden onder ons.

Succes bij de echo zo @Labby

Labby, Puckebell en Sado vinden dit leuk.
  7. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Succes @Labby met de echo!

Hier vanmorgen wat langer mogen slapen, oudste heeft vakantie en man is met de jongste naar beneden gegaan. Het is dat ze vervolgens op de woonkamerdeur stond te slaan omdat ze wilde aankleden anders had ik denk nog geslapen :roflmao:

Labby vindt dit leuk.
  8. Labby

Labby Actief lid

16 mrt 2020
    345
    742
    93
    Vrouw
    Alles weer in orde. Kleine ligt met t koppie nog steeds naar beneden en ingedaald. Ze verwacht dat die met 40 weken tussen de 3 en 3,5kg zal zijn. Helemaal super! Ook mn bad is goedgekeurd, dus die ga ik bestellen.

Bloem4, Spectre, mum2be2 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.063
    17.019
    113
    Fijn! Klinkt goed! :)

Labby vindt dit leuk.
  10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.063
    17.019
    113
    Ik heb me voorgenomen vandaag helemaal niks nuttigs te doen. :thumup:
    Ik heb - op de wcbezoekjes na - prima geslapen maar ik blijf duf en heb echt he-le-maal nergens zin in. Niet chagrijnig ofzo, maar ook geen vrolijk humeur. Vandaag is een 6-je, zegmaar:roflmao:

Moet zo wel even naar de mondhygiëniste maar daarna kruip ik weer lekker m’n bed in voor een dagje series kijken. Het avondeten haal ik lekker makkelijk uit de vriezer. Ik vind ‘t allemaal wel best vandaag :D

Spectre, 86Hoop, Maev en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Labby

Labby Actief lid

16 mrt 2020
    345
    742
    93
    Vrouw
    Klinkt als een heerlijk plan!

Sado vindt dit leuk.
  12. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Klinkt als een prima plan.
    Hier net het geboortebord de eerste laag vernis gegeven.
    Ook het zkh even gebeld of man nou wel of niet mee mocht morgen, dat mocht dus eigenlijk niet maar de vk had er al een opmerking bij gezet dus hij zou niet weggestuurd worden. Dus aangegeven dat ik met de rolstoel moet komen en dan mocht hij wel mee, ik kan het stuk van de auto tot uitgang parkeergarage al niet lopen (ook zonder zwangerschap niet) laat staan tot de ingang van het zkh en daarna naar de andere kant van het zkh. Wie er bedacht heeft dat het handig is om die afdeling letterlijk aan de andere kant van het zkh te maken vraag ik me nog steeds af, erge is nog dat het nieuwbouw is van vorig jaar, het is eind november pas 1 jaar open :| bij de vorige locatie kon ik het op goede dagen nog lopen omdat we bij de ingang met mijn invalidekaart konden parkeren en dan was het net iets meer dan 100 meter incl lift. Weet nog steeds niet waar de verloskamers zijn dus dat gaan we morgen ook maar even opzoeken, lijkt me vervelend om tijdens de bevalling aan te komen en niet te weten waar we naartoe moeten en rondleidingen doen ze sinds maart niet meer vanwege corona en het filmpje voor zwangeren is nog steeds niet klaar.

13. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Even een vraagje:

Als je kindje 1 jaar, wat is dan ongeveer de kledingmaat? 80?

Spectre vindt dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.063
    17.019
    113
    Die van mij zaten indd beide in maat 80 op hun eerste verjaardag! :)

mum2be2 vindt dit leuk.
  15. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @Labby, fijn zo'n controle!

@Sado, heerlijk zo'n dagje!

Hier gewoon vanochtend 3 uur geslapen nog, werd even voor 12 weer wakker :oops:.

Labby en Puckebell vinden dit leuk.
  16. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Is wel fijn om te weten waar je wezen moet inderdaad ;)

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.063
    17.019
    113
    Oh dat is zeker een goede om je vooraf in te verdiepen! Misschien is een rondleiding alleen voor jullie mogelijk? Hier doen ze normaal maandelijks voorlichtingsavonden met uitgebreide uitleg/rondleidingen, maar dat gaat vanwege Corona al maanden niet meer door. Heb er toen naar gevraagd en heb toen een korte rondleiding gekregen van een van de verpleegkundigen. Niet zo uitgebreid als het anders zou zijn geweest, maar wel prettig om er toch even geweest te zijn :)

18. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Sado dat gaan we morgen ook even vragen. Hopelijk mag het.
    @mum2be2 de vk vond het al vreemd dat het filmpje nog steeds niet klaar was.

Sado vindt dit leuk.
  19. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Je zou toch zeggen maak even een informatieve video en stuur deze rond aan de zwangere vrouwen die bij je onder controle zijn, of zet deze op de website van het ZH. (Ter vervanging van de info avonden)

Maev en Sado vinden dit leuk.
  20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.063
    17.019
    113
    Heeft mijn ziekenhuis ook ‘pas’ sinds een week of 2! Is misschien toch wat ingewikkelder dan het klinkt om zoiets op te zetten, maar inderdaad: zeker met iets als bevallen is het wel zo fijn (en belangrijk, in mijn ogen) om te weten waar je terechtkomt, dus íets van info krijgen is wel heel erg wenselijk...

mum2be2 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina