Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sado, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Verrassend genoeg ben ik er prima onder.
    Een groter kindje heeft t buiten de buik minder zwaar dan een te klein kindje. Dus dat maakt t ook al minder spannend.
    Ik denk dat ik een geplande datum ook helemaal zo erg niet vind. Mijn hele zwangerschap word ik al geleefd dus als ik een datum krijg wanneer hij komt dan heb ik eindelijk iets van hou vast.
    Hij mag van mij tot 40 blijven zitten hoor begrijp me niet verkeerd. Maar als t tricky word voor hem laat m dan maar eerder komen.
    Als hij iig deze week nog maar blijft zitten. Na 37 weken heb ik er "vrede" mee.

Maar toen de gyn het zei kon ik ook niet anders dan zeggen dat ik t al aan voelde komen.

Laten we t maar erop houden dat hij t goed heeft daar binnen :rolleyes:

Ben wel gelijk even naar me moeder gereden die heeft suiker dus ben gelijk even gaan prikken. Ik had om 10 uur ontbeten met een glas melk (uiteraard :cool:) en 2 crackers met eiersalade.
    En mijn suiker was 2 uur later 6.5 .
    Dus als t überhaupt zwangerschaps diabetes is zal t niet zo heftig zijn.

Labby, Spectre, Puckebell en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Nee, heel veel sterkte. Hopelijk stopt de bloeding snel zonder verdere complicaties.

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Oef, kan me voorstellen dat dat even schrikken was! Maar wat @mum2be2 zegt: het komt goed. One way or the other!:thumup:

Sterkte alvast voor maandag!

4. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @hibiscusje was je gevoel toch juist vanmorgen. Krijg je nu de suikerdrankjes test of moet je normaal prikken?

5. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    suikerdrankje net zoals vorige keer.
    bloed prikken drankje drinken 2 uur wachten en dan weer prikken.

6. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Banoe jeetje day is echt schrikken zeg! En dan dat lompe gedrag in het ziekenhuis ook nog erbij, lullig!
    Hopelijk mag je snel weer naar je eigen vertrouwde plekje thuis met je gezin! Sterkte

7. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    @hibiscusje zo dat is al een beste baby inderdaad. Gelukkig houden ze het goed in de gaten!
    en goed dat je er zo rustig in staat!

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    @Banoe ach nee wat heftig allemaal zeg :( hopelijk is het iets onschuldigs en mag je snel weer naar huis naar je man en kindjes.. sterkte

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Ohh dat is ook wel spannend nog. Ben benieuwd naar de suikertest. Loopt het toch weer ineens heel anders.. maar alles voor de gezondheid van de baby

10. Banoe

Banoe Actief lid

7 feb 2020
    187
    559
    93
    Vrouw
    Thanks lieve meiden!
    Ik denk dat ik in ieder geval dit weekend hier nog lig. Is maar goed ook want maandag ben ik 37 weken. Ik verwacht niet dat hij plotseling komt of iets. Ze zijn er vrij relaxed onder. Maar ze willen vooral weten hoe mijn lichaam reageert dus als dat bloeden een keer stopt, dán moeten we nog 24 aankijken hoe het gaat als ik meer beweeg. Nu bedrust.
    Ik heb net teruggeven dat ik het echt heel naar vond hoe ze omgaan met de partner. Regels zijn regels zei ze. Lastig. Zelfs vrouwen die in een miskraam zitten mogen dat niet met partner doen. Het is toch te erg voor woorden eigenlijk.
    En dan die mega cijfers qua besmettingen vandaag, we zijn er voorlopig nog niet vanaf. Ik hoop echt dat jullie allemaal de aankomende weken rust hebben

Maev, mum2be2, Puckebell en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Wat een schrik ineens @Banoe ! Hopelijk stopt het bloeden snel en mag je weer lekker naar huis. Wel naar dat ze zo doen, kun je niet alsnog een plekje in het andere ziekenhuis (je eigen voorkeur) krijgen? Jeetje wel heftig dat je partner niet eens mee mag en vooral als je hoort dat vrouwen hun miskraam alleen moeten gaan doen terwijl hun partner thuis is. Jeetje daar schrik ik toch wel heel erg van hoor.. ik bedoel je bent gewoon met z'n tweeën in de kamer en je partner kan gemakkelijk 1,5 meter afstand houden van de zorgverleners?!

@hibiscusje Bijzonder hoe je moedergevoel het nu al bij het juiste eind heeft. Spannend dus alsnog. Hier ook een grote baby, maar gelukkig geen diabetes en hoef ook niet de suikertest te herhalen.

Ik mag morgen weer op controle bij de verloskundige en dan ook maar eens bespreken of en wanneer we gaan beginnen met strippen. Ook moet ik vanavond mijn plannen nog in een bevalplan gaan zetten. Hebben jullie een bevalplan?

Sado vindt dit leuk.
  12. Labby

Labby Actief lid

16 mrt 2020
    345
    742
    93
    Vrouw
    @Banoe oh nee, wat klote dit zeg! Ik snap dat je helemaal uit je plaat bent gegaan. Hopelijk zorgen ze nu wel goed voor je... en maak je je niet te ernstig zorgen om je kleine. Ook echt zo kut dat je je kleintjes niet kan zien.. hou je taai meid..

@hibiscusje jeetje! Dat is niet niks, weten ze hoe het kan dat je ineens suiker zou kunnen krijgen? Of dat de kleine ineens zo hard groeit..

@gerdia ja ik heb wel een bevalplan. Is ook meer omdat ik misschien net iets andere wensen heb dan gemiddeld. Thuis. Geen pijnbestrijding. Badbevalling. Navelstreng uitkloppen. Geen oxcytocine injectie. Alleen ingrijpen als het echt moet. Etc.

Sado en Banoe vinden dit leuk.
  13. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw

Domme pech. Of geluk dat ik t nu pas heb ontwikkeld en niet al vanaf het begin :thumup: t is hoe je t bekijkt. We gaan t wel zien dinsdag krijg ik uitslag als t zo is.

Labby, Sado en Banoe vinden dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    :D
    FBBBDF71-1989-4569-8065-1A2D22FE887A.jpeg

Ilse84, miikka, Labby en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Geweldig!!!:p

Sado vindt dit leuk.
  16. 86Hoop

86Hoop Actief lid

8 feb 2020
    167
    318
    63
    Vrouw
    @Banoe sterkte daar! Btw als je bloedend binnenkomt is het toch logisch dat er iemand meekwam? Wat als je flauwvalt als je alleen komt?! Dan heb je nog een gat in je hoofd mogelijk van het vallen. Bizar dat ze zo doen. Facetimen/ beeldbellen met thuis kan je hopelijk een beetje opbeuren.

@hibiscusje blij te horen hoe je praat, klinkt alsof je gerust met alles omgaat, wat ik heel knap vind na volgens mij veel lastige weken en zorgen en down geweest zijn. Succes met suikertest enzo!

Sado, Labby, hibiscusje en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. 86Hoop

86Hoop Actief lid

8 feb 2020
    167
    318
    63
    Vrouw
    Vraagje: waar halen jullie geboortekaartjes vandaan?

18. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    ik heb er 1 laten maken bij kaartje2go

vandaag zag ik iets gaafs bij made for moments, ook online.
    Dus ik laat toch nog een proefdruk komen.

86Hoop vindt dit leuk.
  19. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    @86Hoop Gelukkig ben ik er inderdaad een stuk kalmer onder alsof ik iets meer rust heb en vertrouwen:)

Wat betreft geboortekaartjes wij gaan waarschijnlijk voor 1 van cottonbird.nl .
    ik heb er zeker 80 nodig en vind t zonde wetend dat de meeste toch in de kliko belanden. Buiten de prijs die meevalt vind ik de kaartjes mooi :)

86Hoop en Maev vinden dit leuk.
  20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Van kaartje2go. Hebben er maar zo'n 25 nodig.

86Hoop vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina