Bedankt dames, ben benieuwd of ze ook gaan kijken of er ontsluiting is. Hele nacht heeft het weer goed gerommeld. In ieder geval gaan we wel de bevalling en het beval plan doornemen dus dat is fijn.
Hier de hele nacht wakker gelegen, echt pffff.... Nou zo belletje met de gynaecoloog, heb even een waslijst met dingen opgeschreven die ik wil zeggen.
ik heb net dat heerlijke suikerdrankje gedronken Een half uur in de wacht gestaan bij de huisarts telefonisch. Nu mag ik om 12 uur langs komen maar er zijn alleen assistentes en geen huisarts aanwezig. "surprise surprise " Dus a.b. mogen ze niet voorschrijven en ze gaan kijken of ze t leeg kunnen drukken. Ik ga maar gewoon langs dan hoor ik t wel
@hibiscusje succes bij de HA straks. Hier zou de gynaecoloog me bellen om 9.00, nou ik wacht dus nog steeds, kan daar zo slecht tegen...als ik daar had gezeten zou ik wel gewoon op tijd aan de beurt zijn geweest . Kan niks anders doen dan wachten maar ben benieuwd, heb direct zo'n gevoel dat ze het dan gaan vergeten, kan je er zelf weer achteraan . Don 't mess with hoogzwangere vrouwen , LOL
Rot van het wakker liggen @mum2be2! En lekker irritant dat de gynaecoloog niet belt, zit je ook maar te wachten... Wil je de keizersnede bespreken? @hibiscusje Bleh, dat drankje is zo vies... Sterkte ermee! Vervelend dat je alleen een assistente te zien krijgt straks, hopelijk kan die je wel voldoende verder helpen..
Dat is vaak zo met telefonische afspraken he. Zo irritant... 9 uur is 9 uur... Als ze zich er toch niet aan kunnen houden laat ze dan een tijdsvak noemen
Ja precies, zeg dan gewoon een tijd vak. @Sado, nou heb gewoon een heel waslijstje aan klachten en vind dat ze me wel lang laten lopen met de KS datum, denk dat ik dat niet ga halen, dus dat wou ik even bespreken met ze. Deze dame is groter dan haar broers en mijn baarmoeder staat door de afwijking ontzettend op spanning, doet gewoon veel pijn. Ben een beetje in tweestrijd, 14 dagen zijn ook zo weer voorbij natuurlijk .
Goed dat je het bespreekt! Is in die situatie ook helemaal niet gek om te vragen om een eerdere datum, toch? Succes, hoop dat je gauw gebeld wordt en je ze goed met je meedenken!
♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 28 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 37 jaar - 3e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ Gerdia - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 28 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ jongen (7) | meisje (9) ------------------------------------ Afspraken: Oktober 26 oktober - mum2be2 - controle gyn 26 oktober - Puckebell - controle vk 27 oktober - Sado - controle gynaecoloog 28 oktober - mum2be2 - gesprek anesthesist 30 oktober - Maev - controle vk/gyn November 6 november - Hibiscusje - controle gyn 13 november - Hibiscusje - controle gyn ------------------------------------ Bevallen: Oktober November ------------------------------------ **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes
Ik ben zo vrij geweest om alvast het kopje bevallen toe te voegen aan de lijst Kan immers niet lang mee duren voor we daar de eerste namen kunnen toevoegen
Zie ook heel leuk mijn afspraken in november er nog tussen staan ik geloof zelf niet dat die van 13 november nog door gaat ...
Hmm, ga nu even twijfelen.... Mijn oudste is van eind januari en die ‘moest’ op het begin rompers met lange mouwen aan ivm de temperatuur. Was rond haar geboorte een kleine 10 graden buiten, dus wel wat kouder dan nu. Ik vind rompers met lange mouwen verschrikkelijke ondingen, maar dat de baby zich warm kan houden is natuurlijk belangrijker dan hoe makkelijk haar aankleden voor ons is Heb voor nu dus enkel rompers met lange mouwen ingepakt, maar bedenk me opeens: niet te warm? Haar eerste pakje is wel redelijk dun. Wordt zaterdag zo’n 15gr, zie ik nu. Wat zouden jullie doen?
Haha dat sowieso! Maar het clubje “37 weken+” groeit met de dag. Jij en @mum2be2 mogen nu ook, woohoo
Alternatief is ipv een romper met lange mouwen een vestje dat deed ik hier bij H. Ik heb wel ronpers met lange mouwen maar die heeft H misschien 1 of 2x aan gehad.
Denk dat het wel kan hoor romper met lange mouw heb zelf ook een romper met lange mouw ingepakt en zit ook nog een romper met korte mouw in.. K heb daar eigenlijk nooit echt naar gekeken toen L. geboren was. Wel naar overslag rompers, vond ik fijner de eerste dagen. Meestal lag hij toch nog in een omslagdoek of lekker bij één van ons. Romper met korte of lange mouw maakt dan niet zo uit denk ik.