Jeetje @hibiscusje dat is inderdaad niet niks allemaal... Gaat dan wel opeens snel voor je zo. Hoe ben je er zelf onder? Blijft nog steeds heel bizar dat we allemaal binnen nu en eind nov onze babies hebben..
@hibiscusje, meid het zit je niet mee! Laat het je niet ontmoedigen he. Komt echt wel weer goed. Laat het gewoon over je heen komen, ze zullen een goed plan voor je maken en je kan vast snel baby knuffelen .
@hibiscusje het zit echt niet mee he hopelijk morgen een duidelijk plan waarmee je wat meer rust krijgt.
Pff jeetje wat een nieuws weer. Het zit je niet mee. Is de cyste erg pijnlijk? Veel sterkte en liefs!
♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 28 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 37 jaar - 3e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ Gerdia - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 28 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ jongen (7) | meisje (9) ------------------------------------ Afspraken: Oktober 27 oktober - Sado - controle gynaecoloog 28 oktober - mum2be2 - gesprek anesthesist 30 oktober - Maev - controle vk/gyn November 2 november - mum2be2 - controle gyn 3 november - Puckebell - controle vk 5 november - mum2be2 - VSO gesprek 6 november - Hibiscusje - controle gyn 13 november - Hibiscusje - controle gyn ------------------------------------ Bevallen: Oktober November ------------------------------------ **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes
Ik blijf in bed liggen en kom er morgen pas weer uit. Ik ben er niet heel gerust op ik baal als een stekker! al vind ik een datum inplannen voor inleiding niet zo erg maar t feit dat ik suiker heb ontwikkeld neem ik mezelf enorm kwalijk. We hadden de zwangerschap niet gepland en ik ben nu pas 2 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap maar toch vind ik het mijn verantwoordelijkheid omdat ik te zwaar ben. Ik had beter moeten weten mijn moeder en opa zijn beide suikerpatienten. Daarnaast maakt t gehannes met die cyste t ook niet veel beter idd. T is gevoelig als ik recht op zit of met afvegen. Maar voor de rest valt t mee. T is een beetje teveel voor vandaag en eigenlijk voor de hele zwangerschap als ik eerlijk ben. Hoeveel tegenslagen kan je nog handelen met deze mentale staat. Blegh kutdag....
Neem het jezelf niet kwalijk! Dit had je zelf niet kunnen sturen, laat staan veroorzaken. Kan me goed voorstellen dat je baalt, het zit je ook echt niet mee zo... Doe lekker rustig aan, wees lief voor jezelf en wacht morgen het gesprek met je arts af. Het komt goed, knuffel!,
@hibiscusje aah sterkte! Maar neem jezelf niet kwalijk! Morgen heb je gesprek met de arts! Het komt wel goed!
Eerlijk, ik vind het meer dan terecht dat je het een kutdag noemt, dat is het ook met recht met alles wat je op je bordje hebt gekregen. Betreffende de zwangerschapssuiker, ik denk niet dat je daar iets aan had kunnen veranderen, als het samen had gehangen met je gewicht dan had het al veel eerder naar voren gekomen. Ben dus van mening dat je juist trots op jezelf mag zijn want ondanks alle tegenslagen, de zwaarte van je zwangerschap de afgelopen maanden en die verhoogde kans heb je pas op het laatst zwangerschapsdiabetes ontwikkeld, dat betekent dat jij het juist enorm goed hebt gedaan. Dikke knuffel!
Was puur alleen hartje luisteren, buik opmeten en bloeddruk meten. Alles helemaal goed. Toen ik thuis was dacht ik ineens van Heey geen idee of ik nu ontsluiting heb of niet, zal volgende week misschien wel gecontroleerd worden. Bevalplan doorgelopen, voor ons vooral wat basis dingen aangezien je het toch niet kan plannen.
@hibiscusje wat inderdaad iedereen zegt: niet jezelf kwalijk nemen! Je hebt het tot nu toe super gedaan en dat zal je ook blijven doen!
En indd neem het jezelf niet kwalijk. Je hebt het super goed gedaan deze zwangerschap en al veel tegenslagen gehad.. Denk om jezelf en wees lief voor jezelf. Morgen weer een nieuwe dag! Knuffel @hibiscusje
Hier wat menstruatie achtige buikpijn sinds vanmiddag... kunnen dit voorweeën zijn? Is niet echt pijnlijk, meer een zeurend gevoel.
Lastig te zeggen.... Ik herken de voorweeën als ‘echte’ weeën maar dan (vele malen) minder pijnlijk, minder regelmatig en minder lang. Maar wel dat “opkomende golf” gevoel. Ik vind de pijn - zeker zo als voorweeën en op het begin van de bevalling - wel op menstruatiepijn lijken, trouwens. In mijn geval dan in m’n rug, maar kan me voorstellen dat dat in je buik niet anders is
Ik herken het ook niet van de 1e haha. Nouja vervelend gevoel wel, hopelijk trekt het weg echt weeën zijn het in ieder geval niet. Mss zijn het wel gewoon m'n darmen ofzo
Merk echt dat het bij iedereen de laatste loodjes is he dames. Hier slaap ik snachts ampers. Ik heb het heel snel benauwd en ben er gewoon echt klaar mee nou ben ik officieel natuurlijk niet een van de eerste in t rijtje hier uitgerekend maar ik hoop dat meneer toch iets eerder wil komen dan 23 november. Ik vind het ook steeds spannender worden. Is toch 7 jaar geleden van de eerste en is natuurlijk nu ook hele andere tijd. Was toen héél nuchter, maar denk er nu veel meer over na.