Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sado, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.835
    18.564
    113
    Vrouw
    Ik zie 36+6 Haha wat vreemd

Labby vindt dit leuk.
  2. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ja die banners leven een eigen leven, zo raar, in de andere topics ook al.

Labby en Sado vinden dit leuk.
  3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Ik zie wel 36+6, maar die banners spoken wel meer, heb ik begrepen:roflmao:

Labby vindt dit leuk.
  4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Oef, hij was er vroeg bij! Rot van de slechte nacht, lekker rustig aan doen vandaag :)

Spectre vindt dit leuk.
  5. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Goedemorgen dames,

Toch nog redelijk kunnen slapen maar het blijft goed rommelen.
    Mijn baarmoedermond is wel helemaal verweekt maar alleen de ontsluiting laat op zich wachten, dit kan ook komen door het littekenweefsel van mijn lisexcisies.
    Ben heel benieuwd hoe dit gaat verlopen in ieder geval.

Ga zo toch maar even met een vriendin naar de kerst show bij het tuincentrum om de hoek.

Maev en mum2be2 vinden dit leuk.
  6. Areca

Areca Bekend lid

20 mrt 2020
    807
    1.338
    93
    Vrouw
    @Puckebell wat een nacht zeg! Hopelijk blijft t vandaag wat rustiger.. lijkt me zo naar al die voorweeen...

En aluwel ik als eerste uitgerekend ben gok ik dat die van mij heeerlijk blijft zitten :p nog geen enkel teken van.
    Die zit nog veel te lekker..

Maev, Labby, mum2be2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Haha verlies de hoop niet, het zegt zo weinig :D Er zijn vrouwen die weken met voorweeën en ontsluiting lopen voor ze (al dan niet overtijd) bevallen en er zijn vrouwen die zonder aankondiging vooraf ‘opeens’ bevallen :D

8. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier net een superleuk gesprek gehad met de anesthesist, wat een lolbroek die man, die had er zin in :D.
    Spinaal staat in systeem nu, dus alles is klaar.
    Hij vertelde zelfs dat ze extra operatie blokken hebben ingepland in het weekend ivm Corona en dat ik daar wel eens bij kan zitten :eek:, dus dan kan ik op zaterdag de 7e de KS krijgen. Spannend!

Maev, Labby, 86Hoop en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    don’t jinx it :p, nou fijn dat het zo lekker gaat nog allemaal :thumup:

Areca vindt dit leuk.
  10. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Oeh, da’s al heel gauw! Spannenndddd :D
    Wanneer krijg je het definitief te horen?

11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.835
    18.564
    113
    Vrouw
    Ohh spannend zeg! Dat is al heel snel

12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.835
    18.564
    113
    Vrouw
    @Banoe hoe is het met je? Ben je inmiddels weer thuis?

Banoe en Sado vinden dit leuk.
  13. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Nou ik ga maandag wel aangeven dat ik er wel voor open sta ;) ivm die spanning op mijn baarmoeder.

Sado vindt dit leuk.
  14. Areca

Areca Bekend lid

20 mrt 2020
    807
    1.338
    93
    Vrouw
    @mum2be2 wel spannend hoor! Komt nu ook dichtbij voor jou!

En hihi we zullen zien! We kijken in elk geval er heeel erg naar uit! <3 het kriebelt hier wel haha! Ook wel ergens gek ik las hier beetje mee in de andere topics met uitgerekend en nu zijn wij straks gewoon aan de beurt!

Bloem4, Spectre, mum2be2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    hoop gerommel bij iedereen dus! Wat gek dan ook eigenlijk! als de laatste meiden over tijd gaan hebben we babyboom tussen nu en 6 weken.
    Zo voelt het helemaal niet.
    Hier ook wat harde buiken en steken beneden. Vandaag mijn boekhouding doen (veel te lang uitgesteld )

Ben net gebeld door de diëtiste.
    T enige wat ik moet aanpassen is geen tussendoortjes of frisdranken meer. Mijn voeding is gevarieerd genoeg en mag zelfs wat meer eten als ik zou willen.
    Nu heb ik daar nog steeds geen trek in dus wat niet gaat gaat niet.
    ik hoef niet eens mijn suiker te meten omdat ik 6 november te horen ga krijgen wat t plan word. (inleiden of ks)

Dus ja vandaag morgen en vrijdag maar zorgen dat hier alles gedaan is wat gedaan moet zijn. Dan kunnen we t weekend nog even samen zijn en dingen doen wat wij willen. zo gek te weten dat we maximaal nog maar 2 weekenden samen zijn :roflmao:

Maev, Bloem4, miikka en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @hibiscusje, positief bericht van de diëtiste, zo zie je dat het best meevalt. En nog maar 2 weekenden maximaal samen voor jullie, wat een vooruitzicht is dat! Lekker genieten nog samen en daarna lekker met de kleine erbij, zo leuk!

Hier kwam mijn schoonmoeder een bakkie doen en leuke cadeautjes brengen, kleertjes en slofjes en wikkeldoek.
    En ze vroeg wat ik wou hebben als kraamcadeau, dus ik zei dat ik wel een cadeaubon wilde van de kinderspeciaalzaak hier om een leuk speelkleed te kopen van "Done by deer". Heeft ze zelf het speelkleed gekocht :D, ben ik superblij mee!
    Dus was een leuk ochtendje.

Ga nu even de proefdruk bekijken van geb.kaartje, die kwam ook binnen. (We zijn nog altijd bij het 1e kaartje gebleven) ;)

@Banoe , hoe is het bij jou?

Maev, Bloem4, Labby en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Jeetje gaat nu echt heel snel bij jullie! Hier is alles erg rustig nog. Af en toe een periode wat voorweeën die best pittig zijn. Ik bungel er in de lijst een beetje achteraan, dus nog niet zo gek dat het rustig is. Ben nu 35 weken!

Merk wel dat de kleine een stuk rustiger is dan een aantal weken geleden. Zou ze meer slapen?

86Hoop vindt dit leuk.
  18. Banoe

Banoe Actief lid

7 feb 2020
    187
    559
    93
    Vrouw
    @Spectre @mum2be2 lief dat jullie het vragen :oops:

Nu ik weer thuis ben wil ik graag zoveel doen. Ik was echt een beetje chagrijnig toen ik thuis kwam en zag hoeveel er nog moest gebeuren. Ik ben eerst maar eens schoencadeautjes gaan shoppen :rolleyes: (lekker bedrust uhum) en toen besloten mn moeder in te schakelen om alle zooi uit de kasten te trekken en op te ruimen. Ook het bed op klossen gezet.

Gelukkig geen bloedverlies meer gehad. Maar wel elke keer naar het toilet bang om roze of rood te zien. Ik had dat ook zo met de miskramen, vreselijk. Maar nu blijft het toch echt weg dus ik begin weer wat vertrouwen te krijgen. Maandag weer een afspraak bij de vk (dan 38 wkn)
    Mijn baarmoeder(mond) zit trouwens nog erg hoog maar hij is wel ingedaald. Hebben meerderen dat? Ooh zelfs onzekerheid bij een derde haha!
    anyways, snel weer mn ziekenhuistas inpakken :p

86Hoop, Maev, miikka en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @Banoe , gelukkig geen bloed meer, begrijp je angst elke keer als je naar het toilet gaat :(. Hopelijk blijft het gewoon weg nu. Lekker bezig dus thuis. En die onzekerheid bij een 3e is ook heel herkenbaar ;).

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Wat lief @mum2be2! Leuke cadeaus :D

@Ilse84 Herkenbaar, het mindere bewegen, het wordt krapper en ik heb ook het idee dat ze meer slaapt. Las ergens (in een van de zwangerschapsapps die ik heb) dat de baby in de laatste weken zo’n 90% van de tijd slaapt :)

@Banoe Wat fijn om te horen dat je weer thuis bent en dat het bloedverlies weg is! Hopelijk kun je nog een beetje genieten deze laatste weekjes :)
    En heeeel herkenbaar hoor, die onzekerheid :) Misschien nog wel meer dan bij de vorige twee, haha.

Ilse84 en mum2be2 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina