@Sado ik ben heel goed in over mijn grens gaan maar goed ik ben normaal al beperkt en merk dat ik het toch wel lastig vind om toe te geven aan de grenzen die mijn lichaam nu stelt. Kan nu nog minder dan normaal. @Labby klink wel als iets van je bekken.
@Labby, gefeliciteerd met je verjaardag! Hier ontzettend last van duizeligheid , de gynaecoloog vond het zwangerschapsgerelateerd, maar irritant is het wel. Voor de rest wel oke. Zittend werk is fijn voor me, zoveel lopen op het werk is funest. Ik vond de bekkenband niet fijn, heb hem aan de kant gelegd .
@Labby van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Vanochtend ook bij de bekken bodem therapeut geweest. Heeft me los gemasseerd want van de week is het ook nog eens in me rug geschoten. Vandaag verder een lui dagje, dit weer maakt het ook niet echt beter.
Hier ook heerlijk lui geweest vandaag. Mijn man heeft de babykamer meubels in elkaar gezet en schoongemaakt! Vanavond even wat dingetjes opruimen Nog 3 dagen werken en dan vakantie!
♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 27 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ Gerdia - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 19 november Rabi - 34 jaar - 3e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Spring - 33 jaar - 3e kindje ♡ Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovely123 - 32 jaar - 4e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ ------------------------------------ Afspraken: Juli 10 juli - Sado - controle gynaecoloog 14 juli - ilse84 - 20 weken echo 15 juli - 86Hoop - controle vk 17 juli - Sado - kinkhoestvaccinatie 27 juli - Maev - controle vk 27 juli - Puckebell - controle vk 27 juli - mum2be2 - kinkhoest vaccinatie 29 juli - Spectre - controle vk 31 juli - Mum2be2 - controle gynaecoloog **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes ------------------------------------ jongen (9)| meisje (9) | (nog) een verrassing (1)
@Sado succes! Oh bah geen oog dicht gedaan vannacht, 1 van de honden was de hele tijd aan t blaffen. Dat doet ie overigens ook alleen als er iets is. Maar kon niks zien vanuit de ramen of op de camera. Nu ligt hij lekker te slapen en wij proberen wakker te worden met koffie. Eind van de middag een van de neefjes ophalen want die komt gezellig een nachtje logeren vanavond maar vroeg op bed met zijn allen
Dat is idd lekker vroeg en dat op je vrije dag. @Puckebell hier ook een beroerde nacht, lang leve op vakantie gaan constant wakker worden met... ik moet de voeding voor H niet vergeten, en de flesjes/drinkbeker, heb ik ... wel ingepakt oh geen spelletjes vergeten, heb ik alle boodschapjes en ga zo nog maar even door. En dan gaan we notabene in nederland op vakantie en kunnen we dingen die we vergeten zijn dus gewoon kopen Nog 1 nachtje... zo het brood even halen, de auto door de wasstraat en dan alles in de auto (lees: rolstoel uit elkaar en verdelen over het onder en boven compartiment en alle gaatjes en ruimtes opvullen, kijken of we de afdekklep dicht kunnen krijgen als alles erin zit )
@Maev , oh daar kun je idd lekker wakker van liggen, herkenbaar. Wel alvast veel vakantieplezier toegewenst en beter weer!
Vooral dat betere weer hopen we erg op in de tent en constant regen is niet tof met 2 kids, zonder kids ook niet trouwens
Baby deed het weer perfect Even mogen spieken met een echo en lang naar het hartje geluisterd en alles zag er goed uit. Ik heb naar de exacte ligging van de placenta gevraagd en die is inderdaad een beetje “schuin” dus het klopt goed dat ik aan één zijde hardere schoppen voel en de meeste beweging, grappig Mijn bloeddruk was netjes (yes!). Ook weer even het plan voor de bevalling besproken. Met 37 weken wordt ontsluiting gecheckt en als alles er dan goed uitziet om de vliezen te kunnen breken, word ik met 38 weken (zal dus wss de 38+2 op de maandag worden ivm het weekend ) ingeleid. Is er dan nog geen verweking/ontsluiting wordt het inleiden met 39 weken. Vorige keren had ik met 37+2 al ruim 3cm ontsluiting; dus de gynaecoloog zei dat het naar alle waarschijnlijkheid het eerste scenario zal worden Hele fijne vakantie @Maev! Hopelijk mooi weer! Vervelend van het slechte slapen @Puckebell Veel plezier met je logeetje, leuk
ooh wauw dan weet je gewoon al dat je je meisje voor de 40 weken in me armen hebt! ❤️ Fijn dat alles helemaal goed was.
@Maev fijne vakantie! Hopelijk mooi weer @Sado fijn dat alles goed was bij de controle! En ook best fijn om een datum te weten denk ik, je gaat in ieder geval niet overtijd haha
Hier vanmorgen ff de stad in geweest, wat spulletjes voor de babykamer gekocht en nog wat kleertjes. Denk dat ik het geboorte pakje heb gevonden ♡♡