Wauw wat fijn dat je nu een tweede dochter verwacht! Gefeliciteerd <3 en wat lief dat je zo af en toe nog meeleest
Weer een spook nacht gehad ben denk ik wel 5 x beneden geweest elke keer als ik ga liggen word ik misselijk
Nee ik slaap al bijna zittend. T is net alsof ik weer in de eerste 24 weken zit. alleen maar overgeven. Zo naar dit.
Oh bah dat is wel heel rot.... Is het geen (heftige) maagzuur dat iets als Omeprazol je nog wat zou kunnen helpen?
Dat idee heb ik niet. Ik heb al weken last van maagzuur en vooral als.de kleine richting mijn maag schopt dan komt het gewoon omhoog maar nu is het echt gewoon heftig misselijk. Zo stom dat t ineens weer terug is. Hoop dat ik niet weer terug bij af ben
@Zonnestraal123 wat lief en wat super fijn dat je nu zwanger bent van een dochter! ❤️ @hibiscusje ah wat vervelend zeg! Ik slaap ook echt slecht, ik merk dat het gewicht op mijn bekken en heupen teveel aan het worden is. Hoe ik ook lig alles doet me pijn. En dan ook nog 5 x eruit om te plassen wat dus een hele opgave is om me om te draaien en rechtop te zitten en op te staan zonder te vallen Ik weet dat ie pas komt wanneer hij er zelf klaar voor is maar ooooh ik wil dat kind eruit
@Zonnestraal123 wat fijn dat jullie een dochter mogen verwelkomen! Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! @hibiscusje gatver zeg, wat naar! Heb wel eens ergens gelezen dat dat kan inderdaad op het einde ivm veranderende hormoonhuishouding. Maarja, dat lost t natuurlijk niet op.. @Puckebell ik snap dat je die kleine eruit wilt hebben! Hopelijk is die iets rustiger voor je uit de buik dan in de buik, of het beloofd nog wat voor jullie haha
Hier opzich een oké nacht, maar ik begin nu vanwege de zenuwen wakker te liggen Over 48 uur lig ik gewoon te bevallen, waaaaah.
Ik heb vandaag wel mijn nesteldrang hoogtepunt (of dieptepunt, het is maar hoe je het bekijkt). Er is hier nu een bedrijfje om ons bed (inc matrassen en topper) volledig te reinigen en op te frissen. Ik wilde eigenlijk alles nieuw, maar dat vond mijn man iets te gek, gezien het bed ruim 4 jaar oud is. Dit was dus een mooi compromis. Wat heerlijk, kan niet wachten om te gaan slapen vanavond
wel een goede matras beschermer erop toch! als vanacht plots je vliezen breken is t allemaal voor niets