Ik geloof daar ook wel in, net als huisdieren. Wij snappen er trouwens niks van, steeds als H. Roept of enthousiast speelt (met veel stemgeluid) gaat het geluid van de televisie harder?! Als de oudste of wij dat doen niet, hebben dat dus serieus uitgeprobeerd. Is echt zo vaag, zodra ze zachter doet gaat hij ook weer zachter echt zo vreemd dit. Tv staat hier ook vaak aan op radio of spotify ofzo overigens en dan doet hij het dus ook
Wel handig dat dat automatisch gaat op H Hopelijk gaat de tv dat niet doen op t gehuil van de komende baby
Owhhhhh @Sado wat een verrassing en spannend!!! Heeeel veel succes vandaag. You can do it!!!!!! @Maev idd als je het niet vertrouwt....
Net weer controle gehad bij de vk. Alles was weer goed. Kleine ligt goed ingedaald. Hartje was goed en mn bloeddruk ook. Dus we kunnen er weer tegenaan. Volgende afspraak staat op 12-11, maar heb gezegd dat ik dan niet meer kom want dan is tie er hahaha. Ze zou het noteren haha. Ik hoop t zoooo.
Ik denk dat ik dan gek wordt Het kan wel handig zijn als je het nieuws wil volgen maar schrik er voornamelijk van
Nou hier ook weer terug van het ziekenhuis, aan de CTG gelegen, die was gelukkig goed, toen ze de banden omdeed begon me doodleuk te bewegen, echo was ook prima, nu 2,7 kilo qua gewicht en de doorbloeding navelstreng en hoeveelheid vruchtwater ook nog prima. Gerustgesteld! Alleen zelf naar het ZH rijden was geen succes , niet meer doen maar...
@mum2be2 nu al een boefje dus.... Foei. Maar wel heeel fijn dat alles goed is!! Ow ik ben zo benieuwd hoe het gaat met @Sado En @Maev hoe is t nu bij jou?
Hoi meiden! Ik ben om 16.09 bevallen Bevalling duurde vanaf eerste wee een kleine 2 uurtjes. later meer!
@Areca ze zijn nu met het zkh aan het overleggen, waarschijnlijk vanavond een avondje ctg op de triage.
En nu de 1e geboren is ga ik serieus twijfelen over de naam Ik twijfelde al zo maar nu komt t wel heel dichtbij!