Gefeliciteerd @Sado ❤️ Wat is het snel gegaan! Wij horen snel hoe het gegaan is en hoe het nu gaat! Wat gaat het zo snel! Nu is het echt begonnen voor iedereen! Wie zal hierna bevallen??...
OMG @Sado zo snel!!! Wat heerlijk!! Geniet van jullie gezinnetje. Wat een top nieuws. Aah ik heb geen Facebook dames..
♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 37 jaar - 3e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ Gerdia - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 28 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ jongen (7) | meisje (9) ------------------------------------ Afspraken: Oktober 28 oktober - mum2be2 - gesprek anesthesist 30 oktober - Maev - controle vk/gyn November 2 november - mum2be2 - controle gyn 3 november - Puckebell - controle vk 5 november - mum2be2 - VSO gesprek 6 november - Hibiscusje - controle gyn 13 november - Hibiscusje - controle gyn ------------------------------------ Bevallen: Oktober 29 oktober - Sado - E. - 37+5 November ------------------------------------ **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes
Zo, de kleine dame ligt even in een bedje met wat kruiken na een flesje en ik heb ook gegeten (man, wat is eten na de bevalling goddelijk) dus even tijd voor het verhaal Om 13.00 moest ik mij melden voor de inleiding, mocht mij bij aankomst meteen omkleden en toen ging het lekker vlot. Om 13.45 hebben ze de vliezen doorgeprikt en toen even een half uurtje gewacht of de weeën zelf op gang kwamen. Op een enkele zachte wee na (nog minder dan de voorweeën van de laatste tijd) kwamen die niet echt, dus om 14.15 gingen de weeënopwekkers aan. De eerste stand was al voldoende, want ze kwamen al gauw rap achter elkaar. Om iets voor 16.00 had ik volledige ontsluiting, maar moest de persweeën heel even tegenhouden tot alles klaargezet werd. Om 16.04 mocht ik beginnen en om 16.09 is E. geboren, nadat ik haar zelf aanpakte, zo gaaf!! De bevalling duurde dus iets langer dan de kleine 50min van de vorige keer, maar was echt helemaal super zo. Vlot, maar niet te vlot. Het is gelukt zonder pijnstilling en al met al eer ik dacht “aaaah ik trek het niet”, was ze er al Ik moest 1 perswee tegenhouden zodat het niet te snel ging en uiteindelijk is ze in anderhalve perswee geboren. En super fijn: deze keer geen enkele schade en nul hechtingen! (Vorige keren had ik nog behoorlijk wat schade, dus was ik nu ook weer bang voor) Naweeën vallen deze keer ook reuze mee, dus dat is ook super. Op deze manier baar ik er nog wel 3 Nee geintje, wij zijn overspoeld met liefde en helemaal compleet zo❤️
@Sado Wat een droombevalling zo zeg! Lekker genieten van de kleine meid! p.s. wat heb je gegeten? Iets wat ons jaloers maakt ?
Ben wel benieuwd hoe ze heet en hoe groot+ zwaar ze is voor haar termijn! <3 zo fijn dat alles goed is gegaan @Sado geniet ervan!
Hahaha was het maar waar. Goor ziekenhuiseten!!! Spinazie met gekookte aardappels en een stukje vlees. Niet echt mijn ding Maar de honger na de bevalling is niet normaal, dus die eerste hap warm eten, aaaahh Maar straks thuis wacht bordje carpaccio #1