Hier op af en toe een harde buik na, ook geen voortekenen van een bevalling Het waterdichte zeiltje wilde ik vandaag op het bed doen bij het verschonen, maar ben het vergeten haha.
Lijkt me ook rot beenweeën .. ik heb bij de 1e rug weeën gehad en de hele kamer bij elkaar gevloekt haha. De pers weeën waren gewoon een opluchting... vandaar dat ik dit keer graag pijnstilling wil mocht ik weer rugweeën krijgen.
Morgen gaan we zolang het niet doorzet mijn gipsenbuik maken, ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat maar durf het niet langer af te wachten. Mijn gevoel zegt op het moment dat wanneer het nu niet spontaan doorzet het een inleiding wordt op basis van de groeiecho, hoor maandag pas wanneer we die krijgen maar sowieso deze week.
Rug weeën vond ik al net zo vervelend, ik was voroge keer blij dat ze op den duur overgingen in buik weeën nog voor ik mocht persen
Bah was de hele avond al zo misselijk en last van diarree.. en net alles eruit gegooid waar dit dan weer ineens vandaan komt.. buikgriep? Iets verkeerd gegeten? Voorteken van de bevalling? Misselijkheid is plots verdwenen dus nu maar proberen te slapen.
Oeh zou goed een voorteken kunnen zijn haha. Hopelijk geen buikgriepje. Hier vannacht de slijmprop verloren en word nu wakker met weeën. Maar heb al met al wel wees es een goede nacht gehad In ieder geval geen halloween baby geworden.
Ohh spannend!! Hier alles rustig haha, denk iets verkeerd gegeten ofzo.. straks maar voorzichtig proberen iets van een cracker of beschuit te eten
Ik werd vanochtend wakker gebeld dat mijn opa is overleden... Het ging de laatste tijd al niet goed met hem dementie, slecht hart , diabetes maar hij was eergisteren ziek geworden met een longontsteking er bij.... Hij was niet benauwd maar weinig zuurstof en is vanochtend om 5 uur overleden Ik baal zo.... ook al zal hij t niet bewust mee hebben gemaakt maar hij zal de kleine nooit leren kennen....