Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sado, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ah daar zou ik ook niet blij van worden!
    Hopelijk kun je nog wat uitrusten!

Mijn man kwam ook uit bed om 5 uur. We zouden onze serie kijken dus ik zei dat doen we op bed in de hoop nog even in slaap te vallen. Gelukt gelukkig

miikka vindt dit leuk.
  2. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Jeetje ben blij dat wij dat al gehad hebben hoor.
    Maar qua bevalling verder geen extra maatregelen?

3. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    na t nieuws van gisteren proberen mezelf rustig te houden. Heb helaas de hele dag last gehad van harde buiken maar gelukkig is baby zo actief dat ik m daar doorheen kan voelen.
    Vannacht best goed geslapen...
    Vandaag een mooi verhaaltje schrijven wat mijn moeder gaat voordragen.
    Ik hoop zo dat de baby tot na zaterdag blijft zitten. Dan is de uitvaart en wil daar zo graag bij zijn.

Wat betreft lichamelijke klachten ik krijg sinds 2 dagen ineens tintel voeten/enkels /kuiten als ik te lang sta.... Heel gek....

mum2be2 en Spectre vinden dit leuk.
  4. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    dat zou leuk zijn he dat je gewoon weet wanneer t komt

Sado en Spectre vinden dit leuk.
  5. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik ga voor je duimen dat je bij het afscheid kan zijn. Die tintelingen klinken bekend hier komt het door de bekkeninstabiliteit en mijn heup.

Ben aan het wachten op het telefoontje van de vk wanneer de groeiecho is. En ga straks nog even plat als H op bed ligt. Elke beweging die de mini maakt doet momenteel pijn en dat komt ook doordat ik zo slecht slaap.

hibiscusje vindt dit leuk.
  6. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hopelijk kun je bij het afscheid zijn ❤️

tintelen kan misschien komen door wat vocht en dat het dan begint te knellen.

86Hoop vindt dit leuk.
  7. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd wanneer je de groei echo hebt!

8. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @mum2be2 is hier inderdaad ook aangescherpt, vrijdag werd nog gezegd dat man mee mocht naar de groeiecho maar ben benieuwd of dit nog steeds mag. Vk zal dit wel specifiek vragen vanwege onze achtergrond met H en dan met name vanuit het stukje mentale gezondheid wat dan onder spanning komt. Maar goed daar hadden ze bij de triage in eerste instantie ook lak aan donderdag, niet alleen bij mij overigens verpleegkundige waren heel blij dat ik en diegene die er ook zat in gesprek gingen en de angst/onrust bespraken waardoor we geruster waren. Haar bloeddruk was te hoog en was vorige zwangerschap om die reden te vroeg bevallen, zorgde er donderdag in ieder geval voor dat de metingen omlaag gingen naar een normale bloeddruk.

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.849
    18.596
    113
    Vrouw
    Nou indd, de 1e 2 echo's wel gemist, maar gelukkig konden we met de 20 weken echo wel samen en zelfs nog een pretecho gehad.
    Hoe ik ook kan balen soms van de hele situatie, ben blij dat de zomer nog redelijk 'normaal' was..

10. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.849
    18.596
    113
    Vrouw
    @hibiscusje hopelijk kun je gewoon bij het afscheid zijn!

11. Banoe

Banoe Actief lid

7 feb 2020
    187
    559
    93
    Vrouw
    Ik kreeg net een mail vd vk en het beleid is dat de partner er wél bij mag zijn met de 8, 11 en 20 wkn echo, de rest vd afspraken niet. Hopelijk gaan we qua besmettingen nu de goede kant op en wordt het gauw beter allemaal..
    Wie gaat de eerste nov baby zijn! Ik heb zin in een bevallingsverhaal van een van jullie :p

86Hoop, miikka, Labby en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.057
    113
    Ik oooooook :D

Maev vindt dit leuk.
  13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.057
    113
    Nogmaals sterkte met alles, meis!❤️

hibiscusje vindt dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.057
    113
    Wat een gedoe, he, met alle maatregelen (weer).... Had het net toevallig met mijn man en de kraamverzorgster over wat een moeilijk jaar het is voor zóveel mensen.

Ik denk dat wij - wat betreft de zwangerschappen - nog best geluk gehad hebben. Hoewel ik wel vind dat veel dingen ons ‘ontnomen’ zijn. Naar die super spannende eerste echo(‘s) alleen moeten gaan, veel onzekerheid over hoe het met de bevalling en de controles moet. Er was wel echt een stukje onbezorgdheid af (voor mij, in elk geval)
    Ik heb een aantal foto’s van net na de bevalling, dus eerste foto’s van ons waar we met z’n drietjes op staan, staat m’n man nog met mondkapje op. Pffff, zo bizar.:$

Gelukkig is het middelste gedeelte van de zwangerschap rustig geweest en hoefde de 20 weken echo niet alleen, konden we de pretecho’s gewoon doen, etc.

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.849
    18.596
    113
    Vrouw
    Moest je man in de verloskamer een mondkapje op? Als ik op de site van ons ziekenhuis kijk dan staat er dat het op de gangen wel verplicht is en op de kamers hebben de zorgverleners wel een mondkapje op, maar wij zelf hoeven dat niet.. mijn man heeft astma dus die kan ook niet voor lange tijd met zo'n ding op lopen.

16. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Denk dat het per ziekenhuis verschilt en ook vooral het personeel.
    Hier vertelde toch 1 dat ik zelfs 1 op moet bij bij een kuchje terwijl de ander zegt nee joh doe normaal ben je helemaal gek geworden.
    Ook in het ziekenhuis wel in de hallen en man officieel ook als er personeel is maar hij mocht em gewoon afhouden dus het is ook maar net hoe de wind waait geloof ik

Spectre vindt dit leuk.
  17. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Sado ooh ja dat soort foto’s lijken me heel raar om terug te kijken over 10 jaar bijv

Sado vindt dit leuk.
  18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.849
    18.596
    113
    Vrouw
    Denk indd dat de regels soms wel wat omgebogen worden. Achja we gaan het wel zien.

Puckebell vindt dit leuk.
  19. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Nou controle was prima! Ze heeft het nog goed.
    Ik mag wel eerder de KS maar de OK planning was niet direct bereikbaar dus ze heeft een mail gestuurd.
    Ik hoor vandaag of morgen of het OK blok nog beschikbaar is. Dus nog even spannend.

En anders dinsdag de 10e dus.

86Hoop, Bloem4, Maev en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    10-11 is ook mooie datum !
    Ben benieuwd of je eerder kan :)

Deel Deze Pagina