Fijn dat ze morgen willen kijken of je al gestript kan worden! Mijn ervaring (alle drie de keren met ruim 37 weken gestript) is dat het even best wel onprettig is maar dat goed ontspannen wel helpt. Hier alle keren overigens gauw na het strippen goed gaan rommelen (inc bloed- en slijm(prop)verlies) zonder dat het de bevalling in gang zette. Maar goed, het was nog vroeg Hoe verder je bent, hoe groter de kans dat het effect heeft, geloof ik
Mijn slijmprop ben ik al een tijdje kwijt bij D liep ik op dit termijn zelfs al weken met ontsluiting en bij H had het duidelijk een zetje nodig en was alleen het voelen al genoeg om vervolgens met 3cm aan de inleiding te beginnen. En toen was het nog niet zo aan het rommelen geweest als nu dus ik ben wel benieuwd. En als ik de puncties overleef met alleen een naproxen zal ik dat strippen ook vast wel overleven toch? Mocht het strippen nog niet gaan, willen ze wel gaan overleggen om in te leiden vanwege die spier want de verwachting is niet dat dat nog minder gaat worden als het nu al niet weg trekt. Weet niet wat ik erger zou vinden op het moment.
@Maev, spannend morgen! Ben benieuwd of ze wat kunnen doen voor je. Hier hebben we net wonderlijk zitten kijken naar mijn buik, jeetje wat is ze druk, we zagen voetjes alles Leuk ook bij zo’n stuitligging Ruim een uur heeft ze liggen trappelen.
Wauw echt waar joh.. Hier is ze echt niet meer zo druk. Schuift wel heen en weer en af en toe een voetje wat in m'n zij eruit wordt gedrukt, maar echt schoppen niet meer haha
@mum2be2 ik hoop het ook, maar wacht het voor nu af. Ga me er niet op vastpinnen dat het kan en dat het gelijk werkt.
Ja het is even afwachten wat het voor je gaat doen Toen ik gestript werd had ik ook alle drie keer al 2-3 cm ontsluiting (moet ook wel al wat gaande zijn, anders kan je niet gestript worden), maar heeft het dus - op extra gerommel na - niets in werking gezet. Opzich kun je best een tijd rondlopen met voortekenen van een bevalling. Ik hoop voor jou dat je morgen gestript kan worden en het het laatste zetje is! Zou fijn zijn als het je verdere afwachten of een inleiding zou besparen
Oef kan me voorstellen dat het niet zo prettig was, maar wel super leuk om zo voetjes te zien Ik mis dat wel hoor, als ik jullie zo over beweging in je buik voelen hoor
Bleh mijn man laat zich nu testen op corona. Ik kan nu alleen maar doemdenken. Wat als wat als wat als.. roep al weken, wat als mijn man corona heeft tijdens de bevalling. Het is toch niet te hopen dat dit serieus gaat uitkomen met een inleiding voor de boeg eind volgende week?
ik heb ook weer een pingpong bal in mn buik! Morgen weer controle en misschien een datum tot inleiden... Zaterdag de uitvaart van mijn opa... Pfff hoop dat die niet zo flink gegroeid is dat ik gewoon nog een week ofzo kan wachten. Vind t toch wel heel spannend en dichtbij komen allemaal
Oh no, daar zit je inderdaad helemaal niet op te wachten Ik duim voor een negatieve uitslag! Heb jij (ook) wat klachten?
Spannend, je controle morgen! Ik hoop dat de metingen positief zijn. Heel veel sterkte alvast voor zaterdag❤️
Nee niks gelukkig. Mijn dochter van 4 heeft de afgelopen dagen wel veel gehoest. Dus hoop eigenlijk dat het gewoon een leuk herfst/ winter virusje is. Tjonge, rot corona!
Oh ik ga voor jullie duimen!!!! Negatief graag!!! @hibiscusje, succes morgen, hopelijk is ie idd niet mega gegroeid in jullie geval. En heel veel sterkte alvast voor zaterdag!
Ik ga duimen op een simpel najaarsverkoudheidje! Is toch wel t meest rotte scenario als hij toch corona blijkt te hebben
Ik lig in het ziekenhuis met beginnend zwangerschapsvergiftiging en heb zojuist een ballonnetje gekregen. Hopelijk morgenvroeg genoeg ontsluiting zodat ze me vliezen kunnen breken en de boel kan beginnen. Het is toch ineens heel snel gegaan en had niet verwacht dat ik hier vandaag al zou liggen
Oh jeetje he, wat heftig Kreeg je opeens (heftigere) klachten? Heel veel sterkte daar, ik denk aan je! Zet ‘m op❤️