@Puckebell OMG wat spannend en leuk! Hoop dat alles goed en voorspoedig gaat. Prachtige dag om te bevallen hier begin ik veel vocht vast te houden. Ken ik helemaal niet van de eerste en tweede zwangerschap. Het jeukt ook. Voeten, handen, armen.. nu bijna 16kg aangekomen. Dat is 5kg meer dan bij de andere. Speklaagje voor de winter zullen we maar zeggen. dames ervaring met strippen en een hoge baarmoeder?
Mijn baarmoeder ligt gekanteld en wat hoog, kon alle drie de zwangerschappen ‘gewoon’ gestript worden met (ruim) 37 weken. De laatste keer was de gynaecoloog wel aan het mopperen dat m’n baarmoeder er zo moeilijk voor ligt Rot van de jeuk en het vocht vasthouden
@mum2be2 oh wat naar zeg!! Zou ook chaggo zijn @Puckebell oooh het gaat gewoon beginnen!! Spannend en zo leuk!!
Succes lieve @Puckebell hopelijk mag je je kleintje snel vasthouden! <3 spannend zeg! En @Banoe hier ook zoveel vocht nu... Bleh, voelt ook zo naar. @mum2be2 grrr. Voortaan je vent ff het bed uitgooien dan maar . 39 weken vandaag! Wauw!
Whaah zo spannend! Ben ook zo benieuwd wanneer deze blob zich aandient... Ik ben bang dat ik de 40 weken ook nog wel haal hihi
ik ben vandaag 38 weken en ik hoop echt dat die nog een week mag blijven zitten. Ookal ben ik dood op en lukt niks meer. Op 1 of andere manier heb ik t idee dat t beter is dat die nog even blijft zitten...
Spannend @Puckebell Hopelijk kun je snel met je kindje gaan knuffelen!! Oef @hibiscusje lekker aan toe geven en hopen dat de beeb nog even lekker blijft zitten. Ik heb hier ook echt het idee niet dat deze beeb voor de 41 weken gaat komen, wel word hij wat rustiger in m'n buik (het was al niet zo'n hele actieve baby) dus maar even goed in de gaten houden en anders toch maar een keer extra naar de verloskundige voor een checkup
Hier zojuist gestript, viel me enorm mee en was volgens de vk goed te strippen. Als het doorzet en qua pijn is het te doen heb ik alsnog een definitief akkoord gekregen om thuis te bevallen. Zo nog even een wasje weg werken en beneden dweilen (hoezo nesteldrang) en hopen dat de paar weeën die ik het afgelopen half uur voelde doorzetten tot nu toe in ieder geval vergelijkbaar met bij H. Wel helemaal dubbel gelegen want ze vroeg of H ook zoveel haar had, want ze kon voelen dat deze mini ook een flinke bos had.
Aan het begin 1 maar met het strippen zelf werd het al meer gaf ze aan. Daardoor ging het strippen ook makkelijker dan ze verwachtte. Mini reageert er overigens wel duidelijk op, alsof ze denkt yes een uitweg
Wat spannend dit weekend kom maar op met die baby's. Hier ook het gevoel dat ik de 41 weken weer ga halen haha. We wachten af