protocol van t ziekenhuis als er 2 x rond de 140 gemeten word willen ze t uitsluiten dus vandaar de urine en bloed test. De laatste kwaaltjes zijn ook kwaaltjes die bij zwangerschapsvergiftiging passen (hoofdpijn e.d. )
@hibiscusje ik duim voor je dat je niet vandaag of morgen ingeleid hoeft te worden en je op een wat rustiger moment voor jullie mag beginnen aan de bevalling. @Sado het is steeds een beetje meer bezig dus hebben H voor de zekerheid toch maar bij opa en oma op bed gelegd. Als het zo blijft bellen we om 14.00u school even dat D naar opa en oma moet fietsen ipv naar huis. Anders gaat hij zich druk maken als hij mij ziet.
Puckebell en Maev t is jullie dag! Ik ben net gebeld waardes zijn goed en volgende week zaterdag word ik ingeleid. Pak van me hart en precies wat ik hoopte dus helemaal prima
Ah fijn dat lucht zelfs hier op, vond het echt rot voor je als de waardes niet goed waren geweest en je dit er ook nog overheen zou krijgen.
Fijn @hibiscusje! Dan zal je onderbuik gevoel wel kloppen. Hier ondertussen aan het freubelen. Net de boxmobiel binnen gekregen. Ik wil ook mn baby in mn handen!! Nog even geduld....