Goed, goed! Vandaag weer 40gr aangekomen, dus we zijn super blij❤️ Verloskundige is hier vandaag even voor mij geweest en heeft ook meteen even naar haar gekeken en zei weer dat het super gaat zo. Heb nog even wat tips gekregen voor het afbouwen van de mutsjes en kruikjes (we moesten haar nu consequent erg warm houden zodat alle energie naar het groeien kan gaan). Zal even een fotootje in de FB groep gooien
Hier is net de vk geweest omdat ik ineens weeën kreeg om de 2/3 minuten van een goede 1,5 minuut. Zoals verwacht zakte het vervolgens weer af en heeft het nauwelijks iets gedaan qua ontsluiting. We gaan maar weer verder met afwachten.
Afwachten het kan tot 24 uur iets doen en mocht het niets gedaan hebben gaan we of nogmaals strippen van de week of toch inleiden. Maar dat ligt ook aan hoe ik mij voel en hoe ik het nog vol hou.
Ik oook! En @Maev hopelijk gaat t toch nog doorzetten vannacht... <3 hoop t! Ik voel me een partij ellendig.. ben doodop.. steken in me punani.. misselijk. Blegh. Vroeg naar bed maar.
nou na vandaag ben ik ook helemaal op! Wij liggen al in bed lekker The masked singer te kijken! en ik schaam me er totaal niet voor