@Puckebell ik snap je helemaal. Nu ik ook aan het opbouwen ben merk ik meteen meer last van m'n bekken heb. Heb erge startpijn en als ik bezig ben zeurt het een beetje. Maar dat ik wel te overzien. Hopen dat het niet erger wordt want zou me schuldig voelen als je tijdens het opbouwen alweer af moet haken. Maar ja.. Je kunt het maar een keer met je lichaam doen. En eerst maar eens even vakantie houden straks! Heb de hele nacht nachtmerries gehad over de 20 weken echo. Door het medicijn gebruik is er wat extra kans op een hazenlip en gespleten gehemelte.. Nou dat werd lekker uitvergroot in m'n droom Blijven jullie in Nederland op vakantie of kiezen jullie ervoor om naar het buitenland te gaan? Voor de meiden die gaan komende week alvast fijne vakantie!
Klinkt pittig! Zeker als huishoudelijke hulp. Wel fijn dat de misselijkheid weg is. Maar als het niet gaat dan gaat het niet .. eventueel minderen of aangepast werk als dat mogelijk is? Hier ook vooral pijn uitstralend naar mijn bil en nu ook moeite met lang lopen
Wij hebben een stacaravan in de omgeving van Ommen en daar gaan we zaterdag lekker heen zolang het weer meezit. Geboekte Landal vakantie hebben we geannuleerd.
Het gaat steeds beter. Het gaat erg op en neer. Er zijn goede dagen. Dagen dat ik misselijk ben en dagen dat ik moet spugen. Maar over het algemeen genomen 100% beter dan dat het was. Hoop dat het laatste stukje ook nog weg trekt maar ben al blij dat ik me nu zo voel.
Yes super fijn! Hier overigens 2 weekjes in Bakkeveen op de camping met privé sanitair. Mocht er iemand van plan zijn om naar plopsa Coevorden te gaan zodra het een beetje slecht weer is is het er super druk en vol. Je kunt niet reserveren en zelfs als je tickets op datum hebt wordt je dus gewoon geweigerd wij mochten na een half uur wachten alsnog naar binnen omdat er mensen weg gingen maar was blij dat we maar voor 2 personen hoefde te betalen en de kaartjes via vakantieveilingen hadden. Anders had ik het wel heel erg zonde van de kaartjes gevonden.
Zo daar ben ik weer! Gister een pretecho gehad. Alles is goed gelukkig! En als verrassing ging ze in 3d kijken. Ze lijkt nu al op mijn vriend maar met mijn kin en mond. Ik moet wel mijn krampen en harde buiken in de gaten houden en meer ontspannen. Ze ging samen met mij voelen hoe de baby beweegt dus nu weet ik zeker dat ik toch schopjes voel. Zo bijzonder dit❤️
Oh wat mooi om te zien dat gezichtje en die handjes. Fijn he wanneer je merkt dat wat je voelt toch echt de baby is.
Aargh ik kan mijn man vandaag helemaal niet uitstaan hij doet niet echt wat verkeerd maar irriteert ie me mateloos. Gelukkig is ie nu even weg en heb ik even tijd voor mezelf. Wel ben ik al druk bezig met spullen inpakken die weg kunnen naar bijv vrienden ofzo. Zo vond ik ook nog een diner bon die we hadden gekregen, vanavond dus uiteten. Hopelijk kan ik en dan weer wat uitstaan