Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sado, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.587
    113
    Vrouw
    Hmm balen indd dat je nu geen thuisbevalling kunt :( maar alles voor de gezondheid van de kleine, fijn dat ze het in de gaten houden nu

miikka vindt dit leuk.
  2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.587
    113
    Vrouw
    Rot dat je je zo voelt :( die hormonen ook... hopelijk morgen een betere dag!

riga01 vindt dit leuk.
  3. Banoe

Banoe Actief lid

7 feb 2020
    187
    559
    93
    Vrouw
    @miikka Ik had met onze jongste ook eigenlijk niet thuis mogen bevallen (2680gr met 39.3) officieel tegenwoordig dysmatuur. Maar kerngezond, apgarscore 10, 10 gelukkig. Maar hoefde niet naar het zk. Bij mij zeiden ze dat ze het eigenlijk normaal gesproken in de gaten willen omdat die kleintjes niet zo goed kunnen reageren op weeen.
    Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden en dat ze zich geen zorgen maken. Koop maar vast mutsjes in en je zal wellicht wat langer kruiken nodig hebben ;)

miikka, Maev en mum2be2 vinden dit leuk.
  4. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    ik was gisteren aardig van de leg na de uitvaart.
    Ben smiddags op de bank in slaap gevallen en rond etenstijd wakker geworden om vervolgens weer me bed in te kruipen.

Niet dat ik nu barst van energie en goed heb uitgeslapen :rolleyes: want ben nog steeds een wrak.

Jammer dat je niet thuis mag bevallen @miikka !

Hoe gaat het verder hier? @Puckebell hoe gaat t met jou en de kleine man? :)

miikka vindt dit leuk.
  5. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @hibiscusje kan me goed voorstellen dat je helemaal kapot was. Is het een waardig afscheid geweest waar je op terug kan kijken?

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met @Puckebell gaat, hopelijk heerlijk aan het bijkomen en genieten van de kleine.

6. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ondanks de corona maatregelen was t mooi.
    Ik ben niet meer gaan kijken ookal doe ik dat normaal wel maar ik durfde t verder niet aan. En heb daar vrede mee.

7. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dat laatste is het belangrijkste dat je er vrede mee hebt. Fijn dat het ondanks de maatregelen toch een mooi afscheid is geweest. De komende dagen echt even je rust pakken want emotioneel is en blijft het zeker tijdens een zwangerschap een uitputtingsslag. Dikke knuffel vanaf hier.

hibiscusje vindt dit leuk.
  8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.587
    113
    Vrouw
    Fijn dat het een mooi afscheid was en dat je erbij kon zijn

9. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Dank jullie voor jullie medeleven ❤

hoe gaat t verder bij jullie ?

10. Areca

Areca Bekend lid

20 mrt 2020
    807
    1.338
    93
    Vrouw
    @hibiscusje fijn inderdaad dat het een mooi afscheid was en dat je erbij kon zijn. Hier eindelijk weer lekker geslapen! Dus voel me eindelijk weer beetje fit!

Labby, hibiscusje, Spectre en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.072
    17.027
    113
    Heel fijn dat je erbij kon zijn @hibiscusje en dat de uitvaart zo mooi was! Dikke knuffel nog❤️

12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.072
    17.027
    113
    O heerlijk, fijn, dat doet een mens goed :)

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.587
    113
    Vrouw
    Hier geen bijzonderheden. Ook een redelijke nacht gehad, 1x wakker gelegen maar gelukkig ook weer snel in slaap gevallen..
    Verder geen plannen vandaag.

Labby, hibiscusje en Sado vinden dit leuk.
  14. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @hibiscusje , fijn dat het een waardig afscheid was. Logisch dat je helemaal kapot was/bent.

@Areca, lekker geslapen las ik, heerlijk!

Hier ook heerlijk geslapen :D, even van genieten nog.
    Nog 3 dagen!!! Laatste weekendje met zijn 4-tjes. Over zulke dingen denk ik wel wat meer na met de jongens hier, maar ze willen graag hun zusje ontmoeten :thumup:.

Labby, Banoe, Maev en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.072
    17.027
    113
    Waaaah nog 3 dagen, spannend!!! :D

mum2be2 vindt dit leuk.
  16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.587
    113
    Vrouw
    Wauw nog maar 3 dagen!! Spannend :)

mum2be2 vindt dit leuk.
  17. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @mum2be2 nog maar 3 dagen dat schiet op.

Hier gaan we zo de vk bellen want ze is alweer de hele tijd stil, gisteren hadden we beide zoiets van ze is aan het uitrusten van het rommelen van vrijdag maar nu zit het ons toch niet lekker.
    Dus we wachten maar weer af.

Spectre en mum2be2 vinden dit leuk.
  18. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Goedemorgen Dames,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, heb ze gelezen maar ik was zo kapot dat ik niet kon reageren. Ik heb ook geen idee meer wat ik precies heb gemeld in mijn vorige berichtje want zat na de keizersnede in een soort shock door alle medicatie, lichamelijke en psychische spanningen.
    Daar heb ik eerst dan ook 1,5 tot 2 uur van bij moeten komen voordat ik F pas echt goed kon bewonderen.
    F is een hele tevreden baby die nu al goed door slaapt en netjes drinkt, alleen af en toe een krampje maar wauw wat een droombaby.
    Zijn hoofdje is ook prachtig rond en heeft dus ook niet diep vast gelegen in het bekken. Op basis daar van konden ze al zien dat een natuurlijke bevalling waarschijnlijk niks was geworden na al die uren actieve weeën.
    Donderdagavond kreeg ik een ballon, nachtje slapen is er niet van gekomen want hier kreeg ik dus al weeën van. 6.15 vliezen gebroken en gelijk aan de opwekkers. Vanaf uurtje of 11 in de weeënstormen tot dat ik om 1 de ruggenprik heb gekregen aangezien ik niet meer kon.
    In de middag nog kunnen “slapen” door de ruggenprik maar toen er om 20.00 nog geen vordering was en ik nog steeds op 3 cm zat sinds 6 in de morgen kon ik kiezen, of nog langer doorgaan (zonder eten en dat was al bijna 24 uur) of een keizersnede.

Het herstel gaat zo snel dat ik nu zo al naar huis toe ga zonder enige medicatie.
    Dus we gaan lekker cocoonen met zijn allen (ook de hondjes want die zijn er helemaal vanaf)

Al met al een stomme zwangerschap, een hele zware bevalling maar een droom van een baby en een spoedig herstel ❤️

riga01, 86Hoop, miikka en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Puckebell wat fijn dat je herstel goed gaat en de kleine het zo goed doet. Ben heel benieuwd hoe de hondjes straks gaan reageren bij thuiskomst.

Puckebell vindt dit leuk.
  20. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @Maev, succes bij de VK straks.

@Puckebell , oh lekker genieten nu, fijn dat je zo snel naar huis mag en je zoontje het zo goed doet.

Puckebell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina