Heb net wel even wat tranen gelaten bij onze eigen vk, mede omdat we dus juist op de triage steeds een verschillend verhaal krijgen. Nu beweerde ze weer dat H kleiner was dan de baby deze zwangerschap terwijl dat volgens alle echo's zelfs nog niet was toen ik haar niet meer voelde. Toen is ze groter gemeten dan de mini nu, ze is alleen kleiner geboren 1,5 week na die meting. Vandaar dat ze vanuit onze vk akkoord willen gaan met een inleiding en verdere begeleiding bij de bevalling door hen, tenzij er uiteraard verder medisch ingegrepen moet worden. Maar die verschillende verhalen stellen alles behalve gerust. En waar ze bij H in het zkh geen plan wilde maken doet de vk dat nu wel.
@Maev, dikke knuffel meis!!!! Wel goed dat er nu een plan is, en bij geen goed gevoel morgen gewoon weer bellen.
@Maev wat een ellendige onzekerheid voor je! Ik hoop zo dat t strippen voldoende gaat doen morgen en dat je niet nog 4 dagen in onzekerheid zit ! En wat de andere ook zeggen gewoon bellen bij twijfel. Tot vervelends toe! Laat ze maar stappen ondernemen dit breekt jouw ook op en dat is voor niemand goed.
De vk heeft er wel vertrouwen in dat het gaat werken ik hoop stiekem dat de ontsluiting toch nog wat verder door gezet heeft en ze mijn vliezen kan breken, ik vertrouw er wel op dat mijn weeën dan net als bij H vanzelf goed op gang komen. Al zie ik wel op tegen in de auto gaan met weeën We hebben in het zkh zelfs voorgesteld of we die ctg stoel met banden niet even thuis konden zetten omdat ze toen begon te bewegen. Beetje flauw dat ze dat niet wilde doen, was best een lekkere relaxstoel
Hier ook weer team no sleep(zoals bijna elke nacht). buik is ook erg onrustig, beetje aan het rommelen ....
Gelukkig ook wel goede nachten ertussen, maar vannacht was echt weer bagger. nouja vandaag rustig dagje, m'n zoontje gaat naar de opvang.. Mss kan ik vandaag nog eveb een dutje doen
ben wel echt giga misselijk! echt hopeloos! @Spectre vandaag proberen nog maar even je ogen dicht te doen .
Hier mega honger door al dat wakker liggen, maar te lui om eruit te gaan. Nu ff lekker ontbijten dan maar. Boys zo lekker naar school, vandaag weer een kerstfilm op de planning