Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sado, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.578
    113
    Vrouw
    M'n schoonmoeder belde zojuist.. de oma van m'n man is overleden. Het zat er al aan te komen, dus niet geheel onverwacht, maar hadden gehoopt dat ik eerst bevallen zou zijn.
    Ze woont namelijk in Duitsland op ruim 3 uur rijden vanaf hier.... dilemma dus wat te doen :( m'n man wil niet meer zo ver weg gaan, maar hij wil wel graag afscheid kunnen nemen wat ik goed begrijp.. plus dat m'n schoonmoeder er alleen voor staat om alles te regelen dus hij zou haar ook graag bijstaan. Lastig:$

2. Labby

Labby Actief lid

16 mrt 2020
    345
    742
    93
    Vrouw
    Oh gecondoleerd.. wat lastig! Snap dat 3u rijden nu echt ver is. En met de huidige corona maatregelen wordt het ook niet makkelijk gemaakt. Staat Duitsland nog wel op geel?

Spectre vindt dit leuk.
  3. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Gecondoleerd, lastig inderdaad...

Spectre vindt dit leuk.
  4. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Gecondoleerd, kan me de tweestrijd goed voorstellen. Zou de vk misschien mee kunnen denken hoe zonder te veel risico er toch afscheid genomen kan worden?

Spectre vindt dit leuk.
  5. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Jeetje gecondoleerd! Wat een nare situatie. En hoe zit het dan met quarantaine? Duitsland zal inmiddels ook op oranje staan vermoed ik.

Spectre vindt dit leuk.
  6. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Gecondoleerd...
    ik hoop dat jullie iets kunnen verzinnen waardoor er afscheid kan worden genomen op een veilige en verantwoordelijke manier. :(

Spectre vindt dit leuk.
  7. 86Hoop

86Hoop Actief lid

8 feb 2020
    167
    318
    63
    Vrouw
    @Puckebell wat fijn om te lezen dat je droombaby er is, en de rest gauw vergeten ;)

Sterkte @Spectre, bizar dat jij en hibiscusje hier net nu mee te maken hebben. The circle of life..

Hier slechte nacht gehad, maar overall maak ik nog meestal wel 6-7 uur in totaal met aantal keer het wc’tje bezoeken.

Nou ik ga vandaag weinig doen, alleen duimen op goede nachten voor iedereen en betere bevallingsverhalen dan we ooit hadden kunnen hopen ;)

Puckebell, mum2be2, Maev en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.578
    113
    Vrouw
    Dankjewel dames!
    We gaan het indd even bespreken en uitzoeken ook ivm corona en de quarantaine regels.. Ik denk dat dit wel onder bijzondere omstandigheden valt, maar heb me er nog niet in verdiept. Zou me er ook niet heel prettig bij voelen als hij in Duitsland zou zitten op 3 uur afstand, mss heel toevallig als dan juist op dat moment de bevalling begint, maar je weet het maar nooit..

mum2be2 vindt dit leuk.
  9. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    gecondoleerd, dit is wel echt een lastige situatie! Sterkte!

Spectre vindt dit leuk.
  10. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    Vanochtend wakker gebeld door het ziekenhuis. Vrijdag om 10 uur weer een echo en en consult. Vind het wel spannend zeg.

daarbij heeft mijn werk het zwangerschapsverlof niet goed ingediend. Bij 1 systeem wel doorgevoerd maar bij de 2e niet. Ik kreeg al geen brief binnen over mijn verlof datum. Dus ik vanochtend er nog achter aangaan want ik kreeg het gevoel klopt iets niet. Nu gaan ze het oplossen. Ik zo als ik maar geen problemen krijg met uitbetaling van mijn loon. Ik zo kan elk moment bevallen dus dit is niet handig! Maar ze gaan het oplossen.

Spectre en mum2be2 vinden dit leuk.
  11. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Zo dat is niet handig nee van het zwp-verlof.
    Jij mag vrijdag weer naar het ZH, spannend!

@Maev, ga je vandaag nog een strippoging doen?

Ik wordt zo opgehaald en ga lekker een taartje eten bij mijn moeder, is mijn enige uitje waar ik nog heen ga ;)

miikka en Spectre vinden dit leuk.
  12. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @miikka dat is idd niet handig. Fijn dat je vrijdag weer controle hebt.
    @mum2be2 ik ga zo even bellen dan is het of vandaag of anders morgen.

miikka en Spectre vinden dit leuk.
  13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.070
    17.026
    113
    Wat ontzettend verdrietig @Spectre, gecondoleerd! In deze situatie (Corona, hoogzwanger) nog even extra naar :(
    Kan me jullie dilemma goed voorstellen...

@miikka Ahh wat slordig van je werk, vervelend zeg...

Klinkt als een goede dag @mum2be2, geniet ervan! Overmorgen is ‘t gewoon al zo ver :D

miikka, mum2be2 en Spectre vinden dit leuk.
  14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.578
    113
    Vrouw
    @miikka slordig zeg, fijn dat ze er meteen achteraan gaan en hopelijk is het dan snel in orde.

@Maev spannend, vandaag of morgen dus weer een keer strippen? :) hopelijk zet het deze keer wel de bevalling in gang

miikka vindt dit leuk.
  15. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Spannend @Maev ! Hopelijk kunnen ze goed strippen of zelfs al de vliezen gaan breken.

@miikka Wat een gedoe zeg, het is ook allemaal wat met die instanties allemaal.

@Puckebell Wat een verhaal zeg, nu lekker gaan genieten van jullie kindje!

@Spectre Gecondoleerd, wat heftig dat het juist nu je 39 weken zwanger bent gebeurd en dan ook nog eens op afstand. Hopelijk kan iedereen waardig afscheid nemen en blijft jullie buikbaby nog even zitten!

Puckebell, miikka en Spectre vinden dit leuk.
  16. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Zo jeetje de tijd vliegt dus mijn telefoon is alles behalve interessant haha.

Ik zal straks wat plaatsen op fb van mijn wonder!
    Nu eerst even lekker plat met zijn allen.

@Spectre gecondoleerd! Hopelijk lukt het jullie om een goede keuze te maken wat betreft het afscheid.

mosa, mum2be2, Maev en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    @Spectre gecondoleerd! Wat een rot situatie zo. Sterkte!

Hier uiteraard weer klaarwakker maar wel moe:rolleyes:o_O en dan ga je denken over vanalles. Ik vroeg mij af of t raar is om te vragen of de vk wil kijken of ik al ontsluiting heb. Heb woensdag een afspraak. Je hebt natuurlijk weinig aan de informatie zolang ze pas strippen met 40 weken en de baby veder toch geen zin heeft nog. Maar vroeg het mij wel af:roflmao:

Maev en Spectre vinden dit leuk.
  18. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    Hier ook moe en klaarwakker. Maar heb nu elke keer in de avond voorweeën. Niet super pijnlijk maar fijn is het niet. En dan ga ik maar rondjes lopen in huis en ook denken.

ik durfde zelf niet te vragen of ik al ontsluiting heb bij de vlk. En nu helemaal niet meer omdat ik niet meer bij mijn eigen vlk zit. Ik ben daar ook benieuwd naar!

Officieel is het nu dinsdag dus hier een 38 weken dansje! En bedenk nu ook dat de kans nu super groot is dat ze binnen nu en 2 weken er is als ze klein blijft! Wat spannend... maar heb er zoveel zin aan.

86Hoop, Labby, riga01 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.578
    113
    Vrouw
    Hier ook weer klaarwakker o_O lig maar te draaien en te draaien en ondertussen last van m'n rug..

@riga01 je kunt het altijd vragen, mijn ervaring is dat ze voor de 40 weken nog niet veel doen, tenzij je echt veel lichamelijke klachten heb enz.

riga01 en Maev vinden dit leuk.
  20. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ook hier wakker.
    @miikka en @riga01 vragen staat altijd vrij, denk dat het er ook aan ligt wie je hebt als vk.
    Als ze overigens klein geschat wordt miikka kun je aanvoeren dat het je ook een stukje geruststelling kan geven mochten ze voorstellen om in te gaan leiden. Hier werd het bij H wel gecontroleerd toen er voorgesteld werd om in te leiden maar dat had ook te maken met of ik eerst tabletten moest of een ballonnetje gelijk kon, en afgelopen week om te kijken of ze konden strippen.
    Bij de oudste werd het indertijd alleen gecontroleerd omdat ik regelmatige weeën had en die met 35 weken begonnen, dat is toen wel iedere keer gecontroleerd tot de bevalling, toen kreeg ik vanuit het zkh met 37 weken geen akkoord voor een inleiding (mocht met 40 weken terugkomen) en de vk wilde uiteindelijk niet strippen voor de 40 weken.

miikka vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina