Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sado, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.549
    113
    Vrouw
    Ik heb steeds meer last bij het lopen:$baal er zo van, ik ben niet zo goed in stilzitten. En in onze vakantie willen we ook graag daagjes weg, naar de dierentuin o.a. en een shopping center in Duitsland.... Maar zie nu al ertegen op om hele dag te lopen. Hoe ga ik dat een dag volhouden?? Maar veel pauzes nemen tussendoor:|

2. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @Spectre , zo herkenbaar van het lopen, gisteren 20 minuten gelopen achter elkaar op mijn werk, was kapot daarna, zo’n pijn!
    En laatst een rondje IKEA gedaan, was gewoon afzien...

@Puckebell , sterkte met je man vandaag;), en hopelijk vanavond wel gezellig uit eten.

Puckebell vindt dit leuk.
  3. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oeh ja herkenbaar, heel vervelend. Inderdaad veel rust momenten pakken en naar je lichaam luisteren. Als het niet gaat wat langer op een terrasje blijven zitten

Labby vindt dit leuk.
  4. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    ik ga t nog eeen keer duidelijk uitleggen maar de dna en chromosoom onderzoeken zijn goed! enige controle is t niertje!
    dus kan weer adem halen

Areca, 86Hoop, Labby en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Oh wat een enorme opluchting zal dat geven, doet even plaatsvervangend een dansje voor je.
    We blijven hier duimen dat ook betreffende het niertje alles helemaal goed gaat komen.
    Hoe ben je er zelf onder, lucht het je echt een beetje op?

6. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    wat een goed nieuws! Fijn :thumup:

7. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ja ik ben wel beetje geruster. T niertje blijft even eng. Maar gelukkig word ik gewoon goed in de gaten gehouden

86Hoop, Labby, Maev en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.549
    113
    Vrouw
    Wat fijn zeg!

9. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    @hibiscusje ooh wat fijn!

Hier een rare dag.. na wat dagelijkse dingen zouden we een vriend helpen met zijn schutting dus we gingen nog even met de hondjes uit. En ja hoor shit :confused: sleutels vergeten. Makelaar had nog een setje maar was niet in de buurt en had allemaal bezichtigingen. Gelukkig wel 1 telefoon en autosleutel mee dus na een bakje bij een vriend konden we de sleutels oppikken. Ik had al wat rare buikpijn en toen zat te wachten in de auto op mijn man begon ik een soort van lichte weeen te krijgen.
    Helemaal overstuur de makelaar gebeld om mijn man naar buiten te sturen zodat we naar de vk konden.
    Vk zei thuis gelijk douchen en dan kom ik even later bij je thuis om te kijken.
    Gelukkig is het afgezakt en is mijn baarmoeder weer ontspannen maar ik moet dus echt rustiger aan gaan doen en morgen urine inleveren om blaasontsteking uit te sluiten.
    Gelukkig is alles ok met de kleine man, maar wij zijn wel goed geschrokken. Hij moet echt nog even rustig blijven zitten daar

10. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @hibiscusje snap dat het eng blijft voorlopig. Hadden wij bij H. Ook toen we wisten dat het een klompvoetje was maar ze verder nog niks konden uitsluiten incl de ernst tot na de bevalling.

@Puckebell rustig aan doen hoor die kleine moet echt nog even blijven zitten. Weet je trouwens een goede pannenkoekenrestaurant ofzo die ook pannenkoeken hebben zonder volledig koemelk dus niet enkel lactose vrij in leeuwarden of direcre omgeving? Wij gaan morgen naar Lemmer en leeuwarden vandaar.

11. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    zo dat is schrikken, dus echt rustiger aan doen maar! gelukkig is het afgezakt.

12. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Jaa doe nu ook echt nog rustiger aan!

Ik heb werkelijk geen idee, we hebben in Leeuwarden wel een pannenkoek schip maar nooit geweest. Lemmer is veel leuker als je het mij vraagt maar de pannenkoeken dus geen idee van.

Maev vindt dit leuk.
  13. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ja doodeng.
    zit blijkbaar ook in de familie dat iedereen eerder weeen krijgt dus zal mij ook wel weer niet voorbijgaan helaas :(

14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.549
    113
    Vrouw
    Ohh jeetje wat schrikken zo... kleine man moet indd nog maar een tijdje veilig blijven zitten daarbinnen

Puckebell vindt dit leuk.
  15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.549
    113
    Vrouw
    Hier ook onzeker dagje. Afgelopen dagen is de baby heel actief geweest. Gister avond ineens last gekregen van diarree en vandaag zeurende buikpijn en opgeblazen gevoel en baby lijkt minder actief.... maak me dan gelijk zo onzeker.
    Maar voel haar nog wel regelmatig gelukkig. Denk eerder weer een groeispurt ofzo. Pasgeleden ook een dag buikpijn gehad en minder actieve baby.

16. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @Spectre, apart he, je gaat ook overal op letten natuurlijk, gelukkig voel je haar toch nog regelmatig

Nou het viel mij ook al op dat als ik thuis ben, de kleine minder actief is (nu al 2 dagen) en op mijn werk voel ik haar meer.
    Daar wordt ik ook onzeker van...
    Maar vanavond al weer een paar goede trapjes gehad :thumup:

Spectre vindt dit leuk.
  17. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Net alles ingepakt voor de vakantie, pfff wat gaat er toch weer veel mee elke keer :eek:.
    Gelukkig hebben we een grote auto gekocht, die komt nu zeker van pas, dit had nooit in onze peugeot 208 gepast :D.

Morgen nog werken en dan gaan we ‘s avonds weg, voor “we zien wel hoe lang” naar de camping dichtbij Ommen. (We hebben een jaarplaats met eigen stacaravan)

86Hoop, Puckebell, Maev en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Oeps dubbel...

19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.549
    113
    Vrouw
    Klinkt leuk!! Fijne vakantie

mum2be2 vindt dit leuk.
  20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.828
    18.549
    113
    Vrouw
    Hier ook aan het aftellen.. na deze week nog eens 5 weken werken voor wij vakantie hebben, maar pluspunt is als ik terug ben van vakantie dat ik nog maar een paar weekjes hoef tot verlof! Zie er zo naar uit :)

Banoe en mum2be2 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina