Wil je me niet meer zo laten schrikken? Het eerste wat ik las in je bericht was “mijn vliezen zijn gebroken”, ik dacht “jaaaaa”, tot ik verder las
Hey meiden, Vanmorgen om 11.10 is onze prachtige dochter F.L geboren. Ze weegt 2830 gram. De keizersnede ging prima, alleen werd ik wel ziek op de OK, duizeligheid ivm bloeddrukdaling en spugen ook, gelukkig medicatie waardoor het snel weer goed was. Ik heb haar zelf geboren zien worden, heel bijzonder Ze is heel tevreden en drinkt goed. Ze heeft net haar 1e kleertjes aan, zo schattig. Mijn man is de nu de jongens aan het ophalen Hier weinig pijn, bijna niks. Ga nog even lekker bijkomen en vrijdag naar huis. Foto en naam komen op FB En anders PB je maar als je nieuwsgierig bent.
Jaaaaa daar is ze dan! Gefeliciteerd! Heel benieuwd naar hoe ze eruit ziet en heet Gelukkig voel jij je weer beter, lekker genieten samen!
Jaaaa! Babynieuws! Gefeliciteerd met jullie kleine wonder. Nu lekker gaan genieten van deze mooie en bijzondere tijd samen.
Haha ja echt hoor maar alles gaat ook zo snel Met de honden ging het echt goed, de oudste is helemaal verliefd en let alleen maar op de baby. Die kleine ins het heel interessant maar snapt niet helemaal dat zij de baby niet meer is Het gaat super goed, we mogen echt niet klagen. F heeft alleen wel snachts echt last van krampjes dus dat is heel sneu en hij wil het liefst niet in zijn eigen bedje wat letterlijk tegen ons bed aan staat Mijn herstel gaat ook goed maar moet wel echt wennen aan niks doen al kan ik ook bijna niks natuurlijk
https://trotsemoeders.nl/2009/03/13/50-signalen-dat-je-bijna-gaat-bevallen/ Hahah moet even lachen hieromzo herkenbaar allemaal
Hahaha poef tijd weg Hebben net besloten dat we aankomend weekend gewoon echt even lekker in bed blijven met de kleine man. Als hij slaapt doen wij dat ook, even echt goed bijslapen.
Iedereen is nieuwsgierig zelfs de mensen die ik weinig spreek. Of ze appen kan ik even bakkie doen? Met de gedachte van je bent thuis of je bent aan het bevallen en als ik nee zeg denken ze van die is aan het bevallen haha. maar ze mag nog wel een weekje blijven zitten want heb nog genoeg te doen.