Nou vanmorgen kon ik echt nog niks, maar ondertussen met goede pijnstilling is het helemaal omgedraaid en ben ik al mijn bed uit geweest, gelopen, gedoucht en gaat het toch wel! Mijn man kwam langs met als verrassing mijn moeder. Dus die hebben hier heerlijk 3,5 uur gezeten. Gezellig! Vanavond komen de boys weer.
@Maev Gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk gaat het herstel wat soepel! Doe rustig aan en geniet van je meisje!
Ooh het is ook niet niks he! Hopelijk heeft de douche je goed gedaan, deed het mij toen wel. Later die dag zelfs nog eens zelfstandig gedoucht. Fijn dat de familie het gezellig maakt!
Ik ben nu beetje nerveus voor morgen. Omdat ik niet weet wat ik moet verwachten. Vandaag ook een slechte dag. Had 1 keer flinke wee en sindsdien is mijn buik zo onrustig. pff het blijft spannend. En dan loopt iedereen mij vandaag weer te appen.
Ohh van die appjes van menswn zijn irritant, gewoon doen of je het niet gelezen hebt Succes alvast voor morgen ik ben benieuwd
Hier weer zo verkouden helaas bleghh.. waarom nu, paar weken terug ook al morgen ook maar niet vragen of het mogelijk is om te strippen, want voel me niet fit genoeg voor een bevalling
Nou eerlijk het was achteraf gezien vrij heftig, al besefte we dat op dat moment totaal niet. Hier even het volledige verhaal. Ik werd thuis wakker rond 12 uur met enorm pijn in mijn onderrug/heup waar ik niet echt iets mee kon en ook niet echt kon thuisbrengen. Na 45 minuten heb ik mijn man maar wakker gemaakt omdat ik zoveel pijn had, zelf nog niet overtuigd dat het echt weeën waren. Hij was dat op een bepaalde manier wel en vrij snel naar beneden gegaan omdat ik de oudste niet wakker wilde maken. Omdat ik zoveel pijn had mijn ouders gebeld om hem op te halen en de vk. Die had op een bepaalde manier door dat het qua pijn echt niet te doen was. Dus na het checken van de ontsluiting het zkh gebeld. Met heel veel pijn en moeite in de auto gekomen en in het zkh. Na controles hebben ze een ruggenprik gezet en in die tijd zijn mijn vliezen spontaan gebroken en verloor ik bloed, maar dat is in principe niet alarmerend. Dat L bij elke wee flink dipte wel, dus eerst 30 minuten op mijn ene zij, toen op de andere zij en vervolgens op knieën en handen maar maakte geen enkel verschil. Ze wilde toen wat bloed bij L haar hoofdje afnemen maar konden met het kokertje niet bij haar hoofd kon komen, mijn bekken blek te nauw doordat mijn staartbeen naar binnen stond richting mijn schaambeen. Ik had haar er dus ook nooit uitgekregen. Maar omdat ze die test niet konden doen is er op zeker gespeeld voor een spoedkeizersnede en dan wel zo gentle mogelijk. Tijdens de keizersnede bleek de placenta aan het loslaten waar dus de bloeding door kwam maar ook waar L de dipjes door kreeg en waardoor ik mogelijk zo enorm veel pijn had thuis. Ik heb net al voor het eerst op de rand van het bed gezeten en zelfs even gestaan en een paar passen gelopen. In principe mag ik zaterdag naar huis als alle goed blijft gaan. D en H zijn vanmiddag even langs geweest, H vind het vooral spannend en eng. Maar dat ligt vermoeden we ook aan mama in een bed en die pijn heeft als ik aan de buik kom. Ook L is overigens te licht, ze woog 2685 gram is echt heel erg mini überhaupt, zelfs maatje 44 is ruim.
@Maev al met al best heftig dus, gelukkig met een goede afloop! Nu bijkomen en genieten van jullie kleine meisje.. Hopelijk kunnen jullie zaterdag dan lekker naar huis!
Wat een heftig verhaal @Maev. Gelukkig is alles goed gekomen en mogen jullie waarschijnlijk zaterdag lekker naar huis!
Pff wat een verhaal.... Veel beterschap.. Doet de kleine het ook goed? Hoe komt het dat je staartbeen naar binnen staat? Ben je met je vorige bevallingen ook met een keizersnee bevallen?
@Maev Toch wel heftig zo ! Ik hoop op een spoedig herstel en dat jullie zaterdag lekker naar huis mogen
@Maev, heftig zeg! Gelukkig is de KS goed gegaan en zaterdag lekker naar huis. En wat is ze mooi, mooie naam ook. @miikka , succes morgen! Spannend! @Spectre, he getsie zo'n verkoudheid is niet fijn nu. @Areca , morgen jouw uitgerekende datum alweer! Ben benieuwd wanneer de kleine zich aandient, hopelijk niet al te lang meer. Hier gaat ie de goede kant op. F doet het zo goed, ze kan zich goed warmhouden . Morgen gaan we lekker naar huis.