Ooh ja hier is de puck a baby dus ook niet helemaal fijn. Ik heb de love to dream besteld en dat is voor nu echt te topper!
Auwww, juist als ik op bed lig en wil slapen, begint de baby weer lekker te bewegen en met haar hoofd tegen m'n baarmoedermond te duwen of te draaien.. Of wat ze ook aan het doen is zo'n felle steken
@mum2be2 @Puckebell Hier van de week ook regeldagen gehad (denk ik dan, want herken het niet van mijn oudste twee, maar het was veel onrust, veel meer huilen, weinig slaap, alleen maar bij van ons willen liggen en veel vaker willen drinken), was wel even pittig met weinig slaap voor ons alle drie! Heb het gevoel dat E’s dag/nachtritme nu wat begint te draaien, overdag laat ze zich nu vaker horen en ‘s nachts juist wat minder Ze gaat rond 22.00 naar bed en wordt wakker voor een flesje rond 03.00. Het flesje erna wisselt wat meer qua tijdstip en is meestal tussen 06.30 en 07.30. De oudsten komen nooit voor 08,00 uit bed, dus prima zo, we zijn er al goed aan gewend nu
Ja dat had F gister ook heel de dag. Op een gegeven moment zijn flesjes maar opgedeeld naar elk uur een beetje. Snachts ging dan wel weer top. Hij sliep ongeveer half 12, toen heb ik em 3.15 een fles gegeven waar hij nauwelijks wat van heeft gehad en hij sliep gelijk door tot 7.00.
Nou hier een onwijs fijne nacht gehad F heeft geslapen van half 1 tot half 4, toen flesje geven en direct weer slapen tot 8 uur vanmorgen, wow! Dat was lekker. En de puck a baby was aan voor het eerst dus het werkte wel in de nacht . @hibiscusje, we zijn benieuwd! Kunnen we al een mama topic openen eigenlijk?
♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ Gerdia - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Labby - 28 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ jongen (6) | meisje (5) ------------------------------------ Afspraken: Bevallen: Oktober 29 oktober - Sado - E. - 37+5 November 6 november - Puckebell - F. - 38+2 11 november - mum2be2 - F. - 39.2 12 november - Maev - L. - 38+6 13 november - Bloem4 - M. - 37+6 ------------------------------------ **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes
Ja ik dacht, anders zo sneu als wij al over baby dingen kletsen, dan doen we gewoon ff 2 topics volgen toch? Want we blijven hier sowieso tot de laatste baby er is.
@Bloem4 gefeliciteerd met jullie dochtertje. @hibiscusje zo te lezen had je een zelfde ervaring als ik met H betreffende het ballonnetje Wij zijn gisteren thuis gekomen, ben heel blij dat we thuis zijn maar Lune is duidelijk wel wat van slag. Deze mama gaat vanmiddag heel trouw een paar uurtjes slapen en de papa ook Voor de rest drinkt ze goed, ze was gisteren nog maar 8 gram afgevallen en vandaag al goed 50 gram aangekomen. Heb al wel 2 tepelkloven tips zijn welkom want dat herken ik niet van de andere 2. Oh en sinds gisteravond flink stuwing,
Ai tepelkloven. Wellicht hapt ze niet lekker aan en zou je kunnen overwegen om een lactatiekundige in te schakelen. Ik gebruikte voor de verzorging van mijn tepels lanoline of wolvet dat was heel fijn! Succes meiden met de regeldagen! En heel benieuwd hoe het met @hibiscusje is!
@Spectre en @gerdia Zullennwe er morgen alledrie voor gaan? Ik heb er een hard hoofd in, baby ook om 9.30 staat er wel strippen op het programma maar denk zelf dat het niet lukt. (Lukte bij mijn zoon toen ook niet)
Hahaha ja heb er ook een hard hoofd in. Succes morgen! Hopelijk lukt het om te strippen.. Bij mijn zoontje lukte strippen ook pas na de 41 weken smeekbede dat het woensdag met 40+2 wél lukt
Hier woensdag strippen als ik het haal.... Ben benieuwd. 40+5 dan.. kleine meid mama wilt je zo graag ontmoeten! Ik wil soms gewoon ff janken omdat me lichaam op is hahaha.
Ohh wat spannend dat strippen bij jullie de komende dagen. Hoop zo dat het wat doet en jullie ook gauw je kleintjes vast mogen houden!
Oh echt he... laat ons niet zo wachten! Als de kleine man er donderdag niet is wordt ik ook gestript... maar ik hoop toch wel dat die er dan is..