Dan zaten ze er onwijs naast met de groeiecho(‘s), of niet? Da’s toch een keurig gewicht voor 39 weken
Opzich gaat het wel redelijk. Vandaag een vriendin langs geweest met haar dochtertje, was leuk om te zien hoe mijn zoontje met haar omging; zo super lief en zorgzaam ♡ smelt momentje, kan niet wachten tot ons meisje bij ons is.. Verder was het ook wel fijn om weer met iemand af te spreken.. was al te lang geleden en dan mis is toch wel de sociale contacten merk ik. Qua mobiliteit kom ik niet meer ver haha. Enkel de deur uit voor boodschappen, om m'n zoontje naar de opvang te brengen of even een blokje om te doen. 'S avonds wat last van harde buiken, maar daar blijft het ook bij. En hoe is het bij jou?
Merkte het in het zkh ook al, maar nu thuis met H erbij die toch ook af en toe echt wat aandacht nodig heeft van mij is het wel wat meer. Maar ook dat proberen we zoveel mogelijk liggend op de bank te doen.
Ja 3 weken terug schatte ze m al rond dit gewicht. Dus mag idd niet klagen hijs gewoon netjes en 51 cm! Geen kleine dikke prop hijs mooi in verhouding Suiker testen zijn ook afgerond die waren allemaal goed Hij ligt nu lekker te pitten. Ik ga ook even me oogjes dicht doen
Voel me lichamelijk super! Emotioneel vind ik het wachten en niet weten wat komen gaat heel spannend. Ook gewoon heel spannend dat een lang verwachte wens heel snel in vervulling gaat. Mn grootste droom.. Vandaag is die alleen wel over de top actief. Twijfel of ik er iets mee moet. Heb het idee dat het wel goed met m gaat, maar het is opvallend druk. Ook heb ik heel af en toe echt hele pijnlijke steken onderin. Dit voelt anders denk ik dan de indaling die ik eerder heb gevoeld. Kan het niet echt plaatsen.
Fijn @hibiscusje dat is een mooi gewicht! Fijn dat de suikertesten ook goed zijn! Deel vooral je verhaal. Het mooie is dat als iedereen dat kan en doet je een heel realistisch beeld krijgt van een bevalling. Soms gaat het snel en zonder al te veel kleerscheuren zoals bij Sado en soms eindigd het in een keizersnede. Elk verhaal verdiend het om verteld te worden. <3
Ik had dit afgelopen vrijdag ook!! Ongeveer zelfde termijn. Baby was héél druk, resulteerde in harde buiken en het was alsof ze nog verder in het bekken zakte; hele pijnlijke steken onderin en kon niet eens fatsoenlijk rechtop zitten zonder pijn.. nu alles weer rustig.
Ohhh ja dat klinkt bekend! Wel jammer dat nu weer alles rustig is dan, mag wel doorzetten naar een bevalling
Fijn dat je even ‘sociaal’ kon doen inderdaad.. Hier komen soms vriendinnen langs maar mijn man werkt thuis dus dat is lastig. Lijkt wel alsof ik 5 dagen in de week op zijn kantoor op bezoek ben. Naja, hij zorgt daardoor weer veel voor de andere kinderen dus dat is dan weer mooi meegenomen. zelf ben ik de teleurstelling in de ochtend echt zat. He, weer geen kind, denk ik elke ochtend als ik wakker word. En dat doet echt wel een soort pijn. En ik weet ook wel dat hij komt maar ik wil zo graag thuis bevallen en elke dag is er 1 dichter naar het zk. Ik heb eigenlijk ‘nog maar’ 7 dagen om het thuis te doen. En dat strippen morgen, ben bang dat het gewoon niet lukt.. Heb wel voor het eerst gisteren en vandaag in de avond menstruatiekrampen, maar zegt niks, is meer als hij veel beweegt. Je durft bijna niet te hopen..
Hier gaat het eigenlijk goed. Lichamelijk en geestelijk top fit terwijl het slapen super slecht gaat. Af en toe wel dagje tussen zitten dat het minder gaat zoals gister. Heb al wel sinds een week echt voorweeën en veel harde buiken in de avond. Ik kan niet meer wachten maar heb het idee dat het nog wel even gaat duren bij mij en dat ik 1 vd laatste ben die gaat bevallen haha
@Banoe lastig, hopelijk kun je gewoon thuis bevallen zoals je zelf graag wil.. veel succes voor morgen, zou fijn als het lukt en het de bevalling in gang zet
Hier ook nog rustig, slapen redelijk, weinig energie, maar gelukkig weinig andere klachten of nou ja ze zijn te doen.
@Banoe oh die teleurstelling! Echt he! Iedere ochtend denk ik ook... nee weer niet.. blegh. Hopelijk besluit die kleine van jou snel zelf te komen!
Ik slaap voor geen meter,lig gewoon niet meer lekker. En veder ben ik heel erg ermee bezig wanneer het kan beginnen. Dat is eigenlijk niets voor mij want ben zeer nuchter ingesteld maar ik maak me nu zenuwachtig om alles. Straks boodschappen doen vind ik al vreselijk en haal ook écht meteen alles voor een hele week. En dan vanavond nog naar de kapper pff ben blij als t morgen is en mn enige taak nog is om mn zoontje naar school te brengen en op te halen. Vind dit zo stom van mezelf maar ik ben echt nerveus. Ik snap ook wel wat t niet uitmaakt of je thuis op de bank zit te wachten maar daar voel ik mij toch lekkerder bij. Kluizenaar 2.0
Hier gaat het ook goed. Ik slaap redelijk verder is iedereen hier verkouden. Ik al sinds eind oktober (negatief getest) ik merk dat ik me erg druk maak hierover. Heeft dit consequenties voor de bevalling. En voor de kraamweek? Verder word ik ook onrustig van het feit dat ik niet weet wanneer het kan beginnen. Maar over het algemeen voel ik me goed. Moe maar goed!
♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ Gerdia - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Labby - 28 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ jongen (5) | meisje (5) ------------------------------------ Bevallen: Oktober 29 oktober - Sado - E. - 37+5 November 6 november - Puckebell - F. - 38+2 11 november - mum2be2 - F. - 39.2 12 november - Maev - L. - 38+6 13 november - Bloem4 - M. - 37+6 15 november - hibiscusje - J - 39+2 ------------------------------------ **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes