Begrijpelijk die baby's van ons zitten veel te lekker daar binnen. Heb wel al dagen een zeurderig menstruatie achtig gevoel maar blijkbaar betekent dat ook niks
We hebben in elk geval de voorspelling gehaald samen 40+. En hier ook beetje ongesteld gevoel. Steken.. zeurende pijn...maar verder nopppes
Je weet dat het nu dichtbij komt en dan is het wachten niet leuk meer! Zeker als je voorbij de 40 weken bent. blijft zo spannend nu voor iedereen. Ben benieuwd wie de volgende is
Net terug van de vk. Ze kon er bij, thank God! Deed ook niet echt pijn, bij mijn eerste een paar keer poging tot strippen gehad en dat voelde echt als wroeten Maar ik heb er geen harde buiken van gekregen nu of zoiets dus verwacht eigenlijk dat hij er gewoon nog niet klaar voor is. Beetje bloedverlies door het strippen alleen.. ze zei: eerst even iets actiefs gaan doen, lekker vrouwenmantelthee gaan drinken en straks even proberen te slapen. Oke, baas! morgen stuurt ze de aanvraag voor inleiding in het ziekenhuis alvast op, dan kan ik daar als het goed is maandag opgenomen worden. Donderdag nog een poging strippen staan. Ik had nu 1 cm ontsluiting, maar nog niet ideaal om de vliezen te breken bij de vk bijvoorbeeld.
Kraamzorg belde net, super fijn gesprek gehad. Ze hebben geen besmettingen van corona en daar loopt het goed. Dus als ik binnenkort beval dan is de kans groot dat ik een normale kraamperiode krijg. @Banoe nu wordt het spannend voor jou! Ik verwacht dat je de eerste bent straks als het allemaal doorzet haha
Hier gaat het zo z'n gangetje, de nachten zijn wel echt ruk. ik slaap amper nog, maar overdag gelukkig niet echt moe. Mijn lijf wendt alvast aan de brakke nachten die hopelijk snel volgen.. Woensdag weer een afspraak met de verloskundige, dan ook maar even vragen hoe of wat en wanneer controle in het ziekenhuis enzo eventueel.
@Banoe ik was ook overtuigd dat het niks ging doen maar uiteindelijk toch wel. Hoop dat het voor jou ook geldt.
Slechte nacht gehad, alleen maar wakker gelegen maar NIKS aan de hand natuurlijk.. Nou @Spectre en @Areca hoop dat het strippen morgen bij jullie wél wat uithaalt
Oh gatver.. hier precies hetzelfde. Echt een rot nacht, eerst niet in slaap kunnen komen en daarna heel de tijd wakker worden. Pfff.. en ik weet gewoon van gekheid niet meer wat ik met mn tijd moet doen. Ik wandel, lees boeken, knutsel wat, ben bezig met kerstcadeaus etc etc. Maar ik verveel me de pleuris en ik wil gewoon mn baby. En nee niks genieten nu het nog kan. Ben niet zwanger geworden om te gaan genieten van mn rust. Zo dat moest er ff uit
Haha ik heb het ook wel een beetje gehad, de muren komen op me af. Kom nauwelijks de deur uit. In begin van m'n verlof ging ik nog eens wat doen buiten de deur, maar dat zie ik ook niet meer zitten. Nouja 1 voordeel, huis is nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest haha
Lieve meiden ik duim en hoop dat jullie wondertjes ook snel in jullie armen liggen. Kan me zo goed voorstellen dat de muren op jullie af komen. Hup baby's maak jullie papa's en mama's eens blij met dat ze eindelijk met jullie kunnen knuffelen.