@hibiscusje wat een verhaal zeg, is dus behoorlijk heftig geweest voor jullie beide.. Zal ook best wat tijd nodig hebben om het een plekje te geven.
Wat een heftige bevalling/verhaal zeg! Maar gelukkig gaat het nu goed met jullie! hopelijk kunnen jullie het snel een plekje geven! ❤️ Nu lekker genieten van jullie mannetje!
Jeetje wat een verhaal zeg! Goed dat je je verhaal doet @hibiscusje. Sorry voor de radiostilte hier. Afgelopen nacht nul geslapen ivm continue huilen van de kleine man. Vandaag gewogen en veel te veel afgevallen. Dus wss gewoon kei honger. Nu borstvoeding, extra kolven en bijvoeden met flesvoeding. Het lijkt sinds vanmiddag iets beter te gaan... Succes voor de dames die nog moeten, zooo zwaar die laatste loodjes.... hopelijk kunnen jullie ook snel de kleintjes in de armen sluiten
Lijkt erop dat het hier begonnen is .. Om 4 uur wakker geworden met krampen, worden steeds wat pijnlijker en moet ze ook wegzuchten nu.. Alleen nog niet veel regelmaat dus weer lastig wanneer ik moet gaan bellen haha Maar op het gemakje klaarmaken dan
Oh! Kom toevallig dit tegen. Wakker na de laatste voeding van J en kan niet meer slapen. Zet m op! Hopelijk is je kleine meisje er snel! X
@Spectre ik hoop heel hard dat het ondertussen regelmatig is of je zelfs al aan het babyknuffelen bent. je kan dit! @hibiscusje kan me goed voorstellen dat je ook de bevalling niet tof vond. Maar heerlijk om te lezen dat je geniet van die kleine spruit.
@hibiscusje He bah dat is geen pretje geweest zeg. Gelukkig kun je nu wel van je kleine man genieten ❤️ @Spectre oeh jaaaa Baby baby baby
@Spectre, succes!!! Hopelijk snel je kleintje in je armen. @hibiscusje, heftig geweest voor jullie! Zo fijn dat je nu zo geniet van je mannetje!
Waarom zet het niet door. Heb even regelmatige voorweeën en dan stopt het weer een hele tijd en dan begint het weet even en dan stopt het weer. En ze zijn wel iets heftiger dan gisteren. Kon er natuurlijk niet van slapen...... nu net wakker geworden van een pijnlijke strakke buik. Net of ik erge spierpijn heb. En ontspannen gaat lastig. Maar toch het zet niet door... @Spectre heel veel succes!
Na ochtendje weeën is het weer rustig... nu heel af en toe. Ze waren wel sterker dan afgelopen dagen. Het is gewoon irritant dat het niet doorzet. Heb nu 2 nachten gehad dat het super onrustig is. Ik denk dat iemand nu aan het bevallen is ben zo benieuwd
Zo benieuwd hoe het bij @Spectre gaat! Ik hoop dat ze veeeeel te druk is met knuffelen om ons te updaten
Jaa spannend voor @Spectre ik begin nu weer wat meer pijnlijke voorweeën te krijgen straalt ook door naar mijn rug. Ik hoop nu echt dat het keertje doorzet. Het is nog onregelmatig.... Ben er nu al klaar mee en moet nog beginnen haha(ooit).
Hallo dames, even een snel berichtje van mij. Vanmorgen om 11.31 is onze dochter Y.ara geboren ♡ we zijn helemaal in de wolken. 3750gr en 50cm, ze doet het super goed. Grote broer heeft net ook kennis gemaakt, zo mooi! Het was een vlotte bevalling, kijk er fijn op terug
Jaaaaa wat goed, gefeliciteerd! Wat super dat je goed terugkijken kan op deze bevalling.❤️ Geniet met z’n 4tjes