@Spectre wat fijn gefeliciteerd!! Hier gaat het niet zo goed helaas. Door angsttrauma heb ik bij de bevalling een gekneusd bekkenbodem opgelopen en dat is zich door pijn, verkramping en angst gaan uitten in totale lockdown van de spieren. Ik kan al twee dagen niet meer lopen of overeind komen of op mijn zij draaien. Het is het uitschreeuwen van pijn. Gisterochtend met spoed een manueel bekkentherapeut erbij gehaald door de vk en nu zit ik dus met een toiletstoel, medicijnen en krukken en ga ik weer opnieuw leren lopen. Stapje voor stapje. Was een hele emotionele en zware dag gisteren maar hé, vannacht best wat rust kunnen pakken en het voelt echt al beter. Ik kon zelf van de stoel opstaan (victory!) oh en stoelgang gehad! Echt meiden, zorg voor de juiste man.. voor je het weet staat hij je kraamverband te verschonen Nee zonder gekheid. Het is echt bizar. En mijn andere twee kinderen zijn echt helemaal emotioneel en van slag. Ik zie het heel positief in nu en verwacht redelijk snel herstel (oermoeder moet door!) P. Doet het heel goed. Slaapt snacht tussen ons in zodat ik niet teveel van hem mis. Hij is al 8% afgevallen maar ik laat mijn slagroom zn werk doen. En hoe kan get nou dat wij allemaal hier in dit groepje de knapste kindjes van de wereld hebben ?
@Banoe wat naar dat het met jou zelf wat minder gaat Hopelijk snel verbetering. @miikka benieuwd hoe het met jou gaat nu en of het heeft doorgezet?
Oefff, dat klinkt heel heftig @Banoe Maar wat klink je stoer en positief!! Hoop dat het gauw beter mag gaan met je En helemaal eens met je laatste opmerking, het zijn allemaal kleine knapperds, zo leuk!
Voordeeltje van het hebben van een nachtvoeding: vannacht als eerste gebruik kunnen maken van Black Friday aanbiedingen van Kruidvat Tipje: ze hebben oa mooie kortingen op luiers en billendoekjes!
Heeft iemand van jullie ervaring met het gaan naar een babyspa? Ik twijfel om er met E heen te gaan deze week... Dat floaten ziet er zo schattig en heerlijk ontspannen uit en het schijnt dat er best wat lichamelijke en/of mentale voordelen voor baby’s kunnen zitten aan zo’n sessie. Maar ben dus even benieuwd wat daar van klopt
Geen ervaring wel een cadeaubon! J vind douchen badderen en masseren t einde dus denk dat dat wel goed gaat komen
Haha E dus ook! De oudsten vonden het ook super fijn, maar E valt echt letterlijk in slaap in de tummy tub, zo schattig Denk dat ze het heerlijk gaat vinden Leuk dat je een bon hebt! Ga je ook gauw, of wacht je tot J iets ouder is?
voorlopig kan ik nog niet eens 3 x een trap lopen op een dag dus ik wacht nog even tot t geen aanslag meer is op mijn lijf . Meneer wou niet slapen vanacht dus stond om 2 uur te douchen met hem om hem in slaap te krijgen
Ik blijf hangen. Heb al 20 uur rug en beenweeën. Vanochtend gebracht naar het ziekenhuis en ruggenprik gekregen. Nu krijg ik wee opwekkers omdat ik blijf hangen met ontsluiting want het is een sterrenkindje en heb iets met mijn baarmoedermond. Conclusie is dat ik echt geen fijne bevalling heb. De combinatie van alles is gewoon dat ik flinke pech heb.