@Ilse84 wowww ze had opeens haast.. gefeliciteerd! Morgen hopelijk naar huis en dan herstellen en bijkomen hoop ik
Gefeliciteerd @Ilse84, op naar een goed herstel en lekker babyknuffelen. Hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen.
Gefeliciteerd @Ilse84! Hopelijk herstel je snel en kan het grote genieten beginnen! Ja nog maar 3 te gaan.. Vanmiddag ritje verloskundige voor hopelijk een goede strippoging..
@riga01 @gerdia @86Hoop zet hem op nog even lieverds. De laatste loodjes! Jullie kunnen het! Denk aan jullie!
Strippoging 1 gelukt! 2cm ontsluiting en ze heeft even flink gewroet.. Nu is alles rustig hopelijk zet het vanavond door!
@gerdia die eerste 2cm heb je in ieder geval al binnen. Hopelijk heeft de strippoging het gewenste effect.
Hoi hoi! Heel soms lees ik nog wel eens Hier 33 tg, misschien herkennen jullie me niet eens meer haha. Ik wil jullie feliciteren met alle baby's die al geboren zijn ❤️
Het gaat goed! De zwangerschap tot nu toe verloopt ook weer soepel alleen is mijn energie ver te zoeken. Denk een ijzer tekort, maar verder dus wel goed! Met jullie ook allemaal zo te lezen, echt fijn!