♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 27 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ Gerdia - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 19 november Rabi - 34 jaar - 3e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Spring - 33 jaar - 3e kindje ♡ Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovely123 - 32 jaar - 4e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ ------------------------------------ Afspraken: Juli 21 juli - Puckebell - kinkhoestvaccinatie 21 juli - Labby - kinkhoestvaccinatie 21 juli - Labby - controle vk 27 juli - Maev - controle vk 27 juli - Puckebell - controle vk 27 juli - mum2be2 - kinkhoest vaccinatie 29 juli - Spectre - controle vk 31 juli - Mum2be2 - controle gynaecoloog 31 juli - Sado - kennismaking + intake met vk (die nacontroles komt doen) Augustus 3 augustus - Sado - controle gynaecoloog 5 augustus - riga01 - controle VK 10 augustus - Labby - pretecho 4D 12 augustus- bloem4- controle gyn 12 augustus - 86Hoop - controle vk 14 augustus - Labby - controle vk 17 augustus - Sado - groeiecho 22 augustus - riga01 - pretecho 4D September 9 september - Puckebell - Controle nieuwe VK **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes ------------------------------------ jongen (9) | meisje (10)
Wat leuk nog een meisje!! <3 Maar alsnog 10/9 goed verdeeld hier hahah! Zo speciaal en bijzonder hoe snel de tijd gaat. Zo bizar dat we straks in november (of okt/begin dec) allemaal onze baby vasthebben.....
Ik kan echt niet wachten tot dat moment ben blij dat ik überhaupt nog zwanger mocht worden, maar het zwanger zijn zelf vind ik niet bepaald leuk. Zo moe en uitgeput zijn constant ik zie echt uit naar het moment dat ze bij ons is ♡
Hier ben ik ook blij dat dit mijn laatste zwangerschap is, het ging me toch makkelijker af 13 jaar geleden . Ik heb al wel 2 nachten weer geslapen op een goed matras, dus we gaan sowieso thuis nieuwe kopen .
Voor mij idd ook de laatste zwangerschap. En heb heel hard geroepen de laatste tijd. En nu ik me beter voel en niet meer zo misselijk ben en erop terug kijk weet ik dat het het allemaal waard was. Het laatste stukje van de zwangerschap ervaar ik over het algemeen als mooi en dat ga ik wel missen. Het contact het gefladder in je buik en de kopjes als je je hand op je buik legt. Maar dit is echt de laatste..... ....... Denk ik.
Ja wat een wereld van verschil, ik kan heel goed zonder slaap maar nu was het echt niet te doen... Ben veel fitter nu Wat een lekker weertje is het hier nu, blij mee, lekker in de zon en buitenlucht.
Mag ik misschien gebruik maken van jullie ervaringen? Wie zin heeft om tips te geven mbt welk merk of welk item jullie het best/prettigst vinden, dan hoor ik het graag: -kinderwagen -vast autostoeltje en/of losse maxi-cosi? - commode (wat voor soort kast, uit een babywinkel of gewone winkel) - box thanks!
Iemand ook al last van nesteldrang? Laatste paar dagen ben ik alleen maar aan het schoonmaken/wassen/schoonmaken/baby kamer schilderen/wassen mijn vriend is erg blij mee natuurlijk want ons huis is nu super netjes
Wij hebben een Joolz Geo2 kinderwagen, super ding! De Maxi Cosi hebben wij met een base, die staat ‘vast’ in de auto waardoor de Maxi Cosi zelf met 1 klik los/vast gaat. Ideaal, geen gedoe met de gordels Kinderkamer en box hebben wij van Baby Dump
Wij hebben een losse Maxi Cosi, als ze straks 3 dagen naar het KDV gaat, is dat voor mij makkelijk, hup in en uit de auto, Maxi cosi’s kun je daar aan de muur ophangen. Kinderkamer komt van Babypark, commode met 3 lades, ideaal! Veel opbergruimte Box van Babypark, nemen we een zwarte en zonder lade ivm hond en moet er goed onder kunnen stofzuigen
Kinderwagen: wilde een Joolz, omdat iedereen die hier heeft, maar uiteindelijk voor de easywalker harvey gegaan. Veel lichter, makkelijker in te klappen en lekker praktisch! Maxicosi met easybase. Wil niet lopen tobben met een gordel. Commode: wij hebben de kinderkamer twf mika van babydump. Net iets bredere commode, kan ik mooi alles in stoppen. Overigens ben ik ook fan van het ikea bedje singlar en zo'n hemneskast als commode wat je veel ziet. Vriendlief is alleen allergisch voor Ikea. Box, ook van babydump. Zwart, met lade want ik vind t niet mooi om er onderdoor te kijken. Heb gekeken of ik er wielen onder kan zetten, hoor dat dat ook praktisch is.
overigens net bij de vk geweest. Flinke druktemaker in de buik, ja dat voel ik. Sinds 2 dagen heeft tie ook ontdekt dat hij ook zn armen wel mee kan gebruiken, dus soms net een bokswedstrijd in mn buik. Verder zijn de eerste 7 kg eraan. Oeps, maarja ..
Kinderwagen: wij hebben een bugaboo cameleon. Nog geen moment spijt van gehad. We zochten een wagen die klein inklaapbaar was ivm niet zo'n ruime kofferbak en dat past goed bij de bugaboo. Ook in kleinere winkels als de Kruidvat kom je gemakkelijk door En de wagenbak is lekker groot waardoor je kindje lang in de bak kan liggen. -Wij hebben een maxicosi met easyfix. Ideaal, geen geklungel met de gordels telkens en vind een losse maxicosi wel fijn, aangezien je hem via adapters ook op de kinderwagen kunt bevestigen. Commode en box hebben we tweedehands, gewoon een standaard box van bopita. Commode is met 3 lades, vind ik persoonlijk wel fijn. Liggen alle rompers, sokken, hydrofielen etc. in
@86Hoop Kibderwagen hebben we de mutsy evo, twijfelde tussen deze en de maxi cosi mura? Of althans de laatste versie 2 jaar geleden. Zijn daar prima tevreden over. Wij hebben een losse maxi cosi die ook op de kinderwagen kan en dan van iso fix een base die ook voor het vervolgstoeltje kan. In mijn auto zit geen isofix maar gaat alles nog ouderwets met de riemen daar had ik D zijn oude stoel nog voor gelukkig. Qua box hebben we gewoon een simpele gekozen maar die was bij H. Voor de zomer de woonkamer al uit want die accepteerde na de brace periode absoluut de box niet meer. Commode is met 3 lades en komt samen met de rest van baby en tiener af. Wij hoeven nu alleen nog een nieuwe base van de isofix maar twijfelen of we voor H een stoel kopen die kan draaien en de huidige base voor de mini gaan gebruiken.
Betreffende nesteldrang, hier lijk ik er ook last van te hebben, wat niet werkt aangezien we op de camping staan