@riga01 , gefeliciteerd met jullie mannetje!!! @86Hoop , veel sterkte met wachten, we duimen allemaal voor je! @Areca , jij ook sterkte! Knuffel!
Vandaag gaat op zich weer prima, goed geslapen, geen echte klachten, maar ik vind het wel wat spannender. Doet de placenta zn werk nog wel deze extra dagen? En nog geen tekenen dat er iets gaat gebeuren, dus november gaat voorbij
@86Hoop tenzij hij zich vanavond met een recordtijd gaat melden hopelijk komt hij toch snel in december knuffelen.
Jaaa krijgen we toch nog een december baby'tje!<3 denk aan je @86Hoop ! En dec is een prachtige maand!!
Hahaha jaaa ik check 3x per dag ofzo of je ukje er al is! Wanneer heb je weer controle @86Hoop gaan ze evt strippen?
Morgen 14u, dan bespreken wat handig is. Ik voel me eigenlijk nog wel heel prima, maar ben wel bang voor nieuwe klachten. Wat als het in me rug schiet of zo, wat ik wel eens heb.. wil graag in zo goed mogelijke toestand die bevalling ingaan. En dat wordt dan opeens veel lastiger. nouja dan zal t sneller met pijnstilling worden. Ik bekijk t gelukkig best positief nog allemaal thanks voor meeleven he!!
Ik dacht AHHH een bericht van @86Hoop zou er baby nieuws zijn ?! Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. Hoe ver ben je nu?
Had ze vorige niet aangekondigd, alleen dat er rond 41 dan afspraak bij ziekenhuis komt voor controle of baby het nog goed heeft. Dus ik ga het bespreken. We shall see
Bij 41 weken willen ze strippoging pas doen, in hun ervaring daarvoor weinig zin en/of kan extra irriteren, tenzij je super gestrest bent, niet meer kan etc. En controle met ctg en echo kan dan ook, dus die mag vrijdag. En aangezien ik niet gestrest ben kan ik me er goed in vinden Maar er gebeurt hopelijk toch daarvoor al wat hehe
Begrijpelijk! Zeker als het met jou en de baby goed gaat, als het dan alsnog spontaan begint is het alleen maar fijn. Hopelijk gebeurt er wat voor die tijd
@86Hoop het blijft wel spannend zo. Wie weet een 5 of 6 december kindje, maar hoop dat hij zijn verjaardag niet hoeft te delen met sinterklaas. Maar dat zeg ik vanuit mijn eigen ervaring ik vond het vroeger echt niet leuk om met sinterklaas jarig te zijn.