Oh meiden, sorry maar ik ben even van de wereld geweest! Vandaag weer meer bewust van alles en ook pas het besef dat ik jullie allang had willen berichten! Hij is gisteren geboren, onze prachtige zoon. Het werd uiteindelijk een best lang pijnlijk verhaal eindigend in een keizersnede. Maar de baby merkte er weinig van, is helemaal gezond bevonden en is superrustig. Borstvoeding lukt goed Hopelijk gauw naar huis, dan met kraamhulp ook thuis wennen aan de nieuwe situatie. We vinden het samen zo ontzettend leuk! Nou als hekkensluiter heb ik onbedoeld mn best gedaan om het zo lang mogelijk spannend te houden hihi Dank voor jullie meeleven he!!
♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ Oktober 29 oktober - Sado - E. - 37+5 November 6 november - Puckebell - F. - 38+2 11 november - mum2be2 - F. - 39.2 12 november - Maev - L. - 38+6 13 november - Bloem4 - M. - 37+6 15 november - hibiscusje - J. - 39+2 19 november - Areca - R. - 40+6 19 november - Labby - D. - 40+1 20 november - Banoe - P. - 40+4 22 november - Spectre - Y. - 40+6 23 november - miikka - R. - 39+6 24 november - Ilse84 - J. - 39+0 26 november - Gerdia - S. - 41+3 28 november - Riga01 - ? - 40+5 December 8 december - 86Hoop - ? - 41+4 jongen (7) | meisje (8) *Sterretjes* Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes
Jaaa gefeliciteerd! Inderdaad een raar idee dat we nu allemaal bevallen zijn. Weer een afgesloten hoofdstuk. Dit is echt onze laatste. Spugen tot het eind en dan nog een keer, ga ik echt niet trekken en mijn man zeker niet trouwens. Nu in het andere topic verder kletsen over andere babyzaken. Super leuk!
Hier waarschijnlijk ook onze laatste, gezegend met 2 mooie kindjes... maar voelt wel 'raar' om het af te sluiten.
@86Hoop gefeliciteerd met jullie zoon. Hopelijk herstel je vlot en mogen jullie thuis gaan genieten van jullie mannetje