Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sado, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Nou he, zat er ook al naar te kijken:eek: Door het inleiden met zo’n 38 weken zit ik in principe gewoon al onder de 100 dagen, bizar hoe snel het gegaan is:o:

Vandaag nog 1 dagje werken en dan een kleine 2,5 week vakantie. Als ik terugkom nog maar (ruim) 6 weken werken tot mijn verlof, wooh! Die laatste weken werk ik in aangepaste uren ivm m’n bekken, dus ben deze week al bezig geweest met een deel van mijn taken overdragen :)

Wij hebben nog geen vakantieplannen, normaal gaan we graag buiten Europa op vakantie, maar dat zit er dit jaar natuurlijk niet in. Maar ook binnen Europa vind ik niet zo’n prettig idee met al die nieuwe gevallen en in Nederland is alles óf vol óf bízar duuro_O Wordt dus denk ik iets lastminute boeken of anders wat dagjes uit doen :) De eerste week is sowieso gereserveerd voor verbouwingen in huis, dus we hebben nog even.

mum2be2 en Spectre vinden dit leuk.
  2. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hier amper geslapen vannacht, en beetje boos op mijn man. Die viel vannacht uit tegen de oudste die aangaf een nachtmerrie te hebben en niet kon slapen daardoor terwijl ik de jongste aan het troosten was :mad: en vervolgens slaapt man gewoon weer rustig verder en blijft nu dus ook liggen. Maar dan wel opmerkingen maken dat ik te weinig slaap en meer rust moet pakkeno_O

3. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Sado succes met je laatste dagje en dan heerlijk genieten van je vakantie.

Straks eerst maar eens bellen voor een afspraak voor die test.

Sado vindt dit leuk.
  4. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ooh Jaa dat zuur, verschrikkelijk!

@Maev succes, hopelijk valt t mee!

Hier een alvast een aantal dingen besteld aangezien dat straks in het chalet eigenlijk niet geleverd kan worden. Dus een groot pak waterwipes en een paar pakken bambo nature luiers staan al bij de verhuisdozen.
    Kreeg trouwens ook de tip om af en toe een pak voeding te halen want stel er komt weer een Corona golf en alles is weer op.. nu is degene die wij graag willen geven overal al uitverkocht o_O

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Ohh oepsss... die mannen af en toe ook hè o_O:|:p

6. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ik weet niet welke voeding je van plan bent om te geven, wij gebruikte toen we overgingen bij H naar kv. Nutrilon omneo maar bestelde die via hun eigen site juist omdat het slecht verkrijgbaar was in de winkel. Je kunt ze dan ook per 4 bestellen. Gebruiken nu pepti maar die komt via sorgente omdat het medische voeding is op recept.

7. miikka

miikka Bekend lid

7 feb 2020
    520
    1.019
    93
    Vrouw
    Ik zet mijn afspraken er ook niet bij, heb komende weken best wat afspraken staan!

maar gister controle gehad en ben weer goed gekeurd. Al loopt de groei van mijn baarmoeder 2 weken voor. Maar dat is voor nu niet iets om zorgen te maken. Iemand dit ook meegemaakt?

tevens moet ik naar de pijnpoli want ik reageer niet goed op pijnmedicatie/verdoving. En als ik een keizersnede moet ondergaan moeten ze nu uitzoeken wat voor mij het beste is. Maar ben bang dat ze dan zeggen ja dan alleen narcose is een optie.

Mijn meisje is ook super druk sinds het weekend! Dus nu al een druk meisje haha.

Labby, Sado en Puckebell vinden dit leuk.
  8. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Nou echt ik was echt even heel boos. Ondertussen ligt hij nog steeds te slapen... heeft de jongste haar melkfles volledig uitgespuugd (dus ook alles al schoongemaakt) ben ik met t-mobile aan het steggelen omdat ze zeggen dat we de spullen niet terug hebben gestuurd maar die volgens het verzendbewijs al op 15 juli zijn afgeleverd bij hen.

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Goed begin van de dag zo :$hopelijk gaat de rest van de dag beter!

10. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Hoop het wel... ga zo man en zoon richting de stort sturen, heb ik even rust... en de schets voor de babykamer af maken zodat die op de muur kan worden geprojecteerd.

Sado vindt dit leuk.
  11. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ik zou ze gelijk ook naar de supermarkt sturen en ala t even kan ook naar de ikea :roflmao: En dan vooral even zeggen dat je dan je rust kan pakken waar je man zo op hamert :p

Spectre, Ilse84, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wij willen de biologische lijn van AH zelf gaan geven omdat die goed staat aangeschreven en qua prijs ook niet gelijk het dubbele is.
    We kijken het nog even of het snel weer op voorraad is en anders halen we gewoon een paar pakken van een andere biologische lijn :)

13. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ze zijn ondertussen naar de supermarkt :roflmao: en hij mag zo naar de mediamarkt rijden voor een beamer en een nieuwe keukenweegschaal ;)

Sado, mum2be2 en hibiscusje vinden dit leuk.
  14. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Goed geregeld

Maev vindt dit leuk.
  15. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik kwam even spieken, maar het gaat hard meiden, 23/24 weken al! Hoop dat alles goed gaat en jullie straks een lief en gezond kindje kunnen vasthouden :)

Hier helaas nog met lege handen en de laatste tijd best wat tegenslagen. Hopelijk komt het geluk ook een keer deze kant op.

Succes komende weken!

86Hoop, Puckebell, Maev en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Areca

Areca Bekend lid

20 mrt 2020
    807
    1.338
    93
    Vrouw
    Wat een lief berichtje ! Ik volg jouw nog steeds want gun het jullie zo <3

Gliss vindt dit leuk.
  17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Ik hoop het zo voor je!! Hoop dat het tij gauw mag keren voor jullie en je ook weer zwanger mag raken

Gliss vindt dit leuk.
  18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Goedzo :D

Maev vindt dit leuk.
  19. Labby

Labby Actief lid

16 mrt 2020
    345
    742
    93
    Vrouw
    Wat lief dat je een berichtje stuurt. T is je zo gegund. Die kleine komt er ook gewoon aan bij jullie. Ik duim voor je.

Gliss vindt dit leuk.
  20. Labby

Labby Actief lid

16 mrt 2020
    345
    742
    93
    Vrouw
    Oh wat grappig, zie dat je ook helemaal bio fan ben net als ik. Wist niet van die luiers af, heb nu de pampers pure gehaald. Maar heb nu ook een proefpakket besteld van die bambo. Ben benieuwd!

Puckebell vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina