Nou he, zat er ook al naar te kijken Door het inleiden met zo’n 38 weken zit ik in principe gewoon al onder de 100 dagen, bizar hoe snel het gegaan is Vandaag nog 1 dagje werken en dan een kleine 2,5 week vakantie. Als ik terugkom nog maar (ruim) 6 weken werken tot mijn verlof, wooh! Die laatste weken werk ik in aangepaste uren ivm m’n bekken, dus ben deze week al bezig geweest met een deel van mijn taken overdragen Wij hebben nog geen vakantieplannen, normaal gaan we graag buiten Europa op vakantie, maar dat zit er dit jaar natuurlijk niet in. Maar ook binnen Europa vind ik niet zo’n prettig idee met al die nieuwe gevallen en in Nederland is alles óf vol óf bízar duur Wordt dus denk ik iets lastminute boeken of anders wat dagjes uit doen De eerste week is sowieso gereserveerd voor verbouwingen in huis, dus we hebben nog even.
Hier amper geslapen vannacht, en beetje boos op mijn man. Die viel vannacht uit tegen de oudste die aangaf een nachtmerrie te hebben en niet kon slapen daardoor terwijl ik de jongste aan het troosten was en vervolgens slaapt man gewoon weer rustig verder en blijft nu dus ook liggen. Maar dan wel opmerkingen maken dat ik te weinig slaap en meer rust moet pakken
@Sado succes met je laatste dagje en dan heerlijk genieten van je vakantie. Straks eerst maar eens bellen voor een afspraak voor die test.
Ooh Jaa dat zuur, verschrikkelijk! @Maev succes, hopelijk valt t mee! Hier een alvast een aantal dingen besteld aangezien dat straks in het chalet eigenlijk niet geleverd kan worden. Dus een groot pak waterwipes en een paar pakken bambo nature luiers staan al bij de verhuisdozen. Kreeg trouwens ook de tip om af en toe een pak voeding te halen want stel er komt weer een Corona golf en alles is weer op.. nu is degene die wij graag willen geven overal al uitverkocht
Ik weet niet welke voeding je van plan bent om te geven, wij gebruikte toen we overgingen bij H naar kv. Nutrilon omneo maar bestelde die via hun eigen site juist omdat het slecht verkrijgbaar was in de winkel. Je kunt ze dan ook per 4 bestellen. Gebruiken nu pepti maar die komt via sorgente omdat het medische voeding is op recept.
Ik zet mijn afspraken er ook niet bij, heb komende weken best wat afspraken staan! maar gister controle gehad en ben weer goed gekeurd. Al loopt de groei van mijn baarmoeder 2 weken voor. Maar dat is voor nu niet iets om zorgen te maken. Iemand dit ook meegemaakt? tevens moet ik naar de pijnpoli want ik reageer niet goed op pijnmedicatie/verdoving. En als ik een keizersnede moet ondergaan moeten ze nu uitzoeken wat voor mij het beste is. Maar ben bang dat ze dan zeggen ja dan alleen narcose is een optie. Mijn meisje is ook super druk sinds het weekend! Dus nu al een druk meisje haha.
Nou echt ik was echt even heel boos. Ondertussen ligt hij nog steeds te slapen... heeft de jongste haar melkfles volledig uitgespuugd (dus ook alles al schoongemaakt) ben ik met t-mobile aan het steggelen omdat ze zeggen dat we de spullen niet terug hebben gestuurd maar die volgens het verzendbewijs al op 15 juli zijn afgeleverd bij hen.
Hoop het wel... ga zo man en zoon richting de stort sturen, heb ik even rust... en de schets voor de babykamer af maken zodat die op de muur kan worden geprojecteerd.
Ik zou ze gelijk ook naar de supermarkt sturen en ala t even kan ook naar de ikea En dan vooral even zeggen dat je dan je rust kan pakken waar je man zo op hamert
Wij willen de biologische lijn van AH zelf gaan geven omdat die goed staat aangeschreven en qua prijs ook niet gelijk het dubbele is. We kijken het nog even of het snel weer op voorraad is en anders halen we gewoon een paar pakken van een andere biologische lijn
Ze zijn ondertussen naar de supermarkt en hij mag zo naar de mediamarkt rijden voor een beamer en een nieuwe keukenweegschaal
Ik kwam even spieken, maar het gaat hard meiden, 23/24 weken al! Hoop dat alles goed gaat en jullie straks een lief en gezond kindje kunnen vasthouden Hier helaas nog met lege handen en de laatste tijd best wat tegenslagen. Hopelijk komt het geluk ook een keer deze kant op. Succes komende weken!
Ik hoop het zo voor je!! Hoop dat het tij gauw mag keren voor jullie en je ook weer zwanger mag raken
Wat lief dat je een berichtje stuurt. T is je zo gegund. Die kleine komt er ook gewoon aan bij jullie. Ik duim voor je.
Oh wat grappig, zie dat je ook helemaal bio fan ben net als ik. Wist niet van die luiers af, heb nu de pampers pure gehaald. Maar heb nu ook een proefpakket besteld van die bambo. Ben benieuwd!