Dat vermoed ik hier ook, buik is iets groter als vorige keer met 28 weken ben benieuwd wat ze er vanmiddag van gaat zeggen.
Ik voel wel die druk bij het plassen bijv. Na de bevalling van de eerste heb ik ook zo'n druk gevoeld bij het lopen enz maar geen idee of het van een verzakking is. Denk zelf een lichte verzakking of gewoon slappe bekkenbodem spieren, maar heb nu geen last ervan bij het lopen ofzo. Wel vervelend zeg dat je zo'n last ervan hebt. Goed je rust pakken maar.
Zo we zijn door de controle de kleine wilde zich gelijk even laten zien qua bewegen Ondertussen 11,2 kilo aangekomen alleen mijn bloeddruk was aan de lage kant wat ook verklaart waarom ik steeds akelig ben. Qua gewicht en echo's gaan ze wel in de gaten houden of ik niet alsnog de suikertest moet doen, voor nu was het niet nodig maar ze begon wel wat te twijfelen vandaag. Als alle controles goed blijven gaan en mijn placenta omhoog komt dan zouden we zelfs thuis mogen bevallen in theorie of ze dat ook adviseren is nog wel de vraag. Maar ergens verwachten ze wel dat het uiteindelijk sowieso een zkh bevalling wordt en een aanzienlijke kans op een keizersnede. Maar goed neem alle opties in ieder geval mee in mijn bevalplan.
♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 28 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 37 jaar - 3e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ Gerdia - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 19 november Rabi - 34 jaar - 3e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Spring - 33 jaar - 3e kindje ♡ Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovely123 - 32 jaar - 4e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ ------------------------------------ Afspraken: Augustus 5 augustus - riga01 - controle VK 7 augustus - hibiscusje - controle 10 augustus - Labby - pretecho 4D 12 augustus- bloem4- controle gyn 12 augustus - 86Hoop - controle vk 14 augustus - Labby - controle vk 17 augustus - Sado - groeiecho + controle gynaecoloog 17 augustus - Mum2be2 - controle gynaecoloog 19 augustus - Spectre - controle vk 22 augustus - riga01 - pretecho 4D 24 augustus - Puckebell - controle vk 25 augustus - hibiscusje - controle September 1 september - Maev - groeiecho 1 2 september - Spectre - intake kraamzorg 8 september - Maev - 22 wekenprik + controle VK 9 september - Puckebell - Controle nieuwe VK 11 september - hibiscusje - controle 14 september - Sado - groeiecho + controle gynaecoloog 18 september - hibiscusje - guo2 Oktober 9 oktober - hibiscusje - controle 23 oktober - hibiscusje - controle **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes ------------------------------------ jongen (9) | meisje (10)
Hier net even de stad in gelopen (wij wonen in de binnenstad), nou ik was helemaal kapot van die paar 100 meter en wat was het druk , voelde me niet fijn zo. Mijn man moest een nieuwe spijkerbroek en ik moest mee keuren, hahaha. Gelukkig vonden we er al 1 in de 1e winkel. Mijn bekken spelen me echt parten deze zwangerschap, lopen wordt echt een dingetje
Fijn dat het goed was! Bij de gynaecoloog hier letten ze helemaal niet op het gewicht trouwens. Mijn man heeft de weegschaal kapot gemaakt, heel fijn ik zit nu ook wel op +10
Vervelend die bekken klachten! Op tijd je rust pakken. Hier in de stad ook erg druk, veel toeristen in Zeeland en dat merk je heel goed
Heeft hier dacht ik ook te maken met dat ik sowieso moeite heb om mijn gewicht stabiel te houden en de afgelopen jaren flink ondergewicht heb gehad. Bij H. Begon ik mijn zwangerschap met toen nog licht ondergewicht en nu zat ik net boven de grens. Ik ben niet anders gewend dan dat het in de gaten wordt gehouden.
omdat ik een maatje meer heb ben ik standaard gewend mijn buik te verstoppen. Ik weeg nog 5 kilo minder dan voor me zwangerschap maar t is nu niet meer te verstoppen
Controle was goed hier hlemaal volgens het boekje. Zelfs het gemiddelde gewicht wat je met 24 weken aankomt. 5,5 kilo nu erbij.
Hier alles oke, 2 september de eerste groeiecho! En suikertest.. ben al wel 8 kg aangekomen maar vreet ook mega slecht haha. Te horen gekregen dat ik met 28 weken mag stoppen met werken (kinderopvang) want ik mag toch niet meer op de groep.. vind ik echt PRIMA! En heb nog vakantie dus nog 1 weekje werken en dan heb ik dus ‘verlof’
Hier gewoon door tot 34 weken haha, gelukkig nog 3 weken vakantie ertussen dus in totaal nog 5,5 week werken ook niet veel meer en zie er zo naar uit.
@riga01 wat rot van de verzakking Heb er geen ervaring mee, maar klinkt verre van fijn.... Sterkte ermee! @Maev Haha grappig, hier ook het idee dat m’n buik wat lager hangt dan de vorige keren. En dat terwijl volgens het meten m’n baarmoeder ietsjes voorloopt op groei Heb ook een grotere buiken dan de vorige keren met dit termijn, maar draag nu - van de drie keer - ook het meest naar voren heb ik het idee. Prachtige buik @hibiscusje! En wat een verschil dan in maar een paar weken, he @Banoe Wauw, da’s een lekker vooruitzicht! Ik heb nu nog anderhalve week vakantie en ga dan mijn laatste 6 weken in (doorwerken tot 34 weken was het plan). Ik werk dan nog in halve dagen ivm mijn bekkenklachten maar nog even zien in hoeverre dat gaat. Op het werk zijn ze in elk geval zeer begripvol en is al meermaals gezegd “joh denk aan jezelf en de baby”. Eerder stoppen zal dus geen punt zijn, gelukkig