Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sado, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Zooo echt niet normaal hoor. En dan haal ik weinig met oog op de emigratie maar als je al kijkt wat er tijdelijk mee gaat naar het chalet is de helft Al van Sjakie o_O Wow

Labby, Sado, mum2be2 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    *gniffel* van Sjakie:roflmao:

Sado, Puckebell en mum2be2 vinden dit leuk.
  3. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Haha ja dat is zijn algemene naam al sinds de terugplaatsing :roflmao:

Sado vindt dit leuk.
  4. Kikki1

Kikki1 Actief lid

28 aug 2017
    130
    40
    28
    Vrouw
    Hoi!

Ik lees af en toe met jullie mee maar hoor wel dit groepje (uitgerekend 16-11). Maar ben niet zo erg actief. Vandaar slechts een mee-lezer .
    Maar nu toch een vraagje. We naderen het 3e trimester. Advies van het RIVM voor medewerkers van kinderopvang/onderwijs ed is om vanaf het 3e trimester niet meer binnen de 1,5 meter van de kinderen te werken. Zijn er hier meer die daarmee te maken hebben? Hoe gaat jullie werkgever hiermee om? Ik ben nu ruim 27 weken en werk in het onderwijs. Hoe het precies handen en voeten krijgt weten ze nog niet en wordt deze week uitgezocht (scholen zijn natuurlijk pas net weer begonnen. Hier in elk geval). Maar ben benieuwd hoe dit bij anderen geregeld is...

5. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Hi @Kikki1 ik werk in de kinderopvang en dst is nu idd de afspraak. Ik mag kiezen wat ik wil. Op de groep blijven of vervangend werk. Heb gekozen voor vervangend werk. Ik werk in de invalpoule en als vaste invaller op een aantal vestigingen. Moet wel zelf op zoek naar vervangend werk wat dat hebben ze in de invalpoule niet. Mag jij ook kiezen of is het een verplichting?

6. Banoe

Banoe Actief lid

7 feb 2020
    187
    559
    93
    Vrouw
    Ik mag vervroegd met verlof. Zij hebben aangegeven dat ze geen vervangend werk hebben voor mij dus geldt dit als ziekmelding bij uwv. Alsin... mijn verlof is al begonnen! (Kinderdagverblijf)

Kikki1, Labby en Sado vinden dit leuk.
  7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Heerlijk! :)

Ik moet nog 24 dagen werken na vandaag (ben helemaal niet aan het aftellen hoor:rolleyes::rolleyes:).

Banoe, Spectre en Labby vinden dit leuk.
  8. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ik met vandaag nog 24 dagen :roflmao:
    14 oktober begint mijn verlof

Banoe, Labby en Sado vinden dit leuk.
  9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    #929 Sado, 19 aug 2020
    Laatst bewerkt: 19 aug 2020
    Ik denk huh, hoe kan dat gezien ik 1 oktober mijn eerste verlofdag heb, maar jij hebt nog vakantie toch? Die heb ik net gehad :D

Heeeerlijk, we kunnen al aftellen!!! :D

Banoe en Labby vinden dit leuk.
  10. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Ja ik heb maandag 2 weekjes vrij :D

Sado en Labby vinden dit leuk.
  11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Ik moet nog uhh 14 dagen werken in totaal :p

Puckebell, hibiscusje, Banoe en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Labby

Labby Actief lid

16 mrt 2020
    345
    742
    93
    Vrouw
    Echt he!

Haha Sjakie, te leuk. Hier heet die sinds de terugplaatsing Frummel. Toch wel makkelijk, want daardoor noemt iedereen m nu Frummel :roflmao:

Oeh nu ben ik door jullie ook aan het tellen geslagen, nu vakantie maar daarna nog 21 dagen werken! 19 oktober met verlof. Heb er zo'n zin in!

mum2be2, Banoe, Spectre en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Mijn energie is trouwens echt helemaal op. Ik slaap zó slecht in en kan geen fijne houding vinden + heel veel last van m'n linkerarm, denk beknelde zenuw waardoor ik van de zeurende pijn de slaap niet kan vinden.
    Ga het vanmiddag maar even aangeven bij de verloskundige. Kon wel janken vannacht, om 2 uur had ik nog niet geslapen en vanmorgen om half 7 was mijn zoontje alweer wakker.
    Zou zo graag weer eens een paar goede nachten hebben.

14. Areca

Areca Bekend lid

20 mrt 2020
    807
    1.338
    93
    Vrouw
    Aah wat rot die nachten zeg....& Hopelijk word dat snel beter. Hier vanmiddag ook weer controle! En bijna het 3de trimester in!

mum2be2 vindt dit leuk.
  15. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier nog 19 halve dagen werken :D, WoW gaat snel!

@Spectre, wat balen dat je niet kan slapen... dat breekt je wel op.

Labby en Sado vinden dit leuk.
  16. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Zou voor je arm misschien toch eens langs de fysio, hier heeft het echt geholpen vorige week, mijn nek zat vast. Mag vanmiddag weer want begon weer vast te zitten.

17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Ja ga bellen of ik deze week terecht kan, volgende week zijn we een weekje weg en wil dan echt niet constant met die pijn lopen.
    Gekke is dat ik er pas last van krijg zodra ik op bed lig.

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Corona uitslag net binnen (lekker snel!). Negatief gelukkig, dus gewoon verkouden :thumup:

Ilse84, Labby, Spectre en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ah fijn dat hij zo snel binnen is en negatief. Overigens blijf ik mij wat dat betreft verbazen over de mensen die bijvoorbeeld op facebook zo hard roepen dat de pcr testen (diegene uit de teststraten) het rhinovirus (verkoudheid), hooikoorts en nog een aantal enkel zouden aangeven ipv corona. Ik vraag me af of die mensen dan dus ook daadwerkelijk dit als ervaring hebben of simpelweg een aantal anderen na praten die zich baseren op de testen die al jarenlang afgenomen worden via huisartsen die bij nivel zijn aangesloten. Dat laatste aangezien ze steeds met de grafiekjes daarvan strooien als onderbouwing, terwijl zowel textueel bij de grafiekjes als uit de grafiek op te maken is dat vanaf 1 juni de uitslagen van corona daarin niet meer worden opgenomen omdat die teststraten toen voor iedereen open gingen.

Sorrie moest het even kwijt, buiten dat het bij ons negatief als uitslag kwam hoor ik van meer mensen in onze omgeving met hooikoorts of verkoudheidsklachten dat ze negatoef getest zijn. Heb van diegene die positief getest zijn nog geen 1x gehoord dat uit de uitgebreidere test vervolgens kwam dat het rhino of hooikoorts bleek te zijn. (Iets met hormonen en irritatiepuntje zeg maar)

20. Kikki1

Kikki1 Actief lid

28 aug 2017
    130
    40
    28
    Vrouw
    Dank je! Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik denk wel dat ik liever niet zo dicht bij de kinderen werk. Het risico gewoon zo kaag mogelijk houden lijkt mij het fijnste. Op zich ben ik sterk, zelden ziek. Maar door de baby werkt je lijf gewoon een beetje anders en zo’n heftige ziekte (tenminste dat kan het zijn) wil je dan gewoon echt niet.

Deel Deze Pagina