Vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken. Kun je niet alvast je baas inlichten voor einde van je vakantie? Dan kan hij alvast afspraak voor je regelen bij bedrijfs of arbo arts. Kijken wat je nog wel kunt en in overleg met de arts zal hij wel zeggen gedeeltelijk ziektewet of volledig ziektewet. En of je baas dat nu leuk vindt of niet, dat is echt niet belangrijk. Succes!
@riga01 , Ik ben het hiermee eens, zo kan je echt niet nog weken doorgaan. Ik merk dat de halve dagen echt beter zijn, minder pijn en vermoeid.
Eens! En kan uit eigen ervaring zeggen dat het ook écht helpt Ik werk sinds deze week halve dagen en heb minder pijn, voel me energieker en ben daardoor overall ook in een leuker humeur voor iedereen maar vooral ook voor mezelf.
@riga01 eens met de andere dames. Bel vooral niet pas op je laatste vakantie dag. Dan maak je het voor jezelf en je baas ook alleen maar lastiger om een oplossing te vinden nu hebben jullie beide nog een week om te kijken wat t beste in jouw situatie is.
Nou, in de wachtkamer van het ziekenhuis voor poging twee van de groeiecho Even opgezocht in de 9-maanden-dagboeken van mijn andere kinderen en ik heb dus nu voor de derde keer de eerste groeiecho met 27+6. Wat een toeval Bij mijn dochter geen gewicht genoteerd, mijn zoon was (even uit mijn hoofd) zo’n 1100gr. Benieuwd wat deze baby nu weegt
Helemaal perfect Geschat gewicht met 38 weken is nu 3250gr, dat zou iets minder zijn dan mijn oudste twee Maar kan natuurlijk nog alle kanten op. De vorige zwangerschappen zaten ze er in elk geval maar enkele grammen naast. Een co-assistent keek mee en kreeg uitleg dus heb een fijne, lange echo gehad. Altijd leuk Nu wachten op de gynaecoloog voor oa m’n bloeddrukmeting
♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 28 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 37 jaar - 3e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ Gerdia - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 19 november Rabi - 34 jaar - 3e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Spring - 33 jaar - 3e kindje ♡ Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovely123 - 32 jaar - 4e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ ------------------------------------ Afspraken: Augustus 22 augustus - riga01 - pretecho 4D 24 augustus - Puckebell - controle vk 25 augustus - hibiscusje - controle 29 augustus - bloem4- pretecho September 1 september - Maev - groeiecho 1 2 september - Spectre - intake kraamzorg 2 september - bloem4- controle+ groeiecho 4 september - Sado - controle medisch verloskundige + rondleiding verloskamers 7 september- Labby - groeiecho 7 september - Mum2be2 - controle gyn 8 september - Maev - 22 wekenprik + controle VK 9 september - Puckebell - Controle nieuwe VK 9 september - Sado - groeiecho + controle gynaecoloog 11 september - hibiscusje - controle 18 september - hibiscusje - guo2 Oktober 9 oktober - hibiscusje - controle 23 oktober - hibiscusje - controle **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes ------------------------------------ jongen (9) | meisje (10)
Controle was in principe prima. Bloeddruk begint nu wel langzaam te stijgen en was nu 135/85. Een stijging is hartstikke normaal voor het termijn, maar gezien mijne al verhoogd is, moet ‘t wel in de gaten gehouden worden, daarom heb ik vanaf nu elke twee weken controle Bij de volgende controle krijg ik ook een rondleiding op de verloskamers, fijn! En over een kleine 3 weken weer een groeiecho
Welkom 3de trimester! 28 weken dansje! Wat vliegt de tijd nu! Merk wel dat mijn energie echt minder word... Buik dikker +14 kilo dus is ook niet gek hahaha. En dat ik meer last van mijn rug krijg! Dus we doen hier gewoon lekker rustig aan en ik geniet lekker van het getrappel in mijn buikje!
Kogel is door de kerk. Ik zit officieel in de ziektewet. En heb het er oprecht moeilijk mee. Want dat is niets voor mij. Maargoed het is het beste.
Ik denk niet dat het voor iemand ‘iets’ is Maar als het het beste voor je lijf is om een stap terug te doen, dan is het zeker slim om daarnaar te luisteren. Hartstikke goed gedaan, dus! Stop je helemaal of gedeeltelijk?
@riga01 goed dat je aan de bel hebt getrokken en hoe enorm het je ook gevoelsmatig tegen staat, je hebt maar 1 lijf en daar moet je zuinig op zijn.
Goed zo! Die 2 maanden langer kunnen ze echt wel zonder je! En jij kan des te zuiniger doen met je lijf en hoe fitter je weer aan de slag kan. Nu eerst maar pas op de plaats en je lichaam wat rust gunnen!
En vermoeidheid is een serieus iets hier. Ik zit nog steeds onder het gewicht van voor de zwangerschap iedereen vind me er "goed" uitzien maar ik ben kort ademig en gaap hele dagen Echt zo gezellig. Nog 3 uurtjes werken en dan heerlijk 15 dagen vrij ik hoop vanavond te slapen over 15 dagen wakker te worden en dat alles klaar is .