@mum2be2 lang leve de rennies etc. Hier begint het steeds harder te waaien dus ben benieuwd morgen heb in ieder geval een afspraak bij de kapper en mijn buurvrouw (voormalig kapper) gaat mijn haar verven gewoon thuis wanneer ik voldoende energie heb met de verf van de kapper Hebben jullie trouwens al klossen geregeld voor het bed? Ik ga ze morgen online aanvragen en dan komen ze ze afleveren ergens rond de 32 weken geloof ik. Hoe gaan diegene met basisschoolkids om met betrekking tot de zieken in de klas? We zijn nu op dag 2 en de er zijn er nu al 6 ziek thuis uit de klas van zoon Vond het opvallend veel, nog nooit gezien zoveel vlak na de vakantie.
Ons bed gaat niet op klossen, niet nodig, mijn moeder is mijn kraamzorg dat scheelt en bij de vorige 2x ook niet gedaan, was geen probleem. @Maev , dat is al boel 6 zieken, hier bij de jongste in de klas nog niemand en ook niet bij de oudste op de middelbare.
Dat vond ik dus ook, nou is zoon er wel blij mee aangezien 1 van die zieken de pester is en hij nu dus echt rust heeft op school en merkt dat hij prima met zijn klasgenoten klikt, maar toch. Ik vond het erg veel.
Ooh ik ook al.. rennies werken niet echt meer misschien morgen toch maar baking soda halen en proberen
@Maev bij ons ook geen klossen omdat het simpelweg niet kan in het chalet Ivm vast bed. We hebben zelf een hoog bed dus dat bed daar zal sowieso wel even wennen zijn
Ik ga morgen ook baking soda halen, maar dan om mee schoon te maken . Ik heb nu antagel genomen dat verlicht wel iets.
Hier ook geen klossen, ons bed is vrij hoog en haast niet te doen om onder onze boxspring klossen te zetten.. Bij de 1e ook niet gedaan.
Wij gaan ook geen klossen onder ons bed zetten. We hebben een boxspring, dus een vrij hoog bed. Als het een issue is kan mijn man de bedden verschonen (hij helpt sowieso de kraamzorg gewoon ) en anders kunnen we dan altijd nog klossen regelen.
♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 28 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 37 jaar - 3e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ Gerdia - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 19 november Rabi - 34 jaar - 3e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Spring - 33 jaar - 3e kindje ♡ Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovely123 - 32 jaar - 4e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ ------------------------------------ Afspraken: Augustus 29 augustus - bloem4- pretecho September 1 september - Maev - groeiecho 1 2 september - Spectre - intake kraamzorg 2 september - bloem4- controle+ groeiecho 4 september - Sado - controle medisch verloskundige + rondleiding verloskamers 7 september- Labby - groeiecho 7 september - Mum2be2 - controle gyn 8 september - Maev - 22 wekenprik + controle VK 9 september - Puckebell - Controle nieuwe VK 9 september - Sado - groeiecho + controle gynaecoloog 11 september - hibiscusje - controle 18 september - hibiscusje - guo2 Oktober 9 oktober - hibiscusje - controle 23 oktober - hibiscusje - controle **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes ------------------------------------ jongen (9) | meisje (10)
Ja genoeg vruchtwater en bewegelijke baby . Hadden gister avond ook gelijk nieuwe pret echo maar hij weigert zijn gezicht te tonen .
@hibiscusje jij hebt nu al een boefje haha! Mag je nog een x terug? En fijn dat de controle goed was!
Ik heb zelf gezegd dat ik t hier bij laat ze heeft der best gedaan maar hijs gewoon koppig en heb al elke 2 weken een echo.
Hahaha @hibiscusje hij laat t een verassingzijn. Hier had ze de vorige echo ook lekker der handjes ervoor...
hij was gister zo lenig dat hij z'n voeten voor ze gezicht had... 2 weken terug liet hij alleen ze achterhoofd zien en een oor en gisteren hebben we 1 oog gezien en wimpertjes en hij liet heel voorzichtig en snel z'n neusje zien. En in verhouding heeft hij lange beentjes. nu maar 3 maandjes wachten