Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sado, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Ik wacht ff tot maandag af om te bellen en dan maar voor de zekerheid keer bloedprikken om het uit te sluiten. Denk indd dat de kans klein is, maar beter om extra te checken denk ik.. bedankt voor jullie reacties. Ben al wat meer gerustgesteld. Het was het eerste wat ik tegen kwam bij Google dus schrok er gewoon van, terwijl 9 van de 10 keer het 'gewoon' gaat om zwangerschapsjeuk.

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    En ja Google is dus niet altijd mijn beste vriend:o:kan er ook beter niet gaan zoeken naar kwaaltjes e.d

Sado vindt dit leuk.
  3. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Spectre bij twijfel bellen, ik had vorige zwangerschap ook zoveel jeuk maar bleek uiteindelijk geen zwangerschapscholestase te zijn. Maar toen gaven ze wel aan dat je bij twijfel zeker moest bellen.

Spectre vindt dit leuk.
  4. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Vandaag dan toch een nieuwe autostoel voor H gekocht die kan draaien. Kwamen ook een heel leuk hobbelpaard tegen en die konden we niet laten staan :roflmao:
    Geloof dat we nu helemaal rond zijn qua spullen en kleding. Wel echt teveel gestaan, gelopen en gezeten en daardoor flink druk onderin zeg maar. Dus nu verplicht rusten met de laptop om de adressenlijst bij te werken en de adresetiketten klaar te maken.
    Man heeft geregeld dat hij de komende weken helemaal thuis werkt aangezien onze back-up (mijn moeder) geopereerd is gisteren en onze andere back-up (buurvrouw) door haar rug is gegaan.

Sado en mum2be2 vinden dit leuk.
  5. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Wij hebben rondje woonplaats gereden en allemaal huizen bekeken (van buiten dan) en dat was wel heel nuttig moet ik zeggen.

@Maev, goed bezig! Nu ff rustig aan doen maar.

Puckebell en Maev vinden dit leuk.
  6. Banoe

Banoe Actief lid

7 feb 2020
    187
    559
    93
    Vrouw
    Vandaag terug gevlogen uit Spanje, dus ik heb de aankomende 10 dagen in ieder geval de tijd om eens na te denken wat we allemaal nog nodig hebben. Ben nog helemaal niet echt zo bezig geweest met deze kleine man. Die andere twee vragen een hoop (leuke) aandacht! Hij beweegt heerlijk in mn buik maar heb wel meer last van harde buiken dit keer. Ik ga ook maar eens wasjes draaien etc, dan kan ik me alvast heerlijk inleven. Gelukkig heb ik nog minimaal 8 a 9 weken haha. Ooh zo gek, bij de andere twee was ik nu al helemaal klaar!

Sado, Puckebell, Bloem4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Banoe hier bij de andere 2 idd ook al klaar met dit termijn :roflmao: nu eigenlijk alleen met wat er aangeschaft moest worden en dat was bizar weinig. Hoop van de week de laatste dingen in de babykamer te kunnen doen en dan is dat klaar. Maar man heeft heel sterk het gevoel dat als ik, in zijn ogen, zoveel blijf doen de baby eerder komt omdat ze echt heel erg laag ligt. Hij verwacht dat ik na/bij de groeiecho teruggefloten ga worden. Heeft zelfs met mijn ouders al overlegd dat ze dan vrijwel dagelijks deze kant op komen en dat ik met mijn moeder dan op de bank blijf zitten en mijn vader met de oudste dan de klusjes van mijn lijst doet (wiegje schilderen en wasmachineombouw afmaken). (Hij weet niet dat ik dat weet, maar mijn moeder had bedacht dat ik dat misschien niet heel tof ging vinden als ze mij daarmee zouden overvallen). Mijn ouders waren er wel even van geschrokken want dat is echt niet iets wat mijn man snel zal aangeven/voorstellen of vragen, ze hadden dat eerder vanuit de oudste verwacht uit bezorgdheid. Dus ook vanuit mijn moeder het vriendelijke doch dringende verzoek gekregen om het rustiger aan te doen omdat ze anders echt een hele dag op mijn lip kwam zitten (en daar zit ik ook niet echt op te wachten, ze zijn super lief maar ben gesteld op mijn eigen ruimte zeg maar)

Banoe vindt dit leuk.
  8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.060
    17.018
    113
    Fijn dat je man thuis werken kan @Maev! Mijn man werkte de vorige keren vanaf 37 weken volledig thuis (normaalgesproken 1-2 dagen per week) maar vind het een fijn voordeeltje van Corona dat hij nu al maanden volledig thuis is:thumup:
    Op het begin dacht ik: oh hellup, hoe gaan we het overleven, allebei fulltime thuiswerken:roflmao: maar moet zeggen dat ik het alleen maar fijn en heel gezellig vind. En met de zwangerschap wel zo fijn :)

Ah je moet in quarantaine nu natuurlijk @Banoe! Fijn gehad in Spanje?
    Rot van de harde buiken!

Hoe gaat het nu @Spectre? Is de jeuk nog hetzelfde?

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    @Sado ja de jeuk is nog wel aanwezig, maar dus vooral 's avonds en 's nachts dus denk toch een soort van bijkomend kwaaltje aangezien ik 's avonds ook vreselijk moe ben + rusteloze benen.
    Maandag zal ik voor de zekerheid gewoon even bellen.

Sado vindt dit leuk.
  10. Banoe

Banoe Actief lid

7 feb 2020
    187
    559
    93
    Vrouw
    ja heeerlijk.. lekker even weg met zn 4en. Ook mijn man werkt thuis en dit zal voorlopig nog wel even zo blijven dus nog even naar Spanje was echt goed voor hem. Gelukkig in eigen huisje daar dus geen corona gekkigheid

Sado, Maev en Areca vinden dit leuk.
  11. Banoe

Banoe Actief lid

7 feb 2020
    187
    559
    93
    Vrouw
    Savonds 2x zo groot hoor

Maev, Puckebell, hibiscusje en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Mooi buikje hoor! En bescheiden:)was dat bij de andere 2 ook? Kan natuurlijk ook dat het op het laatst ineens nog veel gaat groeien :)

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Hebben jullie dat ook? Plannen hebben om vanalles te doen in huis, maar op de dag zelf zo uitgeput voelen dat je maar besluit om zo weinig mogelijk te gaan doen:oops::o:

14. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Te vaak helaas:roflmao:

Spectre vindt dit leuk.
  15. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Wij doen juist lekker helemaal niks vandaag, nog steeds kapot van van de week.

Maev en Spectre vinden dit leuk.
  16. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    Wat een mooie buik ❤

Banoe vindt dit leuk.
  17. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw
    ik plan om de badkamer schoon te maken maar ondertussen is de badkamer slaapkamer en keuken gepoetst. Als ik dit nog 12 weken ga volhouden ben ik bang dat t glazuur van de badkamer tegels eraf gepoetst is:oops:

Maev, Bloem4, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Puckebell

Puckebell Fanatiek lid

30 jan 2020
    1.073
    1.276
    113
    Vrouw
    Friesland
    Aaah vandaag verrast met mijn babyshower ❤️
    Vannacht werd ik wakker en dacht vandaag is het, geen idee waarom maar het klopt dus ook haha
    Super leuke cadeaus gekregen en heerlijk gekletst.

Bijgevoegde bestanden:

86Hoop, Ilse84, Maev en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Superleuk!

Areca en Puckebell vinden dit leuk.
  20. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020

13 november
    Areca - 27 jaar - 1e kindje♡

14 november

Sado - 28 jaar - 3e kindje

16 november
    Spectre - 29 jaar - 2e kindje
    mum2be2 - 37 jaar - 3e kindje
    Banoe - 31 jaar - 3e kindje
    Gerdia - 27 jaar - 3e kindje

18 november
    Puckebell - 31 jaar - 1e kindje
    Labby - 27 jaar - 1e kindje
    Mosa - 27 jaar - 2e kindje

19 november
    Rabi - 34 jaar - 3e kindje

20 november

hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje
    Spring - 33 jaar - 3e kindje ♡
    Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen)

23 november
    Riga01 - 27 jaar - 2e kindje
    Lovely123 - 32 jaar - 4e kindje

24 november
    Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje

27 november
    86Hoop - 33 jaar - 1e kindje

28 november
    Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡

29 november

Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje

------------------------------------
    Afspraken:

September
    1 september - Maev - groeiecho 1
    2 september - Spectre - intake kraamzorg
    2 september - bloem4- controle+ groeiecho
    4 september - Sado - controle medisch verloskundige + rondleiding verloskamers
    7 september- Labby - groeiecho
    7 september - Mum2be2 - controle gyn
    8 september - Maev - 22 wekenprik + controle VK
    9 september - Puckebell - Controle nieuwe VK
    9 september - Sado - groeiecho + controle gynaecoloog
    11 september - hibiscusje - controle
    18 september - hibiscusje - guo2

Oktober
    9 oktober - hibiscusje - controle
    23 oktober - hibiscusje - controle

**Sterretjes**
    Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes

------------------------------------
    jongen (9) | meisje (10)

Deel Deze Pagina