Ik wacht ff tot maandag af om te bellen en dan maar voor de zekerheid keer bloedprikken om het uit te sluiten. Denk indd dat de kans klein is, maar beter om extra te checken denk ik.. bedankt voor jullie reacties. Ben al wat meer gerustgesteld. Het was het eerste wat ik tegen kwam bij Google dus schrok er gewoon van, terwijl 9 van de 10 keer het 'gewoon' gaat om zwangerschapsjeuk.
En ja Google is dus niet altijd mijn beste vriendkan er ook beter niet gaan zoeken naar kwaaltjes e.d
@Spectre bij twijfel bellen, ik had vorige zwangerschap ook zoveel jeuk maar bleek uiteindelijk geen zwangerschapscholestase te zijn. Maar toen gaven ze wel aan dat je bij twijfel zeker moest bellen.
Vandaag dan toch een nieuwe autostoel voor H gekocht die kan draaien. Kwamen ook een heel leuk hobbelpaard tegen en die konden we niet laten staan Geloof dat we nu helemaal rond zijn qua spullen en kleding. Wel echt teveel gestaan, gelopen en gezeten en daardoor flink druk onderin zeg maar. Dus nu verplicht rusten met de laptop om de adressenlijst bij te werken en de adresetiketten klaar te maken. Man heeft geregeld dat hij de komende weken helemaal thuis werkt aangezien onze back-up (mijn moeder) geopereerd is gisteren en onze andere back-up (buurvrouw) door haar rug is gegaan.
Wij hebben rondje woonplaats gereden en allemaal huizen bekeken (van buiten dan) en dat was wel heel nuttig moet ik zeggen. @Maev, goed bezig! Nu ff rustig aan doen maar.
Vandaag terug gevlogen uit Spanje, dus ik heb de aankomende 10 dagen in ieder geval de tijd om eens na te denken wat we allemaal nog nodig hebben. Ben nog helemaal niet echt zo bezig geweest met deze kleine man. Die andere twee vragen een hoop (leuke) aandacht! Hij beweegt heerlijk in mn buik maar heb wel meer last van harde buiken dit keer. Ik ga ook maar eens wasjes draaien etc, dan kan ik me alvast heerlijk inleven. Gelukkig heb ik nog minimaal 8 a 9 weken haha. Ooh zo gek, bij de andere twee was ik nu al helemaal klaar!
@Banoe hier bij de andere 2 idd ook al klaar met dit termijn nu eigenlijk alleen met wat er aangeschaft moest worden en dat was bizar weinig. Hoop van de week de laatste dingen in de babykamer te kunnen doen en dan is dat klaar. Maar man heeft heel sterk het gevoel dat als ik, in zijn ogen, zoveel blijf doen de baby eerder komt omdat ze echt heel erg laag ligt. Hij verwacht dat ik na/bij de groeiecho teruggefloten ga worden. Heeft zelfs met mijn ouders al overlegd dat ze dan vrijwel dagelijks deze kant op komen en dat ik met mijn moeder dan op de bank blijf zitten en mijn vader met de oudste dan de klusjes van mijn lijst doet (wiegje schilderen en wasmachineombouw afmaken). (Hij weet niet dat ik dat weet, maar mijn moeder had bedacht dat ik dat misschien niet heel tof ging vinden als ze mij daarmee zouden overvallen). Mijn ouders waren er wel even van geschrokken want dat is echt niet iets wat mijn man snel zal aangeven/voorstellen of vragen, ze hadden dat eerder vanuit de oudste verwacht uit bezorgdheid. Dus ook vanuit mijn moeder het vriendelijke doch dringende verzoek gekregen om het rustiger aan te doen omdat ze anders echt een hele dag op mijn lip kwam zitten (en daar zit ik ook niet echt op te wachten, ze zijn super lief maar ben gesteld op mijn eigen ruimte zeg maar)
Fijn dat je man thuis werken kan @Maev! Mijn man werkte de vorige keren vanaf 37 weken volledig thuis (normaalgesproken 1-2 dagen per week) maar vind het een fijn voordeeltje van Corona dat hij nu al maanden volledig thuis is Op het begin dacht ik: oh hellup, hoe gaan we het overleven, allebei fulltime thuiswerken maar moet zeggen dat ik het alleen maar fijn en heel gezellig vind. En met de zwangerschap wel zo fijn Ah je moet in quarantaine nu natuurlijk @Banoe! Fijn gehad in Spanje? Rot van de harde buiken! Hoe gaat het nu @Spectre? Is de jeuk nog hetzelfde?
@Sado ja de jeuk is nog wel aanwezig, maar dus vooral 's avonds en 's nachts dus denk toch een soort van bijkomend kwaaltje aangezien ik 's avonds ook vreselijk moe ben + rusteloze benen. Maandag zal ik voor de zekerheid gewoon even bellen.
ja heeerlijk.. lekker even weg met zn 4en. Ook mijn man werkt thuis en dit zal voorlopig nog wel even zo blijven dus nog even naar Spanje was echt goed voor hem. Gelukkig in eigen huisje daar dus geen corona gekkigheid
Mooi buikje hoor! En bescheidenwas dat bij de andere 2 ook? Kan natuurlijk ook dat het op het laatst ineens nog veel gaat groeien
Hebben jullie dat ook? Plannen hebben om vanalles te doen in huis, maar op de dag zelf zo uitgeput voelen dat je maar besluit om zo weinig mogelijk te gaan doen
ik plan om de badkamer schoon te maken maar ondertussen is de badkamer slaapkamer en keuken gepoetst. Als ik dit nog 12 weken ga volhouden ben ik bang dat t glazuur van de badkamer tegels eraf gepoetst is
Aaah vandaag verrast met mijn babyshower ❤️ Vannacht werd ik wakker en dacht vandaag is het, geen idee waarom maar het klopt dus ook haha Super leuke cadeaus gekregen en heerlijk gekletst.
♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 28 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 37 jaar - 3e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ Gerdia - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 19 november Rabi - 34 jaar - 3e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Spring - 33 jaar - 3e kindje ♡ Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovely123 - 32 jaar - 4e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ ------------------------------------ Afspraken: September 1 september - Maev - groeiecho 1 2 september - Spectre - intake kraamzorg 2 september - bloem4- controle+ groeiecho 4 september - Sado - controle medisch verloskundige + rondleiding verloskamers 7 september- Labby - groeiecho 7 september - Mum2be2 - controle gyn 8 september - Maev - 22 wekenprik + controle VK 9 september - Puckebell - Controle nieuwe VK 9 september - Sado - groeiecho + controle gynaecoloog 11 september - hibiscusje - controle 18 september - hibiscusje - guo2 Oktober 9 oktober - hibiscusje - controle 23 oktober - hibiscusje - controle **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes ------------------------------------ jongen (9) | meisje (10)