Heeft iemand van jullie een robotstofzuiger? Wij twijfelen nog ergens wel maar weten ook niet zo goed waarom we twijfelen zeg maar. Zijn nu naar een naeto botvac d7 aan het kijken. Maar dacht misschien heeft 1 van jullie er ervaring mee. Edit: onze stofzuiger begint flink te slijten en is al op leeftijd dus er moet binnen nu en niet al te lange tijd sowieso iets nieuws komen.
Ja wij hebben een robotstofzuiger. En een grote stofzuiger. En een kruimeldief We hebben twee katten en twee peuters dus meerdere keren stofzuigen per dag is hier helaas erg nodig De robotstofzuiger gaat elke avond aan op de benedenverdieping (en eens in de 4-5 dagen op de bovenverdiepingen). Na elke maaltijd maken we rond de tafel schoon met de kruimeldief. De grote stofzuiger gebruiken we zo’n eens per week om het huis grondig te stofzuigen. Ik vind zelf de robotstofzuiger een ‘normale’ stofzuiger niet compleet vervangen, er zijn altijd wel wat plekjes waar hij niet bijkomt en zelf doe je het - voor mijn gevoel - toch wat grondiger. Maar: we zijn door de robotstofzuiger wel teruggegaan naar 1-2 keer per week zelf grondig stofzuigen in plaats van 1-2 keer per dag
Ok thanks, wij hebben nu op iedere verdieping een stofzuiger, een kruimeldief (1x) en op iedere verdieping een zwiffer ding en zeker op slechte dagen is de stofzuiger niet mijn vriend om het zo te zeggen, goede dagen is de stofzuiger hetgeen waardoor ik vaak over mijn grens ga. Aan de andere kant irriteer ik me dan vervolgens weer wanneer er wel iets op de grond ligt. Maar dat is dus echt iets waar ik niet tegen kan en nog steeds niet geaccepteerd heb qua beperking. Onder onze bank kan ik met de gewone stofzuiger ook niet komen dus die wordt standaard met de zwiffer gedaan en 1x per maand gaat hij volledig van zijn plek (grote u bank dus de hele kamer moet dan verbouwd) maar daar zie ik het niet dus vind ik 1 a 2 keer per week wel voldoende met de zwiffer en dan dweilen erna. Wat voor iets hebben jullie qua robotstofzuiger?
Hier ook een robotstofzuiger, een gewone stofzuiger en een steelstofzuiger. De robotstofzuiger had ik aangeschaft, nadat we een kat kregen. Ideaal. Van 1x per dag stofzuigen, naar 1x per week. Echt een aanrader! Hij doet inderdaad alleen wel het 'grove' werk. Verwacht geen wonderen.
Oeh, dat moet je me niet vragen, mijn man is de gadgetfreak hier thuis Ik weet dat ie toentertijd bij Bol.com besteld is, maar verder....
Heb hem net besteld, ben benieuwd. Daarstraks nog even met mijn vader over gehad die had er ook wel oren naar en kwam vervolgens met de opmerking dat we nog een deel van ons huwelijksbudget hadden open staan of we dat wilde gebruiken voor die robotstofzuiger Zou me overigens niks verbazen wanneer hij hem zelf ook aanschaft
Haha ik bestel vaak bij coolblue qua apparatuur althans, heb niet zo'n goede ervaring met bol.com wat dat betreft. Ooit een keer een tv besteld, ze hebben 3x beweerd dat ze hem kwamen bezorgen om steeds niet op te komen dagen en het er uiteindelijk op neer kwam dat hij helemaal niet leverbaar was.
Heerlijk mij lijkt een robotzuiger echt ideaal! Misschien toch manlief nog eens proberen over te halen om zo'n ding aan te schaffen!
Hij komt hier vandaag binnen. Zag net ook dat hij nu niet meer in de aanbieding was, heeftnons nu al 520€ gescheeld door hem gisteren te bestellen
zojuist de groeiecho gehad, ons meisje week teveel af van de meting met de GUO dus moeten over 2 weken terugkomen om te kijken of ze haar eigen lijntje volgt en met de 20 weken guo een groeispurtje heeft gehad, wat rond dat termijn redelijk normaal is. Of ze minder goed groeit door bijvoorbeeld de placenta.
Oh dat is minder fijn nieuws.... Waar kwam de meting nu op uit? Hopelijk over 2 weken een mooie echo met groei op hetzelfde lijntje!
Net onder de gemiddelde lijn, maar dat verschilde 66 percentiel met de meting van de 20 weken guo toen ze tegen de bovenste lijn aan zat. En bij een percentiel boven de 20 qua afwijking krijg je opvolging per 2 weken. Geschatte gewicht nu was bijna 1200 gram. Ook gelijk te horen gekregen dat de controle voor de ligging van de placenta inwendig wordt gedaan. Ze heeft nu wel snel gekeken maar leek niet veel veranderd ten opzichte van de 20 weken maar dat mini meisje lag er ook nu weer grotendeels voor.