Ik heb t even opgezocht maar nee ik sta standaard ingelogd dus mss daarom niet. Ik ga maar een nieuwe maken dan
Ik ook, maar ik kreeg ‘m toch mega groot in beeld. En na het wegklikken even later nog een keer Vaag dan... Dan zullen wel meer mensen ‘m missen.
@Sado succes morgen bij de tandarts. Overigens hier had ik dus ook alle kleertjes van dochter nog en die zitten er op de foto wel bij Ga ook alleen de kleinste wassen voor het geval ze zich eerder aandient, dan heb ik in ieder geval wat schoons liggen. Maar goed ik zit thuis he, dus heb in verhouding al de hele zwangerschap verlof. Vandaag mijn peettante gezien dat vond ik wel even heel fijn. En heb net de robotstofzuiger geïnstalleerd heb hem een toepasselijke naam gegeven... kaboutertje 1 Vandaag ook te horen gekregen dat diegene die er heel veel voor mij geweest is nadat ik en ex uit elkaar zijn gegaan, en op onze trouwdag 3 jaar geleden te horen kreeg dat ze nog 6 maanden had, een dezer dagen gaat overlijden. Heb via het raam afscheid genomen vandaag vond dat wel erg moeilijk want het liefste zou ik haar een hele dikke knuffel willen geven. Haar bedanken voor alles wat ze voor mij en zoon hebben gedaan en geregeld, al heb ik dat al 10.000x gedaan de afgelopen jaren en de afgelopen maanden via beeldbellen. Ik weet dat ze graag ook deze mini had leren kennen, ook zij zijn een kleinkind verloren net als mijn ouders, de contacten daardoor waren alleen nog maar sterker. Ze weet ook dat wij niet zouden willen dat ze nog een behandeling aan zou gaan terwijl ze het eigenlijk niet meer trekt en ze vergaat echt van de pijn.
Hier had ik niet veel unisex kleertjes bij m'n 1e, dus eigenlijk alles nieuw gekocht Nog maar wat setjes bijhalen dan, die kleintjes wisselen zoveel van kleding per dag. M'n zoontje kon nooit een hele dag in hetzelfde setje in het begin, dan weer zichzelf onder gespuugd, dan weer gepiest en is ook helemaal niet erg om te shoppen. Morgen ochtend komen ze van de kraamzorg langs voor een intake. Van mij had het ook best telefonisch gemogen haha
Wat ontzettend erg om mee te moeten maken. En dan ze dan ook niet jullie kleinste frummel zou leren kennen. Heel veel sterkte de komende tijd ❤
@Maev jeetje.... Sterkte... @Sado. Veel succes morgen.....! @hibiscusje wow mooie buik en een prachtige plek!!!
Hier geveld door een buikgriepje... Hele nacht wezen spoken, bijna niet geslapen. Hopelijk wordt het snel rustig. Kan nog geen 2 minuten van de wc afgaan...
♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 28 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 37 jaar - 3e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ Gerdia - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 19 november Rabi - 34 jaar - 3e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Spring - 33 jaar - 3e kindje ♡ Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovely123 - 32 jaar - 4e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ ------------------------------------ Afspraken: September 2 september - Spectre - intake kraamzorg 2 september - bloem4- controle+ groeiecho 4 september - Sado - controle medisch verloskundige + rondleiding verloskamers 7 september- Labby - groeiecho 7 september - Mum2be2 - controle gyn 8 september - Maev - 22 wekenprik + controle VK 9 september - Puckebell - Controle nieuwe VK 9 september - Sado - groeiecho + controle gynaecoloog 11 september - hibiscusje - controle 15 september - Maev - groeiecho 2 18 september - hibiscusje - guo2 29 september - Maev - groeiecho 3+ controle placenta Oktober 9 oktober - hibiscusje - controle 23 oktober - hibiscusje - controle **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes ------------------------------------ jongen (9) | meisje (10)
Bedankt allemaal voor de succeswensen! Ik hoop dat het meevalt He wat vreselijk @Maev Sterkte! Oeffff, dat is naar @mum2be2 Beterschap!
Zoo ik ben even offline en gelijk weer paar bladzijdes gemist hihi. Hallo allemaal, hoe gaat het met jullie vandaag?