Nu alleen nog aankleding en wat mooie posters/fotos aan de muur. Wil graag nog een fijne stoel daar hebben. Maar ben blij dat dit staat
Gaaf je kamertje! @hibiscusje Hier was de groeiecho in orde! Groot hoofd (32w), buik perfect (30w), korte pootjes (28w). Maar alles binnen de marge, dus dikke prima. Bloeddruk en hb waren helemaal in orde. Wel ook de spuit gehad, onze kleine man is net als papa resus positief.
@Banoe ook al zo'n mooi kamertje. Succes morgen bij de groeiecho. Hier morgen controle en daarna dktp prik. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen en hoop dat ze willen meedenken betreffende het slapen want breekt me ondertussen wel heel erg op.
@Maev, succes vandaag! Hier eindelijk eens een heerlijke nacht aan 1 stuk gehad, WoW, ik ben uitgerust. Vanmiddag de 1e 3 bezichtigingen, we hebben er 12 deze week . Dus ik bivakkeer een week bij mijn moeder met de kids en honden . Eerst even een half dagje werken zo, dan snel nog even poetsen en stofzuigen.
@Maev Ik hoop dat ze je kunnen helpen met je nachtrust! @Banoe wat een pracht kamertje! @mum2be2 Succes met de bezichtigen! Vandaag is me vakantie voorbij ik moet nog 22 dagen werken tot mijn verlof! verdeeld over 6 weken. Ik merk dat ik sinds een aantal weken echt cravings heb naar koude melk! Hebben jullie ook van die dingetjes ?
@hibiscusje succes weer op het werk! Hier niet echt bepaalde cravings. Heb ik deze zwangerschap ook nooit echt gehad. Wel vaak nu dat ik niet kan slapen 's nachts en ik naar beneden ga om maar een beker warme melk met honing te maken
Nee, hier ook niet echt cravings. Succes weer op je werk! @mum2be2 hopelijk zit er straks een mooi bod tussen! Hier heeft zojuist degene die mij zou vervangen op het werk, en net 4 dagen heeft gewerkt bij ons, alweer opgezegd. Ben echt met stomheid geslagen hahaha. Dusja nu hopelijk nog een vervanger vinden, voordat ik met verlof ga..