Ik heb goed nieuws!!!! We hebben een huis gekocht!!! Dit is echt zo'n gekke tijd nu, je verkoopt je eigen huis binnen een week en krijgt 2 dagen later te horen dat ons bod geaccepteerd is. Onwerkelijk haast in deze tijd. Maar ik ben zo blij! We kunnen tot 1 april in ons huis blijven, en 1 februari krijgen we de sleutel van het nieuwe huis, kan niet beter! Dus de kleine kan hier nog rustig geboren worden en met de verhuizing is ze ook niet zo piepklein meer. Vanavond eten we er een taartje op .
@miikka jeetje wat lastig zeg. Liefst wil je natuurlijk een fijne en leuke band met je ouders (jouw geval met je vader) maar soms zit dat er helaas gewoon niet in. Heb ook wel geleerd om zulke personen los te laten en geen contact meer te zoeken of energie in te steken. Sterkte ermee en indd jullie gezin en jouw gevoelens zijn het belangrijkste
Hi meiden Hier even een update. Zit niet zo lekker in m'n vel. Weer veel misselijk, in de nacht veel krampen en slaapt slecht. Er is bloed en eiwitten in m'n urine gevonden, vanochtend was het bloed weg, maar toen ik heel eigenwijs gingen testen (heb zelf van die teststripjes omdst ik gevoelig ben voor blaasontsteking) testte ik weer positief op bloed en teveel eiwitten. Je wordt niet heel blij als je gaat googlen. Dus daar ben ik maar mee gestopt. Nu moet ik proberen heel veel te drinken van de verloskundige en over twee weken weer testen, maar ik vertrouw het niet helemaal. Waarschijnlijk komt de kramp die ik had van het feit dat de babe lekker dwars ligt haha. Hartslag en de controle voor de baby zag er verder prima uit! @miikka klinkt als mijn vader.. Heel lastig alsof je op eieren moet lopen... @mum2be2 heel erg gefeliciteerd! Dat is snel gegaan!
@mum2be2 gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe huis. @Ilse84 hipelijk snel meer duidelijk maar begrijp ik het goed dat ze het nu dus gewoon 2 weken willen afwachten?
Hij is altijd zo geweest en is echt ook een lieve man maar hij weet niet beter. Hij is zo onzeker en niemand kan iets tegen hem zeggen en raakt hij weer overspannen. Alleen nu met de zwangerschap had ik bepaalde verwachtingen. Ergste vind ik voor mijn vriend en schoonfam. Die zijn zo betrokken maar daardoor voel je alleen omdat je eigen fam niet eens zijn best wilt gaan doen. En ik heb idd de juiste keuze gemaakt. Heb nu al meer rust. Ja mensen zeggen idd het is hard en je hebt al geen contact met je moeder maar bijna niemand kan je begrijpen als ze het zelf niet kennen. Contact verbreek ik niet maar ik doe er ook geen moeite voor. Dank jullie wel! Het is jammer dat sommige mensen zo zijn! Helaas is mijn vader ook mijn getuige want binnenkort ga ik trouwen. Geen feest maar wij willen wel beetje leuke dag van maken, maar dat wordt een gespannen sfeertje. Fijn dat jullie het beetje herkennen in het verhaal!
Wat lastig zeg! Moeilijke situatie. T enige wat ik je mee wil geven is dat als jouw iets dwars zit je niet op eieren moet blijven lopen maar je gevoel uitspreken en dan niet als in :jij doet me pijn. maar in de ik vorm. Zo kwets je je vader minder maar maak je van je hart geen moordkuil. voorbeeld : Ik voel me gekwetst dat je wel op je stief klein kinderen wil passen en niet op mijn kindje. Dat doet me pijn en zou graag willen weten waarom. Ook hier een moeilijke relatie met eigen ouders helaas
@Ilse84 , he wat vervelend zeg, ik vind 2 weken wel erg lang, hou jezelf goed in de gaten he! Anders gewoon aan de bel trekken!
helaas werkt dat niet bij hem. Wat je ook zegt of doet hij heeft geen inlevingsvermogen en leeft in een bubbel. Maar iedereen om mij heen zag het eigenlijk al gebeuren dat ik het zat was. Hun zagen het al eerder van klopt niet hoe je als vader zo met je kinderen omgaat. Ook al is het geen slechte man en heeft echt de beste bedoelingen. Van jongs af aan heb ik altijd rekening gehouden met hem. Maar sinds de zwangerschap dacht ik wil ik dit meegeven aan mijn kind? Situatie is niet leuk en moeilijk. Maar dit is het beste keuze die ik kon maken. En dat geeft al rust. dankjewel❤️
aah vervelend. Maar google niet! Neem contact op met vlk of arts. En als je het gevoel hebt van dat het niet goed gaat dan weer bellen. Beter teveel dan zelf testen of op google kijken. Dat zorgt alleen maar meer voor stress. hopelijk gaat het snel beter!
En als je nu nog niet vertrouwd gewoon nu bellen. Je hebt ook andere klachten ernaast en zeg je dat je niet op gerust bent dat je graag toch graag onderzocht wilt hebben. En anders gewoon bellen met de huisarts misschien dat hij iets voor je kan betekenen!
Als ik over een paar dagen nog steeds bloed erbij heb ga ik toch de verloskundige bellen en of de huisarts. Wat de verloskundige vanmiddag zei was: veel drinken je lichaam geeft aan het niet te trekken en moet gezuiverd worden. Kennelijk werkt je blaas ook voor twee.
Ja en mocht je eerder denken dat het nodig is, dan zou ik zeker bellen.. sterkte ermee, niet fijn blaasontstekingen
@Ilse84 ze horen ook een kweek in te zetten he. Is dat wel gedaan? En hoe is je bloeddruk? Met meerdere klachten en niet goed voelen moet je ook opletten dat die niet opeens te hoog wordt lijkt mij. En idd huisarts betrekken lijkt mij ook slim, dat die iig weet dat er wat speelt. Naar dat die misselijkheid er weer is. Lijkt mij dat je daar helemaal klaar mee bent :S Hopelijk gauw weer beter voelen!!
Nee dat hebben ze niet gedaan. M'n bloeddruk is echt meganetjes. Dus zwanherschapsvergiftiging denken ze niet aan. Bij een derde is het ook wat onwaarschijnlijk en het is nog vroeg in de zwangerschap. Thanks voor je lieve berichtje! Hoe is het met jou?
Je kan ook zwangerschap vergiftiging oplopen zonder hoge bloeddruk! Dus hou er rekening mee. Al komt dat niet vaak voor. sterkte en hopelijk gaat het snel beter!
Hier is het geboortebord geschilderd, alleen nog aflakken en de naam er nog op en dan is hij helemaal klaar. Wat voor geboortebord/sticker etc gaan julie gebruiken?
Heb echt nog geen idee haha m'n man wilt niet zo'n groot bord in de tuin. Maar heb ook van die raam borden gezien, mss is dat wel leuk. Maar komt sowieso al een slinger voor het raam dus mss is dat weer dubbelop.. Ik ga nog eens rondkijken op Google haha