@Ilse84 ja idd kleine kans bij latere zwangerschappen maar kan wel. Met mij gaat het goed, vind dit de leukste tijd tot nu toe, zoveel beweging is zo gaaf om te voelen en heb weer redelijke energie. Op naar de laatste periode
De guo heeft hoop teweeg gebracht. Heb echt enorme steken hoog en rechts in me buik. met kruik gaat t beter. Wel even gebeld met t ziekenhuis maar waarschijnlijk oefenweeen ofzo hopelijk zwakt t gauw af want dit is niet grappig meer
Ik heb het ook elke keer na een echo waarbij ze flink duwen, hopelijk is het morgen over. Rustig aan doen!
Ja vond ik ook maar niet abnormaal voor een eerste. Ze lag in stuit en je wilt niet weten hoe haar billen en schaamlippen eruit zagen (helemaal blauw en opgezwollen)
Dankje heb niet veel meer nodig, maar hetgeen ik nog nodig heb is tijdens de mazzel dagen met korting dus dat is mooi meegenomen
Ik vind dit laatste trimester wat minder eigenlijk.. geniet wel van het getrappel al kan het soms ook best pijnlijk zijn. Maar verder veel last van de bijkomende kwaaltjes en ik spoel liever de tijd door tot een week of 38 Geduld is niet mijn sterkste kant ook haha
Hier sluit ik mij eerlijk gezegd ook wel bij aan. @hibiscusje hier trekt het in de loop van de volgende dag vaak weg. Maar deze mini reageert zelfs al zo heftig op het hartje luisteren.
Serieus? Wat pittig zeg ik lig helemaal krom in bed van de steken. En ben niet echt kleinzerig Morgen weer een dag hopelijk trekt t gauw weg
Ik krijg ook wel meer pijntjes. Maar anderzijds ben ik er nog absoluut niet klaar voor als ze nu al zou komen. Eerst moet mijn nesteldrang nog even verder uitgevoerd worden in huis. (Arme man, ook niet goed voor de portemonnee aangezien ik ook het een en ander nieuw aan het aanschaffen ben)
@Spectre Ah niet leuk, de pittige laatste weken zijn wel echt aangebroken nu, he Hopelijk wordt het straks wat makkelijker/fijner voor je als je verlof begonnen is. Nog heel eventjes! @hibiscusje Hoe gaat het? Is de pijn afgenomen?
De scherpte is er vanaf heb nog wel beetje zo'n harde buiken gevoel. Voel de baby gewoon bewegen dus dat stelt wel gerust. Denk dat t combi van stress van de guo de guo zelf en toch de teleurstelling is. Vandaag maar even niet te veel doen.