Dat klinkt als een topper! Fijn dat er iemand is waarbij je je zelf kan zijn en je vooral niet veroordeeld! Heel fijn om te horen.
@hibiscusje ik ben blij dat je zo'n goude man hebt. En sluit me aan bij hoop86 betreffende het advies van een telefoontje. Al ben ik ook het type dat overrompeld zou zijn en uit fatsoen niet door vraagt. Dus begrijp het volkomen dat het niet het eerste was wat in je op komt. Hier vandaag een 20 weken dansje, gewoon al op de helft. Gisteren en vanmorgen veel aan het appen geweest met vriendinnen en merk dat ik langszaam wat meer kan genieten van de mini in mijn buik. Voel haar sinds de echo ook een stuk beter waarschijnlijk gevoelsmatig dat vooral ontkent de afgelopen weken. Afspraak met mijn nichtje gemaakt dat ze rond de 37 weken een gipsbuik komt maken en de fotoshoot wordt ook ingepland. Sowieso voor de kindjes zelf maar ook voor mijn buik en ons als gezin.
Ik ga wel borstvoeding geven. Bij de andere 2 ook lang gedaan. Ik vind het persoonlijk iets heel moois om samen met mijn kind te kunnen delen. Maar niks ten nadele van flesvoeding hoor! Op beide worden de kindjes groot en iedereen moet doen wat goed voelt
Ik geef nog steeds borstvoeding hahaha ze is tenslotte nog geen 18 zeg ik altijd. Nee zonder dollen, die kleine smurf drinkt nu 1x in de 2 dagen ofzoiets. Maar het doet zeer dus het is goed zo.
♡Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020♡ 13 november Areca - 27 jaar - 1e kindje♡ 14 november Sado - 27 jaar - 3e kindje ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje ♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje ♡ Gerdia - 27 jaar - 3e kindje ♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje ♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 19 november Rabi - 34 jaar - 3e kindje ♡ 20 november hibiscusje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Spring - 33 jaar - 3e kindje ♡ Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ 23 november Riga01 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Lovely123 - 32 jaar - 4e kindje ♡ 24 november Miikkaa - 31 jaar - 1e kindje♡ 27 november 86Hoop - 33 jaar - 1e kindje♡ 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje ♡ 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje♡ ------------------------------------ Afspraken: Juli 3 juli - bloem4 - 20 weken echo 3 juli - Gerdia - controle vk 4 juli - 86Hoop - 20 weken echo 6 juli - Mum2be2 - controle gynaecoloog 7 juli - Lovely123 - GUO 10 juli - Sado - controle gynaecoloog 14 juli - ilse84 - 20 weken echo 15 juli - 86Hoop - controle vk 17 juli - Sado - kinkhoestvaccinatie 27 juli - Maev - controle vk 27 juli - Puckebell - controle vk 27 juli - mum2be2 - kinkhoest vaccinatie 29 juli - Spectre - controle vk **Sterretjes** Gliss, Froezel, Zonnestraal123, 7missme1987, Silani, jolicoeur, Aoibhe, Silver85, Fiona1, novemberzes ------------------------------------ jongen (9)| meisje (9) | (nog) een verrassing (1)
@Banoe ik heb antwoord teruggekregen van m'n werkgever en bij ons lijken de regels veranderd te zijn. Als je de anderhalve meter kan aanhouden mag je gewoon tot aan je verlof op de groep staan.
Wauw ons huis is verkocht maar wel de overdracht al op 1 september (wel onze eigen beslissing) dus we moeten over 6 weken wel de sleutel van een tijdelijke woning hebben dus nu als een gek op jacht