@mum2be2 we begrepen van de hoofduitvoerder die er nu zit dat het de bedoeling is dat er of net voor kerst begonnen wordt of 1e kwartaal 2021. De vraag is of alles zo snel verkocht is nu, hoe langer dat duurt, hoe langer we moeten wachten op start bouw want er moet 80% verkocht zijn. Maar de verwachting is wel dat ze dat halen. De vorige fase is in mei in de verkoop gegaan en wordt nu opgeleverd. Maar goed ook dan duurt het nog wel even voor we erin kunnen natuurlijk. Ze bouwen die huizen niet op dezelfde manier als diegene waar we nu inzitten, die zijn binnen 4 maanden opgeleverd. Verwachting is 3e of 4e kwartaal 2021 oplevering. Tot nu toe zijn er maar 2 projecten die langer geduurd hebben dan verwacht en dat was beide een andere bouwer en daar speelde andere problemen Overigens wel vaag dat ik strepsils geadviseerd kreeg terwijl het eigenlijk dus afgeraden wordt.
Oh bah, vervelend, zeker als je zo weinig mag Ik had het laatst ook en heb maar aan de lopende band thee met honing gedronken. Helpt niet zo goed als Strepsils, maar verzacht toch wat. Hopelijk is het gauw weer over!
Hier ook last van de hormonen. Ik weet niet wat k met mezelf aanmoet hahaha. Ellendig. Maar ach, hoort erbij! En indd niet twijfelen over de naam hoor ahhahaha
Ik zit helemaal in de knoop joh. stink hormonen! Zit al dagen met de naam in me hoofd en sinds gisteren staat de box in de woonkamer en nu zit ik dus al de hele dag met de baby te spelen in me buik gevolgd door huil buien omdat ik het nu pas kan waarderen dat hij in mijn buik zit en dat ik zo getwijfeld heb aan de zwangerschap. Hormonale emotionele troela
@hibiscusje, ah wat een mooie foto! Knuffel meis, die hormonen ook! Hier staat de naam wel echt vast hoor, die veranderen we niet meer .
Jij kan er niks aan doen dat je je zo hebt gevoeld, het zijn gewoon die rot hormonen! prachtige foto van jullie!