Haha denk dat die niet eens weet waarvoor het is En ik heb nou niet bepaald zin om daar die kratten vandaan te trekken om eerlijk te zijn. Maak wel weer een melding ervan.
Goedemorgen dames, hier ook geen paasontbijt. Vanmorgen vroeg dochterlief naar haar papa gebracht. Dus samen even een yoghurtje gegeten. Vanmorgen weer wakker geworden met oud bloedverlies. Vk zei als er geen krampen zijn is het niks ernstigs en afgelopen maandag een goede echo gehad dus geen reden tot paniek. Die gedachte houd ik zelf ook maar vast! Fijne paasdagen allemaal
Hier continu beroerd, erger dan afgelopen 2 weken, enige moment dat ik me okay voel is tijdens een bolletje met boterhamworst. Maar direct daarna net zo beroerd. Geen overgeven. Wel voor het eerst kokhalzen als ik eten ruik en gespannen kaken, dus die kots zal wel komen snel hehe nog 3 nachten slapen tot echo. Kijk daar nu enorm naar uit.
Stom weer bloedverlies @mosa! Blegh niet fijn @86Hoop! Grappig dat een broodje boterhamworst dan helpt Hier gek genoeg wat snoep (beertjes bijv) Fijn dat je echo bijna is! @Banoe we gaan rap hier
Hoe toevallig Wit brood en blikboterhammenworst is bij mij ook mijn standaard overdag. Gelukkig gaat t nu met avond eten wel oké maar de misselijkheid blijft wel. Warme groenten zijn momenteel echt iets waar ik direct misselijk van word. Dus eet savonds komkommer of sla. Ach gelukkig heb reserves dus drink regelmatig water met schijfje citroen.
Jullie eten boterhamworst terwijl ik er niet aan moet denken. Hier juist behoefte aan zuur eten en drinken. Yoghurt, jus d’ orange, zure snoepjes (van die napoleon ballen). Ik eet huzarenslaatje als broodbeleg of sandwichspread . Dit at ik anders nooit. Mijn man heeft zijn mond niet kunnen houden en sinds gisteren weten onze jongens het dus nu ook. Onze puber reageerde heel anders dan verwacht, hij geloofde ons eerst niet maar vond het helemaal niet erg uiteindelijk. Hij zei net zelfs: ik ben heel goed met baby’s , whahahaha, superlief. De jongste vind het super dat ie grote broer wordt, hij houdt me in de gaten, “mam, mag jij nog wel prik drinken? En koffie? Niet teveel cafeïne he!? Heerlijk toch Hij komt ook elke keer naar me toe, wil je nog iets eten misschien? Hebben jullie je vermaakt vandaag? Hier lekker aangerommeld in huis en in de tuin gezeten.
Oh heerlijk die jongens! Hier ook een puber die ondertussen bedacht heeft dat hij wel voor extra zakgeld straks op beide kan oppassen als bijbaantje... maar ook bezorgd in de zin van, mag je dit wel en heb je nog iets nodig wil je misschien dat. Overigens het zuur valt hier dit keer ook weer in de smaak tot een vers citroentje aan toe... hmmm lekker fris en zuur.
Als ik zo misselijk ben dat ik mezelf in de weg zit moet ik jusdorange drinken dan weet ik zeker dat ik binnen 15 minuten boven een emmertje hang Water met schijfje citroen drink ik wel prima. Rare trekjes krijg je van dat zwanger zijn
Ik leef hier momenteel op afbak pistoletjes met kaas en kleine slokjes cola tegen de misselijkheid. Ik moet mezelf echt dwingen wat gezonds te eten, nergens trek in gewoon. De vk belde donderdag, mijn echo a.s dinsdag gaat door. Erg fijn!
Fijn dat je echo doorgaat! @hibiscusje de een heeft er wel last van de ander niet maar citroen eet ik normaal ook zo op. Mijn maakte daar afgelopen zomer nog een grapje over toen we met 40 graden in de spa waren (dat was overigens echt een aanrader) met als gevolg dat ik vervokgens een hele citroen kreeg en dus ook opat.
Morning! @mosa Ik heb ook wat last van bruin verlies. Geen krampen ook dus ik ga er vanuit dat het niets is. Het is nu ook alweer een dag gestopt maar vorige zwangerschap had ik het wekenlang. @eten Mijn hele maag-darm stelsel is overstuur doordat ik relatief ongezond eet nu. Ik snak echt naar gezond voedsel en tegelijkertijd krijg ik het niet weg of word ik er misselijk van. Een absolute no go hier is trouwens knoflook. Dat at ik (per ongeluk) vorige week en daar werd ik zó ziek van, en wat er uit kwam was zó ontzettend smerig. Brrrrr. Gister gebeurde trouwens hetzelfde met yoghurtijs Ik heb soms echt dagen dat ik denk; ik trek dit niet meer, ik vind het leven zo echt geen zak aan. Dat fysiek niet goed voelen valt me enorm zwaar. Gelukkig heb ik wel betere dagen er tussen zitten, maar dan nog ben ik op zo’n moment futloos. Mijn banner loopt trouwens nog steeds niet goed! Heel vreemd.
♡ Uitgerekend 16 t/m 30 november 2020 ♡ 16 november Spectre - 29 jaar - 2e kindje ♡ mum2be2 - 36jaar - 3e kindje ♡ Areca - 27 - 1e kindje. 17 november Rabi - 33 jaar - 3e kindje Sado - 27 jaar - 3e kindje♡ 18 november Puckebell - 31 jaar - 1e kindje ♡ Labby - 27 jaar - 1e kindje♡ Banoe - 31 jaar - 3e kindje♡ 19 november Kikki1 - 33 jaar - 3e kindje RS87 - 32 jaar - 2e kindje 21 november Maev - 36 jaar - 3e kindje (2e samen) ♡ Aoibhe - 29 jaar - 1e kindje Fiona1 - 36 jaar - 1e kindje 22 november novemberzes - 23 jaar - 2e kindje Miikka - 32 jaar - 32 jaar - 1e kindje♡ Mosa - 27 jaar - 2e kindje ♡ 23 november Jo90 - 29 jaar - 3e kindje Riga01 - 27 jaar - 2e kindje 24 november jolicoeur - 37 - 2e kindje 25 november Lovely123 - 32 jaar - 4de kindje 27 november Hoop86 - 33 jaar - 1e kindje 28 november Bloem4- 29 jaar - 3e kindje 29 november Ilse84 - 35 jaar - 3e kindje 30 november Silver85 - 34 jaar - 2e kindje ------------------------------------ Afspraken: April 14 april - Lovely123 - intake + vroege echo 15 april - Riga01 - 8 weken echo 15 april - Hoop86 - 7.5 week echo 15 april - fiona1 - 1e echo 16 april - Rabi - termijnecho 20 april - Maev - intake 21 april - Labby - intake 22 april - Rabi - intake verloskundige 22 april - Jo90 - vroege echo 9wkn + intake 22 april - Ilse84 - telefonische intake 23 april - RS87 - eerste echo 24 april - jolicoeur - eerste echo 28 april - Aoibhe - eerste echo 28 april - Puckebell - telefonische intake 29 april- areca - termijnecho 29 april - Puckebell - termijnecho 29 april - Sado - counseling NIPT-test 29 april - mum2be2 - termijnecho Mei 1 mei - Silver85 - termijnecho 1 mei - miikkaa - termijnecho 1 mei - Banoe - termijnecho 1 mei - Sado - termijnecho 4 mei - Labby - termijnecho 6 mei - Jo90 - termijnecho 6 mei - Aoibhe - intake 6 mei - Spectre - termijnecho 7 mei - novemberzes - eerste echo/termijnecho 11 mei - Ilse84 - eerste echo Juni 5 juni - Sado - controle gynaecoloog Juli 3 juli - Sado - controle gynaecoloog **Sterretjes** Gliss - 5wk Froezel -6wk Zonnestraal123 7missme1987 Silani ------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
@Rabi ik begrijp je, ik heb sinds vanochtend rugpijn, omdat ik al 3 dagen nagenoeg alleen maar lig of hang op de bank, is een bekend verschijnsel. Normaliter is het over zodra ik (na bijv paar dagen ziek zijn) weer normaal ga bewegen overdag. Maar zodra ik normaal beweeg ben ik hondsberoerd. Ik heb niet de gedachte dat het zo niet hoeft, want de enorme wens om een gezond kindje te krijgen valt en staat met deze ene wonderzwangerschap. Maar ik voel me wel machteloos, hoe moet ik dit volhouden. Ik vind het vooral lastig dat ik al mn reserves zo opmaak, terwijl ik sterk wil zijn voor het laatste trimester. Ik heb dus eerst alle hoop gevestigd op dat ik een kindje mag krijgen en daarnaast dat deze beroerdheid met 10-12 weken max over is!
Zie dat we er al een aantal hebben die al weken niet meer meegekletst hebben... Halen we die van de lijst?