Dankjulliewel! Ik hoop zo dat ik me mag aansluiten bij de andere mooie berichten, heb er vertrouwen in
Jaaa succes morgen!! Hopelijk drie keer goed nieuws! Het helpt inderdaad als ik gebogen ben wanneer ik nies, dan is de pijn gelukkiger minder
Bedankt allemaal! Ben echt bloednerveus. Maar zo misselijk en beroerd dat het haast wel goed moet zijn
Goedemorgen Dames! Vandaag 9 weken! Mijn man heeft zijn officiële laatste werkdag dus we moesten om half 8 sowieso wakker zijn. Makje natuurlijk maar we zijn benieuwd wat de verrassing is van zijn team. De dames met de echo, heel veel succes!
Gaat hij naar een andere baan? Sorrie als ik het niet helemaal opgeslagen heb. Ben benieuwd wat voor verrassing ze in petto hebben.
Nee maakt niet uit, ook ik vergeet dingen die hier gezegd zijn haha. In principe is het niet de bedoeling dat ie weer een andere baan aanneemt. Misschien nog wel een klus voor een paar maanden als dat leuk verdiend. Ik stop zelf eind juli ook met werken. We willen nu het huis binnen een maand te koop hebben staan en hopelijk is dat snel weg. We gaan na de bevalling namelijk zsm emigreren naar Portugal We kregen trouwens een immens groot ontbijt.
Oh ja dat was het. Sorrie. Maar de bevalling laat nog meer dan een half jaar op zich wachten, is dat dan niet heel lang om te overbruggen? Juist met het oog op emigratie of kan hij daar gelijk aan de slag? Wel heel gaaf dat jullie zo'n ontbijt hebben gekregen.
@Maev mijn man krijgt nog 4 maanden door betaald en word daarna uitgekocht. Daarnaast hebben we wel wat buffer om dit te overbruggen. Buffer willen we alleen zo weinig mogelijk aanraken aangezien we zo veel mogelijk mee willen nemen naar Portugal.
Toevallig wonen mijn Nederlandse schoonouders daar ook sinds een jaar. Die vonden het ook wel een goed idee om in hun huis daar te gaan wonen toen wij met onze plannen aankwamen. Dat is dus wel heel fijn!
Ah ok, ik wou al zeggen als je tot de verhuizing je buffer moet gebruiken lijkt me niet fijn en een behoorlijke druk op de emigratie zetten. Maar als hij nog 4 maanden doorbetaald krijgt en daarna uitgekocht is het wel een ander verhaal natuurlijk.